Friends

Posted: Decembrie 20, 2009 in Stuff

Friends

 
 

  
 

Totul incepea cand L1 s-a transferat la o noua scoala,gata sa inceapa o noua viata,sa-si faca prieteni noi,chiar daca ii era dor de cei vechi.

In prima zi la scoala i s-a parut super ok…dupa cateva zile,mergand la baia din scoala,la etajul I,a vazut doua fete.Erau asa tari!! Si erau rockerite,ca si L1…

Una din ele era bruneta,cu breton pe-o parte si puteai sa-ti dai seama destul de usor ce muzica asculta.L1 credea ca tipa e Emo..

Cealalta fata era intr-un fel mai feminina,si totusi o rockerita rebela…L1 stia sigur ca daca le-ar cunoaste s-ar intelege foarte bine…

Intr-o zi L1 a mers cu corul scolii la un spectacul de Craciun si acolo le-a vazut iar…

-Hey,bratara…de unde o ai? i-a zis L1 tipei cu bretonu pe-o parte.

-Am gasito la scoala…de ce??

-Pai am pierdut-o in baie…(si era adevarat).

Se pregatea sa i-o dea inapoi lui L1 si ea i-a zis sa o pastreze.

-Multumesc!

L1 a vazut ca fetele alea au scris ceva pe tabla din clasa in care repetau ei pentru cor…scria „Avril Lavigne”.

-Va place?? le-a intrebat L1 socata…era cantareata ei preferata.

-Da,normal…si tie??

-Da…o iubesc!

L1 a vazut ca au scris si „Linkin Park”,”Tokio Hotel” si alte chestii care ii placeau si lui L1.Si asa s-au imprietenit.Tipa bruneta cu breton pe-o parte era A1…si nu era Emo.Tipa cealalta era T si L1 si-a amintit ca o cunoaste de la Olimpiada de Romana…Asa au devenit ele prietene.

Au mers intr-o zi pe malul raului din orasul lor…stateau si ascultau muzica…A1 a inceput sa cante si dupa aia si L1 si T. Acolo le-a venit ideea sa-si faca o trupa…le placea muzica si cantau de mici.

L1 avea o chitara acoustica si o orga si a invatat de pe internet sa cante la ele…

Dupa un timp,au cunoscuto pe A2…si ea era rockerita,ca si celelalte.Si da,si ei ii placea mult de tot muzica…

A venit vacanta de vara,fetele au vorbit pe Mess…si A2 le-a facut cunostinta cu o prietena din copilarie a ei…L2.Si ea rockerita,si ea iubitoare de muzica, si ea…in trupa.

Dupa vacanta de vara au mers la film in Mall…acolo trebuia sa se intalneasca toate 5…L1 era super emotionata,ca era prima data cand se intalnea cu L2….si cand s-au intalnit,se uitau una la alta si zambeau si L1 parca stia deja ca o sa se inteleaga.

Dupa ce s-au cunoscut toate mai bine,au inceput sa mearga intr-un magazin de intrumente „in plimbare” cand nu aveau ce sa faca si aveau un pic de timp liber…si de fiecare data stateau acolo ore,ca tipii care lucrau acolo le lasa sa cante.

Si-au luat chitari si celelalte si in scurt timp,toate aveau cate o acoustica acasa…dar aveau mult de invatat…si mult de asteptat pana sa ajunga unde vroiau…

 

 
 

 

 

 

 
Comentarii
  1. alexandra spune:

    sooper articolul…. inspirat din viata ta :X:X…. aprp shi eu trebuia sa ven la mall la cinema atunci =]] … ma rog :-j …. ti-am mai spos shi o repet in continoare …… ador blog-ul tau’h …:X:X:X..:D

  2. sk8erchick spune:

    Merci>:d<…dc n-ai venit?:(…lasa ca data viitoare vii si tu:P…

  3. alexandra spune:

    poi n-am potut veni ca am avut ore pana la 14 shi atuncia incepea filmul :|… in fine :-j cum spoooi tu data viitoare vin shi eu 😀

  4. bLuE_rock . lp!_! spune:

    deci…nu mai am cuvinte:X:X:X:X:X:X:X:X:X: A1? :)) mi-au dat lacrimile knd am citit shi u shtii asta:P… Oricum, mereu vom fii foarte bune prietene. >:D:D:D:D:D< Balonash :X:X

  5. sk8erchick spune:

    Baaaai>:D:D<:X:X…mie miau dat lacrimile acum:)…Am vrut sa va aduceti aminte cum ne-am cunoscut…si ma bucur ca ti-a placut:*

  6. oddee spune:

    Si mie mi-au dat lacrimile ! DE CE IN PUII MEI NU FOLOSESTI CRATIME ? Vrei sa mor aici ?!

  7. sk8erchick spune:

    Niiice:P…n-ai ce face si-mi lasi mie commenturi:> Sa stii ca nu ma supar:)) Cat mai multe:)

  8. Andreea/// spune:

    BA DA CE COMM O LASAT AIA=))=))=))=))=))=))=))=))=)) Oricum, Oddee, tu nu vei putea niciodata s-ai prietene cum am eu:) sau Ly:P Mai ales ca, din cate am vazut pe blog-ul tau, iti maltratezi colega de banca…Saraca…! (cred ca e fata…nu stiu:)), n-am mai intrat demult pe blogul aleia:D)

  9. sk8erchick spune:

    Right…am crezut ca am terminat cu odee…sau tyaa…da’ se pare ca nu.

Lasă un răspuns

