Carti noi…

Posted: Decembrie 28, 2009 in Books

Carti noi…

  

Acum cateva zile am downloadat niste carti de pe net…cum eu nu stau in oras si mi s-a terminat de mult abonamentul la autobuz, nu mai trec prin oras. So…ma gandeam ca am nevoie de ceva nou de citit, ca mie dor de o carte interesanta…

De multe ori incep sa citesc o carte si dupa vreo 2 capitole ma plictisesc. Si la inceput mi se pare super interesanta, da’ dupa aia o las balta…

Am pe-acasa inca vreo 4 carti de citit…una e aproape terminata, mai am cateva capitole, doua sunt de-abia incepute si aruncate inapoi pe raft, ca m-am plictisit de ele dupa cam un capitol chiar daca sunt cat de cat interesante…si una e „Blestemul Vraciului”, care e a doua din serie, deci nu inteleg mai nimic si ma gandeam ca o sa imi cumpar prima cand o sa am chef…

Deci mi-am luat de pe net, ca sa citesc pe comp…mi se pare cam sec, da’ na…ce era sa fac? Mi-am luat 11 carti;))…da’ una e de invatat limba Italiana, daca am timp si chef vreodata si mi-am mai luat si primele 5 Harry Potter chiar daca le-am citit pe toate 7, ca poate mai am chef vreodata sa le reincep. Restul…Exorcistul, A muri-jurnal, High Fidelity, Totul despre baieti, Interviu cu un vampir, Cronicile vampirilor 5-Diavolul Memnoch…cam atata. Acum citesc Exorcistul si o sa scriu un articol pentru fiecare carte cred:-?…

 
 

 

 

 

 
Comentarii
  1. Creep spune:

    No comment nu citesc glm citesc dar nu tot timpu oricum interesante carti foarte super blog daca puneai carti de Sc ii dadeam foc 100%-10000000% tineo tot asa Lilca =)).

  2. sk8erchick spune:

    Nu-mi mai zi Lilca bai:))…gata! De acum iti zic Cilca…nu-ti mai zic Ci sau Creep. Si stai sa vezi ce tare e Exorcistul:X:X…mai am un pic pana sa o termin…ti-ar place…e cu demoni:))).

  3. Creep spune:

    Damio si mie =p~ imi plac demoni bn sis nuti mai zic Lilca am glm pls imi dai si mie carteaa 😀 HIHIHI =))=))=))

  4. sk8erchick spune:

    Woooooooooooow….imi notez data de azi…Luni, 28.12.2009., ziua in care Creep mi-a cerut o carte:-O=)))

  5. Creep spune:

    azi nu suntem in 28.9.2009 ai gresit =))=))=))=)) fo ,ao atenta data vitoare =)) poate scri in loc de place penis =))=))

  6. sk8erchick spune:

    =)) Nu stiu la ce ma gandeam:-?? Ma corectez acum

  7. oddee spune:

    People , nu ati auzit de GRAMATICA ?

  8. sk8erchick spune:

    Stai asa…commentariul asta era pentru mine sau pentru ceilalti?:) Cine nu a auzit de gramatica?

  9. doinapopescu spune:

    Am nimerit la Rhetta Marx în blog? Rheeeeta? M-ai ascultat şi ţi-ai pus poză color? Bravo! Acum pune-o la loc pe aia veche că abia m-am obişnuit cu ea.

  10. sk8erchick spune:

    Hey:) Nu ai nimerit pe blog la Rhetta Marx. Ieri am descoperit blogul surorilor Marx si-am vazut ca au aceeasi thema, la fel ca a mea. Probabil asta te-a indus in eroare. Daca vrei sa intri pe blogul lor, le am la blogroll.

  11. adrianna spune:

    am o intrebare , de pe ce site le-ai luat ?
    :*

  12. sk8erchick spune:

    Pai acuma sa-ti spun nu mai stiu…dar, da si tu un search la bunul nostru tovaras Google, ca el sigur poa’ sa te ajute! 😛 Stiu si eu…? Scrie acolo ceva gen „carti download” sau ceva ce are legatura cu carti, download, free and stuff. Intelegi tu… 🙂

Lasă un răspuns

