Stuff

Posted: Decembrie 28, 2009 in Stuff

Stuff

  

Avand in vedere ca am avut ceva probleme cu internetul zilele trecute, am pus 3 articole azi, pentru ca pun in fiecare zi ceva nou. Sper sa va placa:).

Things I like: 1. Sa ma dau cu skate-ul, cu rolele…imi plac sporturile extreme:D.

2. Muzica. Sa cant la chitara, la pian, vocal…si imi place muzica Heavy Metal, Black Metal, Death Metal, Rock, Alternative Rock, Hard Rock, Punk, Skate Punk, cam toate subgenurile:).

3. The word FUCK.:))

4. Avril Lavigne.

5. Camera mea plina de postere.:))

6. Street Dance si Break Dance.

7. Filmele Horror.

8. Tony Hawk, Bob Burnquist, Danny Way, Ryan Sheckler, Vanessa Torres, Bam (pro skaters).

9.Element Skateboards.

10. Tech Deck.

 

Things I don’t like: 1. Manelele. Guta si toata familia lui de cocalari. Cocalarii de l a Tv, aia pe care ii vezi pe strada, aia care invadeaza lumea. Ar trebui bagati la gazare.

2. Visele astea naspa care ma bantuie de ceva vreme. Azi am visat ca nu mai aveam postere pe pereti:|.

3. Cand mi se dau nu stiu cate straturi de piele jos de pe degete din cauza coardelor de la chitara.

4. Parul meu. Nu e intins si tre’ sa-l intind mereu cu placa.

5. SKate-ul meu de cacat.:| Nu se poate invata trick-uri serioase pe un RCO. Ma mir ca pot sa fac Ollie.

6. Aia care au ceva cu rockerii, punkerii, emo… si aia care ne confunda pe noi, rockerii, cu emo. NU suntem Emo, fratilor…copii astia doar ne asculta muzica si au adaugat un pic de screamo pe acolo si un pic de suferinta. Da de ce va luati de ei? Ca saracii…doar sufera:-??

7. Scoala. Fuck the school!!!

8. Glumele proaste. Mai ales cand sunt nervoasa. S-ar putea sa ma descarc:D.

9. Orga mea. Suna ca o rata ragusita mai nou:|…e cam forjata, da’ de unde bani pentru una noua?? Criza asta…

10. Ca veni vorba de criza…criza. Urasc sa fiu in criza. Nu pot sa strang un ban pentru un skate nou sau alte bullshit-uri de care am eu nevoie.

 

So…ma gandeam sa mai scriu niste chestii despre mine:). Voua ce va place si ce nu??:>

 

 

 
Comentarii
  1. Creep spune:

    super foarte tare Li putoma reclama la cico care am gasito =)).Mancati Lilca e facuta pt spotivi si mancata de cei care adora gunoaiele daca aveti efecte negative prezentativa la Creep Spital ca sa va scapam de virusu Lingivitocita A H3Na =))

  2. sk8erchick spune:

    Ci esti un prost>:P…tare oricum=))ms cami faci reclama:>:)))

  3. Creep spune:

    npc Li pt asta is frati mai mari =)) chiar daca nu suntem frati cu adevarat =))

  4. oddee spune:

    Omg are RCO si ea e sk8erchick . btw , ziceai ca eu sunt curva , dar tu , care esti ‘ chick ‘ in clasa a 6a? Eu in locul tau m-as respecta , doar sunt mai mare decat tine bai Mic ce muc .

  5. sk8erchick spune:

    DA, uite ca sunt sk8erchick si cu un cacat de rco.

  6. oddee spune:

    sk8erchick pa dracu` .
    copilule , ia-ti o viata si traieste-o…

  7. oddee spune:

    Am uitat sa mentionez ca stii DOAR ollie =))

  8. sk8erchick spune:

    Merci pentru sfat:). Dar am deja o viata si o traiesc la maxim. Stii mai multe trick-uri? Sunt incepatoare, de-aia stiu DOAR Ollie. So…daca stii mai multe trick-uri, lauda-te! Hai, ca poate primesti si un premiu!:>

  9. Tyaa. spune:

    Nu umblu dupa premii … Daca ti-ai trai viata ai avea mai putine posturi- chestiile cu posturile spun multe , acum serios…

  10. sk8erchick spune:

    Pai ce are daca vreau sa scriu in fiecare zi ceva nou? E probabil mai bine decat sa pun un articol pe luna:-??…zic. So…daca imi place sa scriu, invat sa imi traiesc viata si printre posturi:).

  11. Tyaa. spune:

    omg chiar esti proasta

  12. sk8erchick spune:

    Stii ce? Tu scrie in continuare…asa, hai, scrie, ca citesc. Da’ nu mai am chef sa raspund la commenturile tale. Cineva mai destept din tot shit-ul asta tre’ sa renunte.:) Nu ai facut-o tu, o fac eu.

  13. bLuE_rock . lp!_! spune:

    LY!!!! Ti-am mai zis s-o lasi in pace!!! Nu-i mai raspunde la commenturi si gata, sa vorbeasca singura cat vrea ea:-j:-j:-j Pt. Tyaa: Parerea mea este ca tu ar trebui sa-ti cauti o viata, deoarece una plina se fite si parere de superioritate nu se poate numi VIATA. Daca ai vrea sa dai dovada ca ai in capusorul ala macar, macar un picogram de inteligenta, n-ai mai comenta aiurea si ti-ai vedea de treaba ta. Oricum, faci ce vrei… Peace! Traieste-ti „VIATA”!

  14. sk8erchick spune:

    Done…treaba e gata! Am terminat cu cearta, dude! Nu-i mai raspund.:)

Lasă un răspuns

