Daca ai fi…

Posted: Decembrie 22, 2009 in Stuff

Daca ai fi…

  

…o culoare: Negru. E culoarea preferata a mea si a multor oameni care asculta Rock. Nu stiu care e treaba cu negrul, care e legatura dintre Rock si culoarea asta…imi place pur si simplu.

…mai mare: Cantrareata. Asta e visul meu de mica. Daca nu merge cu asta, ma gandeam ori la jurnalist, ori la psiholog.

…un animal: Caine. Cainele este cel mai bun prieten al omului,dupa cum stiti. Si dupa parerea mea,si cel mai fidel.

…un obiect: Skate. Asta sau o chitara. Nu as putea trai fara lucrurile astea.

…o haina: Tricou. Unu negru cu una dintre trupele mele preferate, ha ha…sau poate niste shoes:D.

…o mancare: Pizza. Se prepara rapid si usor si o poti adapta la gusturile tale.

…o bautura: Berea. Ha ha:))…cine spune ca berea nu e buna??…

…un cantaret/ o cantareata: Avril Lavigne. E cantareata mea preferata…si ma inspira:).

…un sport: Skateboarding. Provoaca multa adrenalina, ma face sa ma simt bine…

…o litera: L. E litera cu care incepe numele meu:D…

…o tara: Germania. Acolo s-au nascut cei din Tokio Hotel…ha ha..nu doar de asta. Este o tara frumoasa pe care as vrea sa o vizitez.

…un skater/ o skaterita: Vanessa Torres. Ma inspira si ma uimeste felul in care se da…e fata si totusi e ca un baiat.

 

Imi vin muuuulte idei in minte acum….dar nu o mai lungesc atat…:)

 

 

 
Comentarii
  1. oddee spune:

    lol , negru nu are nici cea mai mica legatura cu rockul . esti o wannabe rock ? ai putea gasi alte cai prin care sa te faci remarcata.. 🙂 .

  2. Roxy spune:

    poi da negru este o culoare ca toate celelalte ..depinde care iti place cel mai mult:)…si mie imi place culoarea neagra

  3. sk8erchick spune:

    @oddee…Mie una asa mi se pare, ca negrul are o legatura cu Rockul. Cum iti explici ca majoritatea rockerilor prefera negrul??:)..Nu sunt o wannabe rock si nu vreau sa ma fac remarcata:).

  4. sk8erchick spune:

    Rox:X:X>:D<…sunt de acord cu tine:P…

  5. oddee spune:

    omg , negru nu are nici cea mai mare legatura cu rockul , pentru ca pe tine te cheama Lia si pe mine Teodora . Nu are nici o legatura pentru ca nu are…
    Si da , esti o wannabe rock.. Poti cauta si … alte modalitati de a-ti etala talentul de cameleon .

  6. sk8erchick spune:

    Ai citit pe blogushorul asta vreodata ca mie chiar nu-mi pasa ce crede si ce zice lumea despre mine?:) Daca nu, aflii acum. Sunt rockerita de vreo 2 ani- 2 ani si ceva:-?…nu esti rockerita, nu iti da cu parerea..esti rockerita,respect! Eu sincer, chiar nu vreau sa ma cert. Aia e parerea ta, asta e parerea mea:). Fiecare are dreptul de a-si spune parerea,right?:)

  7. bLuE_rock . lp!_! spune:

    auzi u , adee sau nu mai shtiu km, nu te lua de Lia mea k o s-ai de-a face cu mn. k? Shi kre e problema ta daca ea vrea sa se faca remarcata sau nu. cDaca nu-ti convine, ghinion, uita-te in oglinda inainte sa-i critici pe altii!

  8. sk8erchick spune:

    Bai,bai…nu va certati, nu? Sper ca nu…Andreea mama, merci pentru ca imi iei apararea:)). Da las-o pe saraca fata…isi spune si ea parerea:). Totusi…de acord cu tine! Toti ar trebui sa ne uitam in oglinda inainte sa criticam pe cineva:)

  9. Tyaa. spune:

    sunteti lame , wannabe ce sunteti . nu fac parte din categoria rocker , insa ascult rock , iar tu esti bata… cand despre ‘blue_rock.lp!_! ‘ , este oddee , nu adee , si nu te lua de mine , eu sunt o persoana non-violenta ( nu imi place sa provoc conflicte ) dar nu ma las calcata in picioare . pustoaic-o , baga-ti mintile in cap .

  10. bLuE_rock . lp!_! spune:

    shi, mda, n-am vazut k ii oddee:)) 😀
    si la cine te refereai cand ai spus „pustoaic-o” etc..?

  11. sk8erchick spune:

    Heeey…suntem lame…suntem pt tine, ok? Si spuneai ca nu-ti place sa provoci conflicte. Tu demonstrezi contrariul. Chiar m-am saturat de bullshit-ul asta, nu-mi place sa ma cert, ok? Ganditiva de la ce rahat s-a ajuns aici. Culoarea negru, frate…si vi se pare normal sa ne certam pt asta? Mie nu. Hai sa terminam. Si daca nu, mai bine o conferinta pe Mess, decat pe blog…

  12. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Deci, Ly are dreptate! N-are rost sa-i distrugem blogul cu niste dispute. In primul rand, negrul nici nu e culopare, e nonculoare:)):P Ma rog… oricum, poti sa ne faci in toate felurile, poti sa te dai cu fundul de pamant cat vrei tu ( scuzr de expresie:D) pentru ca, oricum, nimanui nu-i pasa de tampeniile ce le zici tu. Doar un mic sfat: Nu te mai crede atat de superioara intelectual ( daca nu ti-ai dat seama, te anunt ca ma refeream la desteapt ) pentru ca Dumnezeu ne-a facut pe toti egali si, acum, ce mai? Nu esti si gata!

  13. sk8erchick spune:

    Gata…ok?:)…Ne-am zis toate ce aveam de zis. Chiar nu mai vreau.Done.Pace:)

  14. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Hey:-w Eu am zis clar ca nu mai imi pasa daca ea face crize etc…..Gata, tac:D:D:)) oricum, nu-mi ce zice fiecare… Pace si gata!:P

  15. bLuE_rock . lp!_! spune:

    nu-mi pasa ce zice fiecare*:D chiar nu stiu de ce nu a fost afisat si acel cuvant:|:|

  16. sk8erchick spune:

    Yeeeellow:)…gata! Nici un cuvant. Am uitat de incident:)). Delete!

  17. bLuE_rock . lp!_! spune:

    delete?!:)) Eu, una, am terminat! Delete!:P Peace on your blog!:))

  18. sk8erchick spune:

    Bai…Gata! Am uitat. Asta e ultimul comm pe care il las cu referire la „cearta” asta:))…n-ai observat ca vorbim singure?? Asteapta macar pana maine, sa se intoarca razboinica oddee inapoi:))…nu,glumeam. Nu mai scrie doar ca sami faci mie commenturi, ok?:) Done!!Ma supar daca mai scrii de shit-ul asta pe blogul asta.:))

  19. Brânduşa spune:

    Nu prea înţeleg…ţie îţi place negru doar pentru că oamenii care ascultă rock se îmbracă DE OBICEI în negru?(nu văd nicio legătură)
    Din ce citesc eu aici înţeleg că tu îi idolatrizezi pe „oamenii care ascultă rock”.
    Ah şi apropo, Avril Lavigne cântă punk.

  20. sk8erchick spune:

    Asta e si faza pe care nu ai inteleso,mai..:). Asta ziceam, ca nu conteaza daca Rockul si negrul au vreo legatura, mie-mi place oricum, see? Nu idolatrizez pe nimeni, si stiu ca Avril Lavigne canta punk, nu trebuie sa vii tu sa-mi spui asta, sunt sigura ca sunt mai fana Avril Lavigne decat ai fost tu vreodata. Si ziceam ca ultimul ei album, The Best Damn Thing e mai pop…si poti cauta oriunde, pentru ca peste tot o sa gasesti asta. Asta a zis-o si ea, ca s-a maturizat, nu mai e tipa care se imbata si chiulea de la scoala, care statea numai cu baietii…si odata cu schimbarea de comportament si de look, uite ca a venit si o mica schimbare in muzica ei. Sper ca urmatorul album, care va aparea in Noiembrie 2010 sa ne aminteasca de vechea Av’…Sper ca am lamurit-o, nu vreau sa ma mai cert. Peace!:)

  21. Tyaa. spune:

    Wooow , Brandusa nu asculta Avril Lavigne… 😐 .
    lol … grow up , kid .

  22. sk8erchick spune:

    Oameni…daca nu ascultati, nu comentati:)…cum vi s-ar parea voua sa ma pun acum sa spun despre Guta ca el canta pop sau ceva de genu’:))…eeeh..era asa, o idee:D.

  23. bLuE_rock . lp!_! spune:

    lol! Chiar nu-l vad pe Guta cantand „Best of both worlds” de la Hannah Montana:)))

  24. sk8erchick spune:

    Eeeh…nici pe el cantand asta, nici pe Miley Cyrus aia cantand ce canta el…:)))nu-mi plac nici unu’ din ei:D

  25. oddee spune:

    Well… nu m-ar mira daca ai spune asa ceva despre Guta : la fel de wannabe esti tu pe cat ar fi el .

  26. sk8erchick spune:

    Ha ha…te auzi macar?/:)…ai niste dume…

  27. Tyaa. spune:

    Da , ma aud . Dar , spre deosebire de tine , eu gandesc.

  28. sk8erchick spune:

    Ha ha…sec. No comment!

  29. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Ba, dar da-mi si mie site-ul de pe care iei dumele astea asa de „funny”!

Lasă un răspuns

