Top 10 cele mai tari filme!

Posted: Decembrie 17, 2009 in Movies

Top 10 cele mai tari filme!

 

1.Grind…un film foarte frumos despre un skater adolescent care incearca impreuna cu cativa prieteni sa se faca remarcati prin skateing.

 

 2.Lords of Dogtown. E vorba de niste skateri din anii ’70,dintr-un cartier numit Dogtown.Si-au facut un grup de skateboarderi numit Z-boys,au participat la concursuri de skate si-au schimbat skateboarding-ul.

3.Paranoid Park. E drama lui Alex,un adolescent skateboarder de 16 ani care a descoperit Paranoid Park. Intr-o noapte, Alex a intrat intr-o mare problema,omorand un om fara sa vrea.

4.New York Minute e povestea a doua gemene, Roxy si Jane Ryan. Mergand amandoua spre acelasi oras, au de infruntat multe obstacole…in „excuria” lor spre New York.

5.Week-end cu mama. În urmă cu 15 ani, Luiza a plecat în Spania, lăsând-o pe Cristina, fetiţa ei în vârstă de trei ani, în grija rudelor. Revenită în ţara, femeia descoperă adevăruri şocante, de care a fost ţinută la distanţă: fiica ei a fugit de acasă, e dependentă de droguri şi are o fetiţă de doi ani pe care a lăsat-o în grija unui orfelinat.Măcinată de vinovăţie, Luiza încearcă să o salveze pe Cristina şi să-şi răscumpere astfel greşelile din tinereţe. Are la dispoziţie un weekend.

6.Premonition.Cand Linda (Sandra Bullock) este anuntata de un ofiter de politie ca sotul ei a murit intr-un accident de masina, viata ei se rupe in bucati. Dar cand sotul (Julian McMahon) se intoarce acasa de parca nimic nu s-ar fi intamplat, isi da seama ca a avut o premonitie si face totul pentru a impiedica tragicul accident.

7.Harry Potter. E un baiat care a aflat la 11 ani ca este vrajitor.Seria de filme si carti Harry Potter relateaza aventurile lui la scoala de magie,farmece si vrajitorii Hogwarts.

8.Step Up.Un film despre dans,despre street dance in mod special.Este foarte interesant,mai ales Step Up 2: The Streets.

9.Twilight. Dragostea dintre o muritoare si un vampir. Povestea Bellei si a lui Edward. Avand in vedere ca Edward se abtine foarte tare sa nu o muste pe Bella,fiindu-i sete de sangele sau, dragostea lor e periculoasa.

10.Yamakashi este un film despre parkour si despre lupta unui grup de baieti care practica parkour de a ajuta un baiat care are nevoie de un transplant de inima.

P.S.: Nu am mai scris de filmele horror Saw,Halloween,Final Destination,Scream,Constantine,Cube….si by the way,care sunt filmele voastre preferate??:)

Comentarii
  1. AnDrEeA spune:

    ai gusturi sooper :*:X:X ne asemanam am vaz si eu New York Minute i sooper tare:*:X:X

  2. sk8erchick spune:

    :>…sa stii:). ia zii:P care e mai tare,Rox sau Jane;)):>??

  3. AnDrEeA spune:

    mie imi place mai mult de rox* da si jane i ok ;):)

  4. sk8erchick spune:

    :X:X:X…aham…si mie:>.imi place tricoul ei cu Metallica:)))

  5. alexandra spune:

    Shi eu am vazut New York Minute… in film apare shi formatia Simple plan …:X…shi toate cartile astea care le-ai scris majoritatea le-am citit…:X:X… Sooper blog-ul, pe al meu abea daca mai intru…. :D… vad ca tu pui suflet in munca asta pe care o faci… ceea ce e bine 😀 o_O

  6. sk8erchick spune:

    Si mie imi place Simple Plan:X:X…si multumesc:)…sincer,cand l-am facut (blogul),l-am facut mai mult in joaca…si cu timpul a inceput sa imi placa, si scriu in fiecare zi cu drag:)

  7. alexandra spune:

    shi eu la incepot am scris in fiecare zi cu drag … dar acuma m-am plictisit… shi … intru cand imi aduc aminte… 😀

  8. sk8erchick spune:

    eeehh…:P…lasa ca ti-am vazut eu blogul:> sa stii ca e destul de tare:P.Keep up the good work!!>:d<

  9. alexandra spune:

    thanks … dar nu cred ca blog-ul meu e asa de tare ca al tau’h :-j …

    😀

  10. sk8erchick spune:

    Ia taci acolo!:))…Imi place blogul tau:X:X

  11. Roxy spune:

    leam vazut pe aproape toate…Toooooooaaatttee sunt faine:-X

  12. sk8erchick spune:

    Asa-i?:>:>…Care ti-a placut cel mai mult?:)

  13. xmusikxkod spune:

    Pot sa spun ca Paranoid Park este filmul meu preferat:X:X la fel si Drind dar Paranoid Park ramane my fave.
    You’ve got quite the blog,good luck:D

  14. sk8erchick spune:

    Thanks:). Sunt chiar foarte tari Paranid Park si Grind. Ma bucur ca iti plac si tie…si apropo de blog, imi place al tau!:P Good job!

  15. SickPunk spune:

    7,8 si 9 VARZAAAA…. in rest e ok:X

  16. Element spune:

    Unde gasesc filmul `Week-end cu mama` ?:P

  17. Element spune:

    l`am gasit:P:P

Lasă un răspuns

