I miss my board

Posted: Decembrie 28, 2009 in Sport

I miss my board

 
 
 

  
 
 

Mi-e dor de scandura mea. Scandura mea cu roti. A venit iarna si acum va trebui sa astept pana la vara ca sa ma pun pe ea.

Si acum stau si-mi aduc aminte cum am primit-o. Cadou-surpriza de la taica-miu…eram cea mai tare, ba…aveam sk8! Era vara si cand l-am primit am mers imediat sa ma dau cu prietenii. Si imediat ce m-am pus pe el, am ramas addicted.

Ma simteam asa bine! Si deja din prima zi aveam impresia ca ma dau bine. Nu era asa. Cam intr-o saptamana am invatat bine, bine sa-mi tin echilibrul.

Dupa aia am inceput sa ma chinui la Ollie. Ollie este simpla saritura cu skate-ul. Cred ca m-am chinuit asa cam o luna. Prima zi incercam niste Ollie pe iarba, langa banca unde statea o prietena. Deodata mi-a zis ca a iesit. Ca am facut un Ollie.

Cel mai tare feeling…mai ales dupa ce mam chinuit o luna! Eu nici macar nu am simtit, da’ tot e cel mai tare feeling:)). Bine ca mi-a zis P. Merci ba…nu te-am uitat!!>:D<

Poate nici nu mi-a iesit si a zis asa…sau poate ca n-a vazut ea bine. Dar m-a facut sa am incredere in mine, sa cred ca am reusit si ca pot reusi…si da, am reusit.

Acum vad un pic de soare afara, si cum zapada a disparut ma gandeam sa-mi scot scandura de sub scari si sa ma dau:-? Sper sa pot.

 

 

 
Comentarii
  1. Creep spune:

    daca tie iti lipseste sa vezi cei lipseste la razvi nu sti ca sa maritat cu placa ta =)) era placa lui preferata(pana cand gasea alta)=)).Ar trebui sati scri o arte amintiri pe placa =))

  2. sk8erchick spune:

    Razvy tre’ sa-si astepte „prietena” lui de placa pana vara viitoare.:)

  3. Creep spune:

    nee poate gaseste alta =)) si scrie cartea ce tiam ziso o sa le placa la toti bn cel putin eu o so citesc daca scri 😀 =))=))

  4. sk8erchick spune:

    Amintiri pe….=))). Nu scriu eu nici o carte:-j. Poate mai incolo:)) si sa gaseasca alta…zi ca mi-a ranit placa, sa nu se mai intoarca la ea…

  5. AnDrEeA spune:

    Soperr tare pozaa :*:*:X:X:X: te besck:*:X:X:X

  6. sk8erchick spune:

    Multumesc frumos:D…cam uzata placa, nu? Eeeh, sa o vezi acum:)).

  7. oddee spune:

    Si urata si proasta .

  8. Tyaa. spune:

    Cu placere…
    De fapt nu , fara placere .

  9. sk8erchick spune:

    /:)…sa trecem peste!:-j

  10. bLuE_rock . lp!_! spune:

    In propozitia „Si urata si proasta.” te autocaracterizai, nu?
    Pentru ca alta solutie nu gasesc. Defapt, tu spuneai de Ly. Auzi! Foloseste-ti si tu encefalul putin! Care este mai frumoasa: o fata cu parul bond si cret, niste ochi albastrii super( ce ar fii trebuit sa fie ai mei, dar Dumnezeu a gresit adresa:-L), sau una cu aparat dentar?. Bine, scuze, nu trebuia sa zic de aparat. Nu e vina ta ca-l porti:), dar tu te crezi Miss Romania si, din pacate pentru tine, nu esti. Dar sa nu mentionez doar partea cu frumusetea exterioara, mai e si frumusetea interioara. Care e mai frumoasa: o fata de treaba, cu care te distrezi si care nu are fite, sau una fitoasa, ce are de parere ca ea este perfectiuna in persoana, cea mai minunata , cea mai desteapta si nu mai stiu ce (exagerezi mai mult si decat Hitler, deoarece el credea ca rasa aryana este superioara, pe cand tu crezi ca tu esti superioara)? Acum fiecare sa decida (daca vrea) care-i mai frumoasa, si interior, si exterior:) That’s all.

  11. sk8erchick spune:

    Eu zic sa…hai sa nu decida nimeni nimic:))). Hai sa o facem sa uite blogu’ asta…hai sa o facem sa se plictiseasca de cearta asta, hai sa fim mai destepti si sa nu o mai bagam in seama nici pe ea nici articolele ei. Ok? Done! Atat am avut de zis:)

  12. Tyaa. spune:

    Hm,nu ma cred perfecta , doar superioara voua !
    Si…si eu sunt blonda ,parul cret mi-l pot face ORICAND si am ochii albastri -avantajul meu este ca eu voi avea dinti drepti si albi , pe cand ea strambi si negri/galbeni . Cat despre frumusetea interioara poti sa ma pupi fix undeva pentru ca ma doare tot acolo de ce crezi tu despre mine .
    Atata timp cat eu nu ma dau rocker-ita doar ca sa fiu in trend ma voi considera NET superioara voua . Scuze , dar chiar asta e adevarul .

  13. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Vai, Lia, as vrea sa-i zic asteia cateva, dar ma abtin ca am zis ca n-o bagam in seama.:D:)) Cica ii ea superioara noua=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))

  14. sk8erchick spune:

    Nu-ti bate capu’. Stay chill!:-j

Lasă un răspuns

