Leapsa 1

Posted: Decembrie 29, 2009 in Leapsa

Leapsa 1

  

Asta va fi prima mea leapsa. Si de asta vreau sa fie facuta de mine.:) Si ma gandeam la 10 lucruri pe care vreau sa le fac in viata asta.

1. Vreau sa mearga cu muzica si sa cant la chitara, pian si vocal intr-o trupa rock.

2. Vreau sa-mi iau un skate mai bun, probabil Element. si vreau sa stiu multe trick-uri.

3. Vreau si niste role agresive, sa ma apuc de aggressive inline.

4. Sa practic parasutism.

5.Sa calatoresc in multe tari, prin Japonia, Spania, Germania si sa invat Japoneza, Spaniola si Germana.

6. Sa ma tin de blogging si sa mearga din ce in ce mai bine treaba.

7. Sa citesc multe carti tari si poate sa si scriu una.

8. Sa nu ma las de Rock prea repede…sper sa ma mai tina multi ani placerea asta.

9. Sa invat Street Dance si Break Dance, si sa am un crew.

10. Sa mai invat trick-uri cu Tech Deck-ul.

Nu e cine stie ce, dar:-??…Voi ce vreti sa mai faceti in viata?:)

P.S.: Dau leapsa cui i-a placut si o vrea!!:P

 

 

 
Comentarii
  1. AnDrEeA spune:

    hei ne cam asemanam :)):)) si eu vreu Sa invat Street Dance si Break Dance

  2. oddee spune:

    Cateva intrebari… rock-ul pentru tine este doar un curent,doar o moda…? Si…de ce ai scris ‘Japoneza,Spaniola si Germana.’ … asa de mult te-au impresionat ?!Te incarci cu prea multe in incercarea de a fi cat mai super . Sa stii ca parkour , breakdanceul si streetdance-ul fac parte din stilul urban , asa ca poti renunta la ele…

  3. sk8erchick spune:

    Raspuns…rock-ul pentru mine nu e un curent, o moda…e muzica pe care o iubesc, care ma face sa ma simt bine, e un stil de viata. Spaniola fac deja la scoala, Germana si Japoneza mi-as dori sa invat, pentru ca da, m-au impresionat. Si probabil ma incarc cu prea multe, dar nu incerc sa fiu super, incerc sa fiu eu si sa-mi fac viata cat mai frumoasa, facand lucrurile care-mi plac. Si ce daca parkour-ul, streetdance-ul si breakdance-ul fac parte din stilul urban? Nu ai mai vazut vreun rocker facand parkour, streetdance sau breakdance? Eu da.

  4. Tyaa. spune:

    Nu erau rockeri erau wannabeez . Atunci modifica , pentru ca suna ca si cand pentru tine rockul ar fi o moda . Uite , reanalizeaza ‘Sa nu ma las de Rock prea repede…sper sa ma mai tina multi ani placerea asta.’

  5. sk8erchick spune:

    De ce in fiecare comment tre’ sa pui ceva cu wannabe? Ce ai cu saracii copii? (wow, rimeaza..cred ca ar trebui sa scriu o melodie:)) ) Si nu reanalizez nimic pentru ca asa vrei tu:)

  6. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Ly, las-o in pace! Nu vezi ca nu are alta treaba, asa ca cometeaza si ea? Mai bine n-o mai baga in seama, pentru ca, asa, o faci sa se simta si ea importanta. Las-o, draga, in lumea ei! :))

  7. sk8erchick spune:

    O las, o las…ea nu ma lasa pe mine:). Eu doar raspund la commenturi:)

  8. Tyaa. spune:

    acum esti si artista ?
    si pentru ‘ bluerocklp’ …mananca-ti mucii .

  9. sk8erchick spune:

    :-j Chiar imi pare rau pentru tine:-??

  10. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Scuze-ma, „draga” Tyaa, dar, din pacate,eu nu practic hobby-ul tau pe care l-ai mentionat adineauri. Din cate am vazut, tu insinuai ca esti sinonimul substantivului „perfectiune”. Imi pare sincer rau sa te anunt ca o fata perfecta are CLAR cei sapte ani de-acasa, pe care tu nu ii ai, avand in vedere fraza: „mananca-ti mucii”. Cum spuneam, nu te preocupa, nu-ti voi fura hobby-ul.:-j P.S.: Tu stii macar ce-i aia wannabe? Chiar daca stii sau nu, treci si tu la alta „categorie”, deoarece tie ti sa stricat banda rulanta la: „wannabe, wannabe, wannabe”. Pt. Ly: Bravo, mai!>:D:D:D:D:D< Blogul tau e cel mai tare!:X:X:X:X Tine-o tot asa si nu baga toate "acriturile invidioase" in seama:))

  11. sk8erchick spune:

    Deea, e cel mai naspa sa ai cei sapte ani de-acasa.:)) Daca ii ai, nu injuri, nu te imbeti, nu faci nimic:)). So…nu am nici eu cei 7 ani de-acasa. Si sa fii perfect nu e tare deloc. De fapt, nu exista cineva perfect. Voua v-ar place?
    Hai sa n-o mai provocam atata pe Tya sau Oddee sau cum isi mai zice, ca oricum nui mai raspund la comm.:) Bye bye, Tyaaaa!>:D<:*

  12. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Ma rog, se pare ca tu tii tot cu ea… Oricum, mie nu-mi pasa…Dar, data viitoare cand mai faci un articol despre cele mai bune prietene, nu ma mai baga si pe mine, deoarece e clar ca nu ma consideri asa, avand in vedere comentariul anterior ( mai ales ultima propozitie ). Deci…P.S.: Noi nu mai suntem prietene si gata!…

  13. sk8erchick spune:

    Ce gluma buna, nu?:)) taci ma acolo:| Stii ca nu vorbeam serios>:D:D<:*:*:X

  14. Tyaa. spune:

    😐 .
    Chiar credeti ca tiribomba asta e un blog ? =))

  15. alexandra spune:

    wow Tya ,,tiribomba” asta cum o numesti tu e cel mai sooper blog…. in fine :-j … bah boi doua adica Ly shi Deea va bat daca va mai certati din cauza uneia care nu’i convine blogul…. asa sa trecem la Tyaa daca nu-ti convine blogul de ce al comentezi atata?… se pare ca vrei sa te faci remarcata shi nu sti cum :-j

  16. sk8erchick spune:

    Mai…blogul meu nu e fosrte tare, va asigur.:) Sunt bloguri mai tari, mai mari, mai vechi (cu cat mai vechi, cu atat mei bine, ca prinzi experienta din cat mai multe articole:P)… Sunt bloggeri mai cunoscuti, eu sunt incepatoare:). Sunt oameni care castiga din blogging, so… nu-s eu cea mai buna.

  17. Sk84eveerrr spune:

    Shi yo seman cu tn!
    Shi yo care credeam ca st unic….! 😐 :))

Lasă un răspuns

