Desene animate

Posted: Decembrie 23, 2009 in Stuff

Desene animate

 

 

 

Stateam azi si ma gandeam la desene animate. Si nu la astea noi si aiurea ca si Transformers si chestii de-astea…Ma gandeam la alea vechi,alea de cand eram eu mica,mica…

Imi aduc aminte de „Zambetul lui Sharon”…Inca rad daca aud numele ei:))..Sharon Spitz,cea care intra mereu in bucluc din cauza aparatului ei dentar…

Si „Amintiri din Cripta”…sau „Povestiri din Cripta”?:-?…In fine,imi placea foarte mult si mica fiind,ma speriam…si tot ma uitam,nu-mi pasa daca ma mai sperii de cinci ori in ziua aia..De mica imi placeau povestile de groaza si filmele horror…

Sau „Ed,Edd and Eddy”…ha ha,si acum imi plac tipii aia. Cred ca inca se mai difuzeaza pe Cartoon Network…:-?

Mai erau niste desene…cred ca „Orasul Porcilor”:-?…nu mai stiu sigur..era cu un oras al porcilor,normal..si vreo trei porci aveau o trupa Rock parca…si faceau head-bang pe scena:))…asta mi-a placut cel mai mult.

„Viata cu Louie”,„Copii de la 402”,„Laboratorul lui Dexter”,„Ce-i cu Andy?”,„Courage, caine fricos”,„Familia Flintstone”,„Scooby Doo”,„Tom si Jerry”,„Vaca si Puiul”…astea sunt desene animate, nu ca Hannah Montana care de fapt este un serial…sau alte bullshit-uri pe care astia le considera desene animate.

Voi ce credeti?:)..Si care sunt desenele voastre preferate??:)

 

 

Comentarii
  1. LaVy spune:

    Road Runner …ala era iara fain cu ala ce facea BING BING …si cu coiotu..:))…prea tare desenu

  2. Tyaa. spune:

    Povestiri din cripta…le adoram .

  3. sk8erchick spune:

    Lavy, nu stiu desenele alea:-??…adica na…poate le stiu si nu-mi aduc aminte:-?

  4. sk8erchick spune:

    @Tyaa….ma bucur ca ne place si noua ceva comun…8-):)

  5. bLuE_rock . lp!_! spune:

    nu mai stiu cum se numeau acele desene…alea cu familia aia spatiala care avea un caine numit Astro:)) si alea erau faine:X:X:):)

  6. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Ce pacat ca toate acele desene clasice, dragute, care te faceau sa razi, au fost schimbate cu tampeniile din ziua de astazi: Pokemon, Transformers, Ben 10 etc… Apropo, cand eram mica, imi placea si „Capsunica” :)(ma rog, asta era pe vreema cand era Fox Kids) si sa nu uitam de Pucca:)) (asta-i mai noua dar imi placea la ea ca alerga ca nebuna dupa „iubirea ei”) sau…… mai tii minte desenele alea, Sisi, printesa aia. Mai eram si Spioanele:)) sau W.I.T.C.H. Pacat ca acum au fostinlocuite cu chestii cu monstrii si batalii:|:|:| Mi-am mai adus aminte de un desen! Ala cu Mandy, unde erau mortul ala, schelet cu o pelerina neagra si cu o coasa, fetita aia dura Mandy blonda si un baiat aiurit rau:)) ( pe asta nu mai stiu cum il cheama:D). Shi astea erau faine:X:X:X Din pacate, in ziua de azi exista numai TAMPENII!

  7. sk8erchick spune:

    Parca, parca imi amintesc de un cutu Astro:-?…si Sisi nu-mi placea:))…o uram. Pe Spioane si W.I.T.C.H. le adoram:X:X…si acum imi plac, mai ales W.I.T.C.H.;)). Negrele aventuri ale lui Billy si Mandy se numeau desenele alea:X:X:X:X…doamne, cat puteau sa-mi placa:X…si acum se mai difuzeaza pe Cartoon Network…dar nu prea ma mai uit la TV:)

  8. alexandra spune:

    hey Lia … shi eu ma uitam la desene shi acuma ma uit :)) … “Zambetul lui Sharon” este shi acuma pe minimax , acuma o luna shi ceva am vazut un episod :X:X:X….:D

  9. sk8erchick spune:

    Stiu ca e si acum pe Minimax…;))si eu ma uit, cand pot. Asta e problema acum, ca desi sunt in vacanta ca si ceilalti, sunt super ocupata…trezirea pe la:-?…2-3 dupa-masa:))…(pt. noaptea ma culc la 5-6 ). Blogul. Scriu articole noi, raspund la commenturi, ma uit si mai citesc alte bloguri, las commenturi pe alte bloguri, citesc…nici nu prea mai mananc:)). Si de mers afara….astia ma tot cheama, da’n-am mai mers asa mult in ultima vreme. Ma intreb cum o sa fie cand incepe si scoala:|. Sper sa mai am timp sa scriu. Imi place la nebunie si sa scriu, si sa va raspund voua la commenturi:X:X. Deci ma mai uit la desene cand am timp:). Probabil dorul asta de desene animate m-a facut sa scriu articolul:-??

  10. oddee spune:

    Aventurile negre ale lui Billy si Mandy inca mai ruleaza pe CN , pe la 11

  11. sk8erchick spune:

    Stiam ca mai e pe CN…nu mai stiam la ce ora. Merci de informatie. O sa ma uit daca am timp. Apropo de cearta:))…am terminat sau ne mai certam mult? Peace?:)

  12. xmusikxkod spune:

    da,chiar imi aduc aminte de zambetul lui Sharon,era destul de fun desenul,eram fana cand eram mai mica,la fel si povestiri din cripta<3 ce vremuri atunci nu?:))

  13. sk8erchick spune:

    da:X:X:x…astea erau preferatele mele;))…mi-e dor de vremurile alea…nu aveam nici o treaba, numai stateam si ma uitam la desene;))

  14. Crisu spune:

    Sunt in totalitate de acord cu tine.Ce imi placeau desenele astea..desi Tom si Jerry nu erau si nici nu sunt preferatele mele.Am scris si la mine despre desenele copilariei mele:X

  15. sk8erchick spune:

    Ai blog?:> Dami-l si mie, vreau sa citesc!:P

  16. AnDrEeA spune:

    vai ce imi placea Sharon ma uitaam in fiecare zi :*:X:X si tom& jery is OK ,dar Sharon le intrece pe toate :* era sooper tare desenele ala

  17. sk8erchick spune:

    Da…:X:X sunt de acord cu tine, Sharon era The Best Damn Thing:)))…

  18. miku spune:

    ff tari pucca si tom shi geri clasice 100% dar povestiri din cripta nu mai jiu mai e tare una de ras e noua un serial sony with a change e destul de amuzant episodu….

  19. sk8erchick spune:

    Da, erau trăguţe. Eu nu mă mai uit acum la desene, de fapt, nu mă mai uit de câteva luni bune la televizor (ceea ce, da, este destul de trist), so… nu prea ştiu ce se mai întâmplă pe canalele de desene. Stiu ca Jetix s-a transformat în Disney Channel şi ştiu şi de Sony, aia… dar, sinceră să fiu, oricât m-aş chinui, tot mai mult îmi plac cele vechi, decât astea de la Disney. Asta e, vremea a trecut…

  20. Ionela spune:

    mie imi placeau:Viata cu Louei ,Lumea lui Booby,Mica Sirena,Pinochio,Piter pan,Capsunica dar nu desenul ala cu capsunica care este pe minimax ala vechi de pe fox kids .si mai multe a si Tic

  21. sk8erchick spune:

    He he… din cele pe care le-ai spus tu, cele mai tari sunt Viața cu Louie și Lumea lui Bobby. 🙂

    • Ciupi spune:

      tom si jerry cred k au fost cele mai frumoase.. si da ma uitam si eu la Printesa Sisi …cu Frantz … Helena … he he ce vremuri …te trezeai dimineatza in week si te uitai toata ziua la desene …. acum te trezesti dimineatza si pleci la munca .. pfuai ce vremuri :((

  22. andreea spune:

    cu siguranta courage , cainele las si tom si jerry au fost preferatele mele :X imi pare asa rau ca nu mai difuzeaza courage…:(
    si spioanele imi placea..:))
    de viata cu louie nu mai zic..:)
    ce vremuri frumoase..:(
    eu zic ca ar trebui sa cautam pe net toate desenele astea animate frumoase si sa le aratam pe astea copiilor nostri , nu ce se da acum pe la tv:)si cine stie ce s-o ma da peste 10 ani.

  23. Craioveanu' spune:

    :)) MIE IMI PLACEAU ALEA CU ED , EDD , EDDY SAU MAI ERAU SI ALEA CU CAINE FRICOS …. FAMILIA FLINSTONE……ERAU MOOLTE SI AKM SUNT NUMAI BAZACONII MAI ERA MISTO VIATA CU LOUIE SAU CEI CU ADNY……ORICUM ERAU TARI ALEA

  24. mihaela spune:

    Ai uitat de ANIMANIACS , Pinky and the brain ….

  25. Mali spune:

    a si stiu ca mai era unul cu un pirat si un sobolan…piratul jack sau nu mai stiu..era amuzant 🙂

  26. leila spune:

    doamne superba idee cu acest blog.shi eu ma gandesc mereu la desenele superbe care erau. eram mica atunci. acum am 12 dar mereu ma gandesc la copiii de la 402 :)) le iubeam si laboratorul lui dexter,viata cu louie,flistones :)), si courage,la what’s with andy ma uitam pana anul trecut dar acum au ” desene mai importante de dat pe post „..si spioanele si witch mereu le-am iubit.si la billy si mandy ma uitam. mai sunt si acum unele-aletele frumoase dar mai des..fetitele powerpuff :)) si la acesetea ma uitam . pacat de ele.poate le vom revedea.si mai erau unele carora le-am uitat numele. erau cu o fetita cu parul rosu si avea o oaie nu sunt asa de vechi dar nici pe acelea nu le mai difuzeaza.
    oricum un pont. daca vreti sa vedeti o mare parte din desenele acestea puteti intra pe VPLAY.va faceti un cont ( dureaza doar cateva minute) si acolo cautati la seriale si gasiti tot ce vreti 😉 ( nu fac nicun fel de reclama )

  27. Dana spune:

    😉 TOTAL DE ACORD!!!!!! CE TARI ERAU DESENELE ATUNCI!

  28. Raluca spune:

    si mai era si jim button .. parca asa se numea 😀

  29. sk8erchick spune:

    Să știi, erau niște vremuri…
    Nu cred că vor mai difuza căcații ăștia la TV peste zece ani ceea ce-a fost acum 10 ani.

  30. sk8erchick spune:

    @Craioveanu’, ne va fii dor tuturor de alea. Să fii sigur de chestia asta. Pentru că desenele alea înseamnă o importantă perioadă din viața noastră, a tuturor.

  31. […] articole Desene animatePluralul la telecomandă?!Spune NU drogurilor!Revin lent. Cred. Sper.Cursuri de chitara – Lectia […]

Lasă un răspuns

