Books

Posted: Decembrie 18, 2009 in Books

Books

 
 
 

  
 
 

„Slam” de Nick Hornby este povestea adolescentului skater Sam.Dupa ce o cunoaste pe Alicia viata lui se schimba.Mai ales ca afla ca un copil va veni pe lume si este al lui si al Aliciei…

 

 

 

„Harry Potter” este seria de carti scrisa de J.K.Rowling,despre un mic vrajitor,Harry Potter. Parintii i-au fost ucisi cu cruzime cand el avea doar 1 an de catre Cap-de-mort,cel mai rau vrajitor din toate timpurle.Harry a fost lasat in grja rudelor sale,pana cand afla ca este vrajitor si este nevoit sa mearga la Hogwarts, scoala de magie,farmece si vrajitorii.Urmeaza sa stea cu familia lui doar pe timpul verii,ceea ce e foarte bine pentru el…

Seria „Twilight” scrisa de Stephenie Meyer este o poveste dintre o muritoare si un vampir. Povestea dintre Bella Swan si Edward Cullen…

„Weekend cu mama”,scrisa de Vera Ion,este povestea Cristinei,o adolescenta care a fost abandonata de mama ei pe cand ea avea doar 3 ani.Mama sa a plecat in Spania,lasand-o in grija unor rude. Cand se intoarce,afla ca Cristina este dependenta de heroina si are o fetita de 3 ani.

 

P.S.: Scrieti si voi cartile voastre preferate!!:P

 
 
 
 
Comentarii
  1. bLuE_rock . lp!_! spune:

    deci/… chiar imi plac foarte mult articolele tale, balonash:) S-o tii tot asah k merita blogul asta! Is the best !!!!!!!

  2. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Una dintre cartile mele preferate ( chiar dak n-am citit-o INCA) este „Memoriile unei gheise”. Ar trebui s-o citeshti shi u, Baloo! Kiss you:*:*

  3. sk8erchick spune:

    Heyia…>:D<:*…si lasa, ca nu e asta cel mai tare blog:-"..stiu eu si altele mai bune:)….si multumesc de recomandare;))…o sa o caut:D

  4. alexandra spune:

    hey … eu ma citit memorile unei ghise .. ma rog pe jumatate…. inca nam apucat sa o termin:D… e sooper cartea….

  5. Betaky spune:

    Nu, n-ascult avril. :))

  6. sk8erchick spune:

    Aha…;))ok. Bafta cu blogul!:P Faci o treaba buna.:)

  7. xmusikxkod spune:

    Hehe si eu is fan Slam:D Foarte tare cartea

  8. sk8erchick spune:

    Da:X:X…am asteptat pana mi-am luat cartea aia super nerabdatoare si cand mi-am luat-o m-am pus sa o citesc si am pierdut si autobuzul:)). Si nu m-am oprit din citit pana noaptea, cand am terminat-o. Ai mei au ras de mine ca mi-am luat o carte asa „scumpa” si am terminat-o intr-o zi 8-).Dar merita!

  9. Kanzor27 spune:

    am citit si io cartea SLAM. E geniala si pe spate scria” in curs de ecranizare” am cautat dar nimic. Adiq ai mei sau speriat ca citeam atata (ceea ce nu fac pea des;adica decat sa citesc carti scrise de romani in care citesc doar despre cum mulgea el vaca atunci cand era mic ) majoritatea SCRIITORILOR ROMANI sunt prea OLD SCHOOL

  10. sk8erchick spune:

    Da, e grozavă Slam. Aștept și eu filmul. Lăsând asta la o parte, ar trebui să te pui pe citit, omule, adică sunt atâtea cărți chiar foarte bune. Și românești. Ultima carte, dacă te uiți mai atent, e românească. Probabil majoritatea care o citesc o fac pentru că se înjură tare mult în ea, dar e foarte bună și merită citită. Și pe lângă astea sunt cărți românești bune. Ai din ce alege. 🙂

Lasă un răspuns

