Avril Lavigne

Posted: Decembrie 19, 2009 in Music

Avril Lavigne

 
 
 
 
  

 

 

 

Ok…asta e pentru toti fanii lui Avril. Fac asta pentru ca sunt una din ei:)…Pot sa spun ca fata asta mi-a schimbat viata. Am crescut cu muzica ei:X:X…

Iniţial era cunoscută pentru stilul ei „skater punk”, mai ales în melodii precum „Sk8er Boy”, deşi în ultimii ani a adoptat o imagine mai feminină.

 

 

 

S-a casatorit in California in 15 iulie 2006, cu Deryck Whibley,un punker canadian,din trupa Sum 41.

Avril Lavigne s-a născut în oraşul Belleville,Ontario,in cadrul unei familii creştine, de origine franco-canadiană. Mama sa a fost prima care a descoperit talentul lui Avril. La vârsta de doi ani, micuţa Avril cânta la biserică împreună cu mama sa.

În anul 1998, Lavigne a câştigat un concurs, care avea ca premiu un concert alături de Shania Twain. Astfel, la vârsta de paisprezece ani, artista a susţinut primul său concert în Ottawa, alături de Shania Twain.

Intr-un interviu acordat unei publicaţii a anului 2006, Avril Lavigne a declarat despre noul său look: „Pe vremea când eram la liceu, nu eram bună de nimic, ieşeam cu băieţii, ma îmbătam, mă băteam, jucam hockey. Formaţia mea era alcătuită numai din băieţi, eram înconjurată de băieţi, dar am înaintat în vârsta şi am început să arăt mai feminină. Am debutat la şaptesprezece ani cu acea înfăţişare. De atunci m-am schimbat mult. Acum arăt complet diferit – dar, asta se numeşte maturizare”.

Lavigne a admis că a avut o relaţie cu fostul său chitarist, Jesse Colburn, dar în ciuda zvonurilor ea nu a avut niciodată o relaţie cu un alt fost chitarist, Evan Taubenfeld. Totuşi, acesta încă o consideră pe Lavigne „cea mai apropiată prietenă de pe planetă”.

 

I miss old Avril…:(.Pacat ca s-a maturizat si acum e cu totul alta persoana…imi placea stilul ei Punk. Era asa un Tom Boy…vechea Av’ ma inspirat mult acum cativa ani, si daca nu era ea, eu nu eram ceea ce sunt acum. I love Avril Lavigne:X:X.

 

 

 

Comentarii
  1. alexandra spune:

    mie imi place nou stil a lu Avril :D…. e una dintre cantaretele mele preferate….. deci ti-am mai zis ca imi place blog-ul tau la nebunie:S .. ?…. daca nu ati spon acuma :D…… love it :X

  2. sk8erchick spune:

    multumesc>:D<….sa stiii ca apreciez si ma bucur ca e cineva acolo care citeste si comenteaza:X:X…in schimb,av'…tot mai mult imi placea inainte…si ultimul album al ei,The Best Damn Thing…e mai Pop…imi placeau mai mult Let Go si Under My Skin…erau mai Punk;)):D

  3. reBbeLz spune:

    ooo :> avril :)))…haha 😛 …si yoh ask avril :>….she ROOCKZ :X:X:X 😛 …keep it up 😉 q articolele 😛

  4. sk8erchick spune:

    Merci:D…ma bucur ca-ti place…ma bucur de fiecare data cand dau de un fan Avril:X:x;))…Cu cat mai multi,cu atat mai bine!!:)))

  5. Andreea/// spune:

    Si io-s pe lista „Ma bucur de fiecare data cand dau de un fan Avril”:>:>

  6. sk8erchick spune:

    Hai sa ne bucuram impreuna!! 🙂

Lasă un răspuns

