What’s your style?

Posted: Ianuarie 2, 2010 in People

What’s your style?

 

  

Ok…astazi ma gandeam sa scriu despre cateva stiluri care mi se par interesante si printre care, probabil, va regasiti si unii dintre voi.

1. Rockerii. Lumea spune ca se imbraca neaparat in negru, in haine nespalate de nu stiu cand, cu haine rupte. Spun ca nu se spala, ca put, ca sunt nebuni. Unii isi fac cruce cand trece pe langa ei o gasca de pletosi in negru. Si ei? Lor nu le pasa. Asta e si cel mai tare la rockeri. Ca nu le pasa. Adica la majoritatea nu le pasa…zic. Pentru ca daca le-ar pasa, nu s-ar mai imbraca asa, nu s-ar mai comporta asa si nu ar mai avea plete:)). Si probabil ca sunt multi fake…care se „prefac” ca sunt rockeri. Si sunt sigura ca nu trebuie sa te imbraci in negru, sa ai pleata, sa ai pantaloni rupti si sa puti. Nu, frate. Eu cred ca trebuie sa simti muzica asta. Ca trebuie sa te faca sa te simti bine, sa te simti tu. Daca e asa, atunci esti un rocker adevarat.:)

2. Punkerii. Tinte. Ei iubesc sa se imbrace in tinte, iubesc liberatea, nu suporta sa le spuna cineva cum sa se poarte, cum sa se imbrace, cum sa vorbeasca. Ei petrec, beau, canta si nu le pasa ce se intampla in jurul lor. Urasc regulile. No rules! No future! Punk’s not dead! Asta cred eu ca e un punker:).

3. Skaterii. Young blood and four wheels! Viata lor nu e completa fara o scandura cu roti. Right, skaterilor?:> Da…va inteleg perfect! Se bucura cand gasesc o balustrada perfecta sau niste scari inalte si multe. Se bucura cand dau de un skate-park nou. Se bucura cand aud zgomotul provocat de lemnul frecat de beton. Iubesc adrenalina si nu se poate sa fie vre-unu care sa nu fi cazut, sa nu-si fi rupt ceva incercand un nou trick. Sunt skateri punkeri, sunt skateri raperi. Doua subgenuri foarte diferite. Dar pot fi emo sau metalari:). Ce conteaza, cand ai o placa in mana si vrei sa te joci?

4. Bikerii. Ei mereu cara bike-ul ala dupa ei…si incearca ceva, chiar daca risca sa ajunga in spital de multe ori. Merg la contest-uri, exerseaza mult si nu se dau batuti doar de la cateva oase rupte.

5. Rollerii. Extreme. Asta e viata lor, printre balustrade, borduri, si alte spoturi. Toti incep sa se dea datorita prietenilor, cunostintelor si asa mai departe. Si dupa ce le iese primul trick raman addicted si nu-si mai dau rolele jos.

6. Traceur-ii. Sunt practicantii de Parkour. Aia pe care ii vezi pe strada, de se catara prin copaci ajutandu-se numa’ de picioare si dandu-se peste cap mereu cand au ocazia, ha ha. Da, nebunii aia, care nu fac altceva decat sa iasa afara din casa ca apoi sa se distreze alergand si sarind tot ce le apare in cale. O fac cand sunt fericiti, o fac cand sunt tristi, o fac de nervi. Se joaca cu gravitatia indiferent de pericole. Nu exista contesturi, nu exista sponsori, sunt doar nebunii aia care se folosesc de fortele proprii si de mediul inconjurator:).

7. EMO. Sunt copiii aia tristi, aia care au probleme in familie, aia care sufera si pe care nimeni nu-i intelege. Lumea ii critica, nu stiu de ce. Pentru ca daca te gandesti mai bine, toti avem o latura mai depresiva, right? Voi nu plangeti? voi nu va simtiti ca un shit uneori? Ei se simt asa mereu. Ar trebui sa aibe prieteni care sa-i sustina, dar de unde? Toti li s-au alaturat oamenilor aia care ii critica, care ii batjocoresc, care rad de ei. Eu nu am nimic cu ei, dar majoritatea da.:-??

8. Hip-Hop-erii. Haine largi, o sapca pusa cam intr-o parte, pantalonii care atarna exagerat, intrand la capete sub talpa shoesilor. So…v-ati amintit cam cum arata un negroteu de-ala? Yep, aia crae-s cei mai tari ( dupa spusele lor:D), care „recita” melodiile. Nu va puneti pune cu unu din ei, ca se intoarce cu toti de prin cartier. Cam ca si tiganii, care vin cu toata satra:)).

9. Cocalarii. Muzica lor e inspirata din muzica orientala si bullshit-uri. Bai, nu va suparati daca sunteti ascultatori de manele, chiar nu vreau sa va jignesc, da’ asta e parerea mea:). Am impresia ca tara se umple tot mai repede de forme de viata neevoluate, adica pitipoance si cocalari. Si asta acum, de cand cu „Inima de tigan” si „Regina” si ce o mai fi. Poate asta se petrece in capu’ meu bolnav, sau poate ca asta se intampla si pe la voi…prin cap:)). Nu vi se pare ca tara se umple parca de oameni care se relaxeaza ascultand cacaturi depre bani, femei si dusmani? Ah, si am uitat masinile. Alea scumpe:>. Si oameni care se imbraca in haine de firma, si de-aia care folosesc dume gen „Te iubesc in stil Armani, ca sa moara toti dusmanii…mancati-as!” :))

10. Houserii. Ei ziua se linistesc, seara…prin club! Iubesc viata si o traiesc din plin ascultand muzica, dansand, petrecand, distrandu-se. Timpul trece, ei nici nu-si dau seama. Just dance!:)

So…nu mai scriu. Mai sunt si tocilarii:)) de care ce pot sa spun altceva decat ca invata? Mult si bine. Non-stop. Si mai sunt astia…care asculta Pop. Care asculta bullshit-uri ca si High School Musical, Hannah Montana, Camp Rock…voi ce stiluri mai stiti?:)

 

 

  

 

 
Comentarii
  1. Creep spune:

    1.is rocker nu am haine negre si rupte si nu put 2.Partea cu manelari nui numai in capu tau deci nu iesti bolnava 3.Jos cu tocilari 4.Astept sati scrie comment o proasta sper ca se simte cand isi bate joc de tn 5.Super blog Li si partea asta ii place bv sis.=))

  2. sk8erchick spune:

    Bro:)…merci. Ma bucur ca nu-i doar in capu’ meu si nu-s bolnava.

  3. alexandra spune:

    asa ..deci soper articolul Ly :X:X… 1 . eu imi urmez propriul stil 2. nu inseamna ca esti tocilar daca inveti bine …:D .. scze nu m-am potut abtine sa nu spon asta , asa 3. e destul de tare sa asculti shi pop ….:d….4. partea cu manelisti se intampla shi in capul meu:)) … dar , mi se pare ca pe zii ce trece sunt mai putini, nu stiu asta e parerea mea:D….apropo te ador >:D< :))) asta nu e cuvant manelist :)) sper:))) =))

    tine'o tot asa cu blogul al ador :x:X:X

  4. sk8erchick spune:

    Merci:). Nu ziceam ca daca inveti bine, esti tocilar…am zis ca tocilarii invata prea mult…si mecanic:)). Si te rog, nu tine in tine. Comenteaza ce vrei, ca nu ma supar. Promit!:P So…da tot afara!:))

  5. reBbeLz spune:

    well 😛 meh….punker/emo ;))…nu kiar emo :)) ….hate manelarii cocalarii -_-…& manelarii :-&

  6. sk8erchick spune:

    Si eu ii urasc:-L. Si punk ascult si eu, stii tu de fapt:P.

  7. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Pff…Sooper articolul Ly! Apropo, ma mir ca inca n-o aparut Tyaa aia cu gura mare sa mai comenteze ceva si sa le ia apararea cocalarilor:)) Oricum… Daca esti rocker, nu inseamna ca puti! Eu sunt rockerita si nu put (sper:-ss:P:P glm:-j) si nu port numai haine negre si rupte:|:|. Eu, una, n-am nimic daca ala zice ca-i EMO, sa fie cat il duce pe el capu’, n-am nimic impotriva fata de cei care asculta manele. Chestia ii ca fiecare ascuta ce tampenie vrea el. Daca , sa zicem, tatalui tau (am pus is eu aiurea:P) ii plac manelele, nu cred ca te pui acuma sa-l dai cu capu’ de toti peretii ca asculta ce-i place. Cele mai tari stiluri din cate ai enumerat tu sunt: 1.2.3.4.5. si 6.:D Dupa parerea mea:D/// So…abia astept sa vad ce mai comenteaza Tyaa:))

  8. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Corectari la comentul anterior: dupa „cat il duce pe el capu'” ii punct, apoi incepe o propozitie noua; asculta*, si* si „Cele mai tari stiluri, din cate ai enumerat tu, sunt:”
    Atat!o:)

  9. sk8erchick spune:

    Multumesc!:) Ma bucur mult ca-ti place.

  10. sk8erchick spune:

    Si nu trebuia sa te corectezio atata, am inteles oricum:-j:)). Daca tot ai facut-o…:))

  11. PlasticMind spune:

    mai exista cyber./:) Da n`ai auzit tu de cyber-goth sau cyber-punk.Si nu. Cyber-Goth nu’s ca goths aia care ii stii tu, nu au absolut nici o legatura.
    Pffs.Si mai is si scene.

  12. oddee spune:

    Acest articol este COMPLET eronat , dar nu zic mai mult pentru ca sunteti niste tate :-j .

  13. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Nu zici mai multe pentru ca nu mai stii ce, nu?/:) Oricum, nu mai jicni aiurea pentru ca, cu cat jicnesti mai mult, cu atat mai mult pici tu de fraiera! Eu ti-am oferit doar un sfat. Daca chiar vrei sa fii la fel de… Mai bine tac, eu iti zic doar sa nu te mai bagi in seama, pentru ca nu-i pasa nimanui de jicnirile tale! Au revoir!:)

  14. Tyaa. spune:

    Este jigniri…cu g .
    Ce sfat ?
    Si…oh damn , mai bine tac , sunteti niste catele .

  15. Phera. spune:

    Hm, nu stiu unde ai mai auzit ‘ geez’

  16. sk8erchick spune:

    @PlasticMind, ai dreptate:). Nu am auzit de cyber. De scene am auzit, da’ nu mam gandit sa-i pun si pe ei.

  17. sk8erchick spune:

    @bLuE_rock . lp!_!, nu va mai certati! Las-o in pace, sa vorbeasca singura!:)

  18. sk8erchick spune:

    @Phera, am auzit „Geez” chiar la @Tya, sau… @oddee, cum isi mai spune, ca e aceeasi persoana. Daca te intereseaza de unde stiu de „Geez”, uite, citeste aici: http://oddee.wordpress.com/2009/12/16/astazi/. Poate va cunoasteti si o stii de la ea, sau poate ea a furat-o de la altcineva. Nu stiu ce sa zic, dar acum ca o cunosc pe fata mai bine, cred ca ea a furat expresia.:)

  19. D!3 spune:

    Bai Tyaaa,plii.Din cate am inteles tu esti o aiurita totala,iti place sa comentezi,dar daca cineva ar incepe sati comenteze ai incepe sa plangi,deci back off bitch sau ai deaface cu mn;)

  20. D!3 spune:

    nu sunt un fan al blogurilor de aceea nu m-am bagat in seama pana acum cand m-am enervat foarte tare.

  21. D!3 spune:

    P.S. cand Creep a zis „sper sa se simta proasta aia” despre tine vorbea. nu te mai baga in seama.
    cum am mai zis Back off BITCH.

  22. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Bine, bine! N-o mai bag in seama! Doar ii transmit ceva:D: Auzi, doream sa te anunt personal ca de acum nu mai esti bagata in seama pe blogul asta! Papa! Gata am terminat
    😛

  23. sk8erchick spune:

    Bai, bai…:)) De ce imi luati aparatea atata?? Sunt eu asa importanta?:)) Si D!3 >:D<:X, nu trebuie sa te enervezi!:P Las-o in pace, deja vorbeste singura, ca proasta. Chiar nu are rost sa-ti bati capu' cu asa oameni:P:).

  24. PlasticMind spune:

    Well, ar fii trebuit.:)) Anyway,n’am vrut sa par asa bitchy in exprimare.

  25. sk8erchick spune:

    Nu-i nimic:-j. Stai linistit. Sau linistita?:))

  26. PlasticMind spune:

    Ghici :))

  27. sk8erchick spune:

    :))…nu am de unde sa stiu:-??. Spune-mi tu! 😛

Lasă un răspuns

