About me

Posted: Decembrie 13, 2009 in Stuff

 

About me

  

Hey…ma numesc Lia. Am 13 ani si chestia asta cu blogurile e cam noua pentru mine…l-am facut mai mult in joaca,mai mult de distractie,da’ cred ca a meritat:-?

Ma gandeam sa scriu aici ce gandesc, parerile mele despre unele chestii, despre unii oameni…si despre mine.:)

In primul rand daca citesti asta tre’ sa stii ca imi place muzica:)..muzica Rock,Punk…poate cel mai mult…si in al doilea rand ma dau cu skate-ul:D…bine,sunt incepatoare, nu dau decat Ollie, adica saritura cu skate-ul,daca nu stiati:P…imi plac sporturile extreme, si pe langa skateboarding,iubesc rollerblading-ul:X…ma dau cu rolele de pe la 4 ani jumate,ha ha..dar nu am inca role agresive:)

Cred ca v-am spus destul despre mine pentru inceput;))…acum,tell me ‘bout yourself!:P

 

 

 

 
Comentarii
  1. reBbeLz spune:

    allright :P….nice blog ^^….si yoh meh dau p skate 😛 d ktva luni 😛 imi plc ^^…mai facui parkour 😛 da devenea booring :D….ask tot punk :P…sii …nush :P…bafta p skate ;)…

  2. sk8erchick spune:

    merci pt com rebbelz>:D<…si bafta si tie pe sk8:P

  3. LaUrA spune:

    e suuuuuuuuppppppeeeeeeerrrrr tare blogul pe care ti l-ai facut

    platze …… :*:*:*:*:*:*:*:*:**::*

    continua tot asha :*:*:*:*:*

  4. sk8erchick spune:

    Thanks Laurita:X:X:X…:P

  5. AnDrEeA spune:

    La rOlE Nu tE InTrEcE nImE:)) TEAM VAZUT SI IESTI O ADEVARATA PROFESIONISTA 😉 :*:*:*:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X: te beck:*

  6. sk8erchick spune:

    :))…eeeeh nici chiar asa:-„:D…

  7. AnDrEeA spune:

    Dc nu recunosti 😉 iesit chiar buna :*::X:

  8. sk8erchick spune:

    :))….merci>:D<..lasa ca si tu esti:P:P

  9. Roxy spune:

    faina poza:-):*

Lasă un răspuns

