Leapsa 3

Posted: Ianuarie 1, 2010 in Leapsa

Leapsa 3

 
 
 
 
 

  
 
 
 
 

Ok. So…am mai dat peste o leapsa. Mi s-a parut interesanta si-am zis sa o scriu si eu:D. Sper sa va placa si voua, se numeste „De 8 ori 4”.

 

Patru persoane cu care as vorbi non-stop:

1. Razvy

2. Cata

3. Creepe

4. Clubul Salatelor:D (aici sunt 4 persoane, da’ nu pot alege)

Patru filme care mi-au placut:

1. Lords of Dogtown

2. Grind

3. Paranoid Park

4. Week-end cu Mama

Patru mancaruri preferate:

1. Pizza

2. Spaghetti

3. Cartofi prajiti

4. Salata orientala

Patru carti preferate:

1. Seria Harry Potter

2. Slam

3. Week-end cu Mama

4. Exorcistul

Patru locuri unde am dormit:

1. In camera mea

2. La Roxy (BFF)

3. La Ana

4. In cort

Patru seriale/emisiuni TV preferate:

1. Medium

2. ABDC

3. Scarred

4. Flash Forward

Patru site-uri pe care le vizitez zilnic:

1. Blogul meu

2. You Tube

3. Blogul lui GrimCris

4. 911 Tabs

Patru oameni carora le pasez leapsa: Cui vrea.:)

Hai sa vad ce ziceti voi!:>:D

 

 

 

 
Comentarii
  1. alexandra spune:

    filme care mi-au placut:
    1.17 agin
    2. Avatar
    3.Twilight
    4.New moon

    Mancaruri preferate:
    1 cartofi prajiti
    2.supa cu galute
    3.shnitele
    4. rulouri ( facute de mama lu andreea :))
    Carti preferate:

    1.Seria twilight (in sf citesc ultima carte :))
    2.Seria harry pooter
    3.Memorile unei gheise
    4. Seria eragon

    Locuri unde am dormit:

    1. patu’l meu :))
    2. la andreea ( BF)
    3.la munte (tabara)
    4.-….
    Sriale/emisiuni TV preferate:
    1. fenomene strani
    2.in lumea de dincolo
    3. fugari
    4. foc salbati

    Patru site-uri pe care le vizitez zilnic:

    1. imvu
    2.you tube
    3. blogul tau
    4. blogul meu

  2. sk8erchick spune:

    Hmmm:-?…interesant.:) Trebuia sa iei si tu leapsa si sa o scrii la tine pe blog…ca doar de-aia sunt lepsele:))

  3. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Now… leapsa e la mine:P
    Patru filme care mi-au placut:
    1. Memoriile unei gheise
    2. Twilight
    3. Misterul gemenilor
    4. Cindrirella story
    Patru mancaruri preferate:
    1. Pizza
    2. Lasagne
    3. Spaghetti
    4. Rulouri cu sunca si cascaval
    Patru carti preferate:
    1. Memoriile unei gheise, de Arthur Golder (inca nu am citit-o, dar intentionez sa fac asta curand)
    2. Seria Harry Poter, de J. K. Rowling
    3. Marile sperante, de Charles Dickens
    4. Singur pe lume, de Hector Malot
    Patru locuri unde am dormit:
    1. La mine in pat
    2. La mama in pat (ma rog…e si patul lui tata)
    3. La Cristina
    4. Aproape am adormit in autocar:))
    Patru seriale/emisiuni TV favorite:
    1. A Haunting
    2. In culisele spitalului de urgenta
    3. South Park
    4. Next (si altele de pe MTV, ca e exemplu: Date my Mom, Sweet 16 etc…)
    Patru site-uri pe care le vizitez zilnic:
    1. You Tube
    2. Blogul tau
    3. Blogul: Ultima-carte-pe-care-am-citit-o
    4. Aimini

    P.S.: Ai spus ca se numeste „De 8 ori 4: si tu ai pus de 7 ori 4:P oricum e sooper>:D<

  4. sk8erchick spune:

    E interesant si la tine, Deea…:>. Si mie imi place South Park:X:P. Si da, acum observ ca sunt 7. Ori nu am scris eu bine, ori nu a scris ala de la care am luat leapsa bine:-??. Ma uit acum si daca am gresit ma corectez. Promit!:D Si multumesc ca mi-ai spus.:)

  5. alterdrac spune:

    Interesanta leapsa dar imi e lene sa o preiau .

  6. sk8erchick spune:

    @alterdrac, ma bucur ca ti se pare intersanta!:) Si faci cum vrei, daca nu vrei nu trebuie sa o iei si tu!:P

  7. sk8erchick spune:

    Ia gandeste-te un pic:)). Oare ma facea ceva sa cred asta?:>

  8. alterdrac spune:

    Nu,dar am spus-o doar pentru ca mi s-a parut jignitor ca o don`sorica noua in blogging sa imi dea tutoriale miee, taman mie , [aici vine rasul malefic . ]
    eram ironica la partea cu ‘miee, taman mie ‘.
    don`soara, te astept cu comentarii .

  9. sk8erchick spune:

    Bine, mai…don’sorica evoluata in blogging:)). Am inteles ideea, ok?:) Pai o sa invat si o sa evoluez si eu asa ca tine. Poate voi ajunge la nivelul tau:>:))

  10. alterdrac spune:

    Tinand cont de faptul ca vizitatorii tai au de la 15 ani in jos , hai sa zicem 16 ,poti modifica leapsa , la partea cu jobul .
    Ai putea pune 😕
    4 persoane cu care as vorbi non-stop .
    Sau…
    4 lovituri
    Ah!Sau , (si asta cred ca e foarte tare )
    4 amintiri funny ale mele .

  11. sk8erchick spune:

    Da, ai dreptate:). Probabil voi schimba:-??.

  12. alexandra spune:

    ha ha ha ha ah andreea misterul gemenilor lai vazut la min e:)) =)) … shi iti era pe ura frica sa mergi acasa =))) … 😀

  13. alexandra spune:

    P.S. shi Cindrirella story lai vazut la mine >:)

  14. alexandra spune:

    persoane cu care as vorbi non-stop:
    1.cristina(colega mea de banca)
    2.andreea
    3.paul
    4.mihai:))

  15. bLuE_rock . lp!_! spune:

    4 persoane cu care as vorbi non-stop:
    1. timeea
    2. alexandra
    3. celelalte fete din clubul salatelor:))
    4. Pupu ( time, ale, daca spune careva cine-i pupu nu stiu ce va fac:)) )

  16. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Apropo, stii deva ale, era tarziu si-l aveam in mitne pe uratul ala mic din film:))))))) taci ca atunci cand ai dormit la mine nu vroiai sa mergi la baie singura=)) si te-ai speriat cand ai vazut-o pe jojo sau cand imi faceam eu ochii crucis ca ai crezut ca-s posedata cand ma vneit de la geam=))=))=))=)) P.S. makr am auvt cu c sa te sperii toata noapte>:)>:)>:):))

  17. sk8erchick spune:

    Bai..interesant si la tine. Cred ca voi face o schimbare, ca tot vine vorba de grupul salatelor:). Si nu va mai parati atat:)).

  18. alexandra spune:

    ha ce:)) era 3 noapte :))) normal ca imi era frica sa merg la baie:)) … shi cand tiai facut ochii crucisi fulgera afara shi de aia m-am speriat ….:))) asha shi Pupu e…… spon data viitoare cand ma parasti cu ceva:)))

  19. sk8erchick spune:

    :)) Sunteti nebune. Oricine se mai sperie. Ce atata va parati, bai? Ia nu o mia faceti, ca poate alfa cineva cine e Pupu…apropo, cine e Pupu?:>

  20. alexandra spune:

    >:) Pupu e :))) …… …. … e persoana cea mai draga care o considera andreea :)))

  21. Andreea/// spune:

    Baaaaaaaaaa, nu ziceti cine-i Pupu!! Ale, zic si eu de Ollie, daca spui tu de Pupu!:)))))>:)>:)

  22. sk8erchick spune:

    Ollie…ha ha. Ce bine suna :)). Imi aduce aminte de skate :-L. Si iar am chef… In fine, gata. Nimeni nu spune nimic, ok?

  23. bah andreea las’o tu pe Ollie in pace [-x nu trebe sa stie nimeni de ea….
    :))
    si nu-mi vine sa cred ca am spus de paul:)))
    ca as vb cu el non stop:))
    ma rog vb cu el muult dar nah:-j

  24. sk8erchick spune:

    Hey! Am spus „NIMENI NU SPUNE CINE E OLLIE SAU PUPU!!!!!!” La voi nu s-a auzit??

Lasă un răspuns

