Copiatorii

Posted: Decembrie 21, 2009 in People

Copiatori

 

Sau cum le zice la astia:-??…da, astia care ii copiaza pe altii, care nu sunt ei, sunt altcineva, pentru ca asta e treaba de fapt.

Nu suport, frate, sa o vad pe Tamara Angel…e o tipa care pur si simplu vrea sa fie Avril Lavigne…Inteleg ca are voce si ca vocea aia seamana destul de mult cu a lui Av’…dar nu te imbraca, nu te machia si purta ca si ea. Traieste viata ta, nu pe a ei, right?:)

Dude…sunt multi care vor sa fie ca 50 Cent. Ok…poti sa te imbraci in haine largi, ca asa se imbraca multi, asta e un stil. Dar nu fa lucrurile pe care le face el…nu fa poze intr-o pozitie anume pentru ca asa a facut 50 Cent poza, sau alte bullshit-uri de genu’…

Eu pur si simplu imi vine sa ma dau cu capu de pereti cand intru in clasa dimineata si vine nu stiu ce colega la mine si-mi zice „Wow, ai tricou cu Avril! Si ce bratari ai!…Ce tari sunt shoesii tai noi!”…( Dude…n-ai mai vazut o fana Avril Lavigne pana acum? N-ai mai vazut bratari cu tepi si shoes?:-L)…si mai tare imi vine sa ma dau cu capu’ de pereti cand merg peste vreo 2 zile la scoala si o vad pe tipa aia cu bratai cu tepi, shoes ca ai mei si tricou cu Avril. Si mai si vine la mine si-mi zice „Uite, si eu sunt fana Avril!” si cand o intreb care e melodia ei preferata zice „Girlfriend” si cand o intreb de alte melodii nu stie. Deci normal ca melodia preferata a ta e Girlfriend, daca aia e singura melodie a ei de care ai auzit 😎

Si in fiecare zi vei vedea ori pe strada, ori la tine in clasa cate un cocalar care se crede Guta:)).

Poate sunt eu prea exagerata sau prea satula de oamenii de-astia…dati-va cu parerea! Spuneti-mi in fata ce credeti, ca nu ma supar.:) Lasati un comment si…spuneti ce credeti voi despre oamenii astia.

 

Comentarii
  1. alexandra spune:

    hey >:D< tema e ok … nu's ce sa zic dar mie imi place sa ma coipeze lumea .. asta inseamna ca cineva ma apreciaza pentru felu in care ma inbrac sau poate chiar felu in care ma comport…. dar ce sa zic sooper articolul … bravo inseamna ca daca lumea te copiaza esti soper tare … 😀 …

  2. sk8erchick spune:

    eeeh…nu-s eu asa tare…da tipa aia de care ziceam chiar ma enerveaza…parca vad ca nici nu-i place Avril,da ea vine si zice ca e fana…de ce nu pot altii sa fie ei insusi?…:-<

  3. alexandra spune:

    asta e o intrebare retorica :)) … uneori ma intreb shi eu .. de exemplu mie nu-mi pasa de nimeni … c fac alti sau cine se cred … daca vor sa ma imite sa o faca e viata lor … :)) … Lia atata timp cat noi avem propriu sti … celialti ne pot imita inseamna ca avem fani :)) glumeam …:D

  4. sk8erchick spune:

    :))…ha ha. Am fani:X:X:)))..cine vrea un autograf?:D (joke:)))

  5. Tyaa. spune:

    Hmm..Tamara Angel pare ok .

  6. sk8erchick spune:

    Da…are vove. Dar tot ma enerveaza ca incearca sa o imite pe Avril!

  7. bLuE_rock . lp!_! spune:

    hmmmmmmmm……………tema e faina, dar, sincer, mie-mi palcea mai mult cealalta:D:D

  8. bLuE_rock . lp!_! spune:

    placea*:D

  9. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Pff… In legatura cu articol… e ok, important este ca este afisata parerea ta proprie. Daca cuiva nu-i convine de aceasta, ghinion, fiecare crede ce vrea si face ce vrea. Pff… mda, e enervant atunci cand cineva iti „fura” stilul, dar asta nu isneamna ca trebuie sa tipi in gura mare: „Vai! Ma copiaza! Vai, nu stiu ce! Vai, e fanul/fana mea!” pentru ca daca faci u asa ceva poti clar sa te consideri un NIMIC. Mai ales daca incepi sa devii mandra/mandru ca cineva te copiaza (chiar daca acea persoana ti-a confirmat CLAR ca nu face acest lucru). Mie i se pare ca acesta este un lucru groaznic, trece de limitele bunului simt si, in primul rand, faci „victima” sa se simta groaznic, ii „frangi inima” si il/o faci de ras in fata tuturor. Parerea mea este ca, daca cineva te copiaza, chiar daca este foarte enervant, lasa-l in pace, mai bine decat sa tipi in gura mare si sa-l distrugi! Asta e tot ce am putut zice!:)

  10. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Pff… In legatura cu articol… e ok, important este ca este afisata parerea ta. Daca cuiva nu-i convine de aceasta, ghinion, fiecare crede ce vrea si face ce vrea. Pff… mda, e enervant atunci cand cineva iti „fura” stilul, dar asta nu isneamna ca trebuie sa tipi in gura mare: „Vai! Ma copiaza! Vai, nu stiu ce! Vai, e fanul/fana mea!” pentru ca daca faci u asa ceva poti clar sa te consideri un NIMIC. Mai ales daca incepi sa devii mandra/mandru ca cineva te copiaza (chiar daca acea persoana ti-a confirmat CLAR ca nu face acest lucru). Mie i se pare ca acesta este un lucru groaznic, trece de limitele bunului simt si, in primul rand, faci „victima” sa se simta groaznic, ii „frangi inima” si il/o faci de ras in fata tuturor. Parerea mea este ca, daca cineva te copiaza, chiar daca este foarte enervant, lasa-l in pace, mai bine decat sa tipi in gura mare si sa-l distrugi! Asta e tot ce am putut zice!:)

  11. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Pff… In legatura cu articol… e ok, important este ca este afisata parerea ta. Daca cuiva nu-i convine de aceasta, ghinion, fiecare crede ce vrea si face ce vrea. Pff… mda, e enervant atunci cand cineva iti „fura” stilul, dar asta nu inseamna ca trebuie sa tipi in gura mare: „Vai! Ma copiaza! Vai, nu stiu ce! Vai, e fanul/fana mea!” pentru ca daca faci u asa ceva poti clar sa te consideri un NIMIC. Mai ales daca incepi sa devii mandra/mandru ca cineva te copiaza (chiar daca acea persoana ti-a confirmat CLAR ca nu face acest lucru). Mie i se pare ca acesta este un lucru groaznic, trece de limitele bunului simt si, in primul rand, faci „victima” sa se simta groaznic, ii „frangi inima” si il/o faci de ras in fata tuturor. Parerea mea este ca, daca cineva te copiaza, chiar daca este foarte enervant, lasa-l in pace, mai bine decat sa tipi in gura mare si sa-l distrugi! Asta e tot ce am putut zice!:)

  12. sk8erchick spune:

    Nu am tipat in gura mare, nu am dat nume…:). Mi-am spus parerea despre acesti oameni, fiecare are dreptul sa-si spuna parerea. Si sunt de aceeasi parere cu tine:)

  13. bLuE_rock . lp!_! spune:

    n-am zis k u ai facut acele lucruri:)) Am confirmat parerea mea despre „minunatia” la care se poate ajunde din cadrul „copierii”:) Atata! Oricum, shtiu k u n-ai face de-astea, Balonash!>:D<

  14. bLuE_rock . lp!_! spune:

    ajunge*
    😀

  15. sk8erchick spune:

    :)…Merci. Am inteles oricum ce vroiai sa zici:P.

  16. xmusikxkod spune:

    Dude,tell me about it,adica peste tot ii doar copy paste,nimeni nu mai vrea s afie original,toti si la fel,urasc asta,personal incerc sa fiu cat mai diferita de ceilalti,tot nu-i inteleg de ce ar vrea sa fie la fel ca altcineva cand poate fi doar ei..Creepy ppl

  17. bLuE_rock . lp!_! spune:

    c csa fac daca am trimis, din greseala, de 3 ori
    :))

  18. sk8erchick spune:

    eeeh:))..n-are nimic. Mai multe commenturi:D:))

  19. sk8erchick spune:

    @xmusikxkod, sunt de aceeasi parere cu tine…si eu incerc sa fiu cat mai diferita. Dar se pare ca ceilalti s-au cam obisnuit sa fie la fel toti. Si cand te vad pe strada „Ba tu esti Rockerita? Esti Emo?”, da’ chiar mi se pare mai ok sa fi asa decat un cocalar sau o pitzipoanca, la fel ca multi altii din ziua de azi.

  20. Andreea/// spune:

    Mda…faza cu „Esti emo?” e de cacat, de cea mai joasa speta ( scuze de limbaj:D ). Se pun toti ca cacatii „Esti emo? Esti emo?”. De parca ii intereseaza pe ei daca esti sau nu. Daca n-au ce face, sa se duca naibii sa spele toalete, sa faca ceva… In 5 cuvinte: OAMENI CE NU VALOREAZA NIMIC! :D:D

Lasă un răspuns

