10 lucruri pe care sa le faci in timpul liber

Posted: Decembrie 11, 2009 in Stuff

10 lucruri pe care sa le faci in timpul liber

 Ok, azi ma gandeam la 10 lucruri pe care sa le faci in timpul liber…deci uite..
1.Sa asculti muzica…Poti pur si simplu sa asculti ceva muzica.Vrei sa te relaxezi, asculta o muzica lenta care sa te relaxeze.Vrei sa sari,sa dai din cap, asculta Heavy Metal,ha ha:))

2.Fa sport! Fa ceva care sa iti placa…da-te cu rolele,cu skate-ul,cu bicicleta,fa parkour,ha ha…si daca poti,fa-o cu prietenii,e mult mai distractiv.:P

3.Mergi la film! Mergi la un horror, o comedie, un thriller…mergi cu prietenii sau singur, important e ca nu poti sa te plictisesti niciodata.:D

4.Sa vorbesti pe Messenger…poti vorbi cu prieteni vechi, sau cu cineva drag pee care nu l-ai vazut de mult timp, poti sa trimiti poze, muzica…asa mai trece timpul.

5.Citeste! Stiu,stiu, probabil am parut un pic „tocilara”…dar nu sunt deloc! Nu te plictisesti niciodata daca citesti carti gen „Slam” de Nick Hornby,seria „Harry Potter” de J.K.Rowling sau seria „Twilight” de Stephenie Meyer:)…sunt multe carti interesante, eu am numit cateva care imi plac mie:D.

6.Sa te uiti la televizor.Daca ai la ce…e ok.Daca nu…e plictisitor rau…Da’ poti sa te uiti de exemplu la emisiuni pe Extreme Sports Channel:D…mie mi se pare cel mai tare!!

7.Sa te joci pe PC. Am sa dau exemple ca:”Tony Hawk’s pro skater” sau „Harry Potter”…voi puteti sa jucati orice alt joc va place!:P

8.Plimba-te! Mergi singur sau cu prietenii in locurile in care te simti bine,in locurile unde te poti distra. Faceti lucruri care va plac si nu va plictisiti.

9.Fa-ti un blog;))…Asta am facut eu…si am facuto datorita timpului liber…aveam prea mult,ha ha…n-aveam ce sa fac si am facut un blog.Poti sa iti faci si tu si sa scrii orice vrei si sa vezi ce comenturi primesti si ce crede lumea despre tine si despre ce scrii tu!:P

10.FREE HUGS!!!;))…daca nu ati auzit de asa ceva,intrati pe link si uitati-va:http://www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4.In multe tari s-a facut asa ceva si credeti-ma ca e interesant si va puteti face multi prieteni.

So…astea-s chestiile la care ma gandeam eu:D…voua ce va place sa faceti in timpul liber?:>:)

 

  

 

 
Comentarii
  1. Mr WordPress spune:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. alexandra spune:

    deci e sooper…cele 10 lucruri sunt destul de interesante si tot o data nu sunt plictisitoare…prima care lasa com…:X:X…cat mai moolte comuri…

    O_O

  3. alexandra spune:

    poi da chestia cu citiuul imi place……
    shi deja am citit toata seria Harry Potter…
    si din seria twilight mai am de citit Breking dawn…
    sa te uiti la un film de unu singur e destul de distractiv dar daca te uiti cu o persoana draga de exemplu cum ar fii cel sau cea mai buna prietena (andreea in cazul meu:d) e sooper……

    😀

  4. sk8erchick spune:

    Multumesc pt. ca comentezi>:Dspuneti si voi ce va place sa faceti in timpul liber;))…

  5. sk8erchick spune:

    Apropo:>…si eu am citit toata seria Harry Potter:X:X:)\

  6. bianca spune:

    ii mijto…..fain idei tari:D
    😉

  7. pissy spune:

    Si eu scriu pe blog cand am timp si inspiratie..bravo pt blog :* kiss

  8. Creepe_the_Creeper spune:

    Hai ca is interesante cele 10 porunci ale tale daca vrei poti sa ii iei locu lu Dumnezeu ca iesti mai tare decat el.

  9. Creepe_the_Creeper spune:

    Sa fiu sincer daca imi citesti tu o sa par si eu odata in viata mea interesat de carti si partea cu Heavy Metal asa te vreau ma pun sa dau din dovleac.

  10. DeEa...lollypop:) spune:

    sooper blog.. BV LIA! la chestia aia cu c poti sa face in timpul zilei sa te plictiseshti eu ash spune sa mananci!:X:X::X:X:X:X:X:X:X:)) Adik…boing! Life is a colour! Just eat it! Pofta buna! 😉 \m/\m/\m/

  11. sk8erchick spune:

    pissy…;))…sa-mi trimiti si mie blogul tau:>:*

  12. sk8erchick spune:

    Creepe>:D…si cred ca faza cu 10 porunci va deveni un alt articol:))…ce zici?sa rescriu eu cele 10 porunci?:>…mai bn hai la un headbang\m/

  13. sk8erchick spune:

    CI:-o…cred ca nu vad bn…tu esti ala care a scris ca e interesat de carti?:|=))

  14. sk8erchick spune:

    Deea:X:X>:D…si ms pt.com:X:X…hai sa ne mancam viata..in sensul bun=))

    • Creepe_the_Creeper spune:

      Dar ce numai tu citesti si mie imi plac cartile asa ca nu iesti singura intelectuala din lume.Mai bine teai pune sati scri cele 10 porunci.

  15. sk8erchick spune:

    Mai,mai:))…nu se scrie „iesti”,se scrie „esti”…de care ori sati zic?:))…si cele 10 porunci le las pe mai tarziu knd nu o sa am inspiratie pt un nou articol:))….ms pt idee:X>:D<

  16. AnDrEeA spune:

    SoOOooper idei …..de obicei in timpu liber ies cu prieteni la film :*:X si ies pe afara(in zona la mn )Si te astept si pe tn Lia sa vi…….intr-o mica vizita …..nu numa eu te astept ,,,toata zona …ne e dor de tn:*:*:X:X:

  17. sk8erchick spune:

    :X:X:X…si mie mi-e dor de voi bai:(…ce sa fac?? ocupata cu scoala,tiam zis…o sa vad eu…in vacanta de vara deabia:((…si credeama ca nu mai pot de nerabdare:X:X:*

  18. AnDrEeA spune:

    U nu mai poti de nerabdare sau noi:*:*:X:X: de abea astept vara asta :*:X:X:

  19. sk8erchick spune:

    si eu:X:X:X…ce facem huh?:>…avem timp sa ne gandim pana la vara;)):D

  20. AnDrEeA spune:

    Teee BeSk mOlllT

  21. sk8erchick spune:

    si eeeeeuuu>:D:D<:X:X:*

  22. Andreea/// spune:

    Vai da cata dragoste mai ii pe blogul asta:>:>:)) Mai lipseste Mircea Radu:)) Stai! Ala-s eu:>:> SO… Iubiti-va mult!:>:>

  23. sk8erchick spune:

    :)) Andreea, nici tu n-ai ce face, ha? Te-ai pus sa-mi citesti articolele vechi… Hai, ca nu iti merge treaba cu job-ul asta…numai o persoana stupida si tampita ca el il poate imita. :-L

  24. bere.hardcore] spune:

    OmG! Lyh=)) ce vechi ii articolu’:)) Deea lollipop=))) nu-s eu=))) duude:)) luv’ u>:D< [lollipop. duude:|X_X]

  25. sk8erchick spune:

    Hahaha. :)) Unul din primele mele posturi.:> Love you too. >:D<

  26. bere.hardcore] spune:

    vai da’ ce raspuns consistent mi-ai daat=))))))

Lasă un răspuns

