She sucks and…he rocks!

Posted: Ianuarie 3, 2010 in People

She sucks and…he rocks!

They suck:

Nicolae Guta-cine altcineva se potriveste mai bine la categoria asta decat domnul rege al manelelor? El e ala care ii unge pe sufletel pe cocalari cu muzica lui. Mereu ne vom aminti de penibilul manelar cu mustata aia imensa (pe care nu o mai are:)) ), cu gel in cap si ochelari de soare si noaptea, la fel ca si satra lui de manelari.

Madonna-da, baba aia de vreo 50 de ani, cu 7000 de operatii estetice, cu costume penibile, dansuri penibile, concerte penibile. Mi-a placut cand a venit in Romania si a inceput sa vorbeasca de tigani. Respect pentru aia care-au huiduit-o!:))

Britney Spears-dupa ce a iesit de la rehab, a iesit cea mai penibila dintre penibili:)). Unde e tipa aia sexy dupa care erau in limba toti tipii? Nu mai e. Si-a pierdut sotul, si-a pierdut copii…a pierdut tot. Si asta din cauza drogurilor si a bauturii. Chiar e pacat:-<…

Lady Gaga-WTF! Macar ea e unica:))…nu la fel ca ceilalti. Lumea a barfit-o, s-a zvonit ca e hermafrodita, sau barbat:-??…si treaba e nasoala, frate…adica chiar e penibila cu costumele alea si perucile alea si stilul ei si tot…la ea chiar e Halloween every day:))…dar e stilul ei, nu e furat de la altcineva, e stilul Lady Gaga, right?

Miley Cyrus-a.k.a Hannah Montana:|. De ce e ea Hannah Montana? Nu poate fi doar ea? Tre’ sa aiba personalitate dubla?:)) Sa nu fie asaltata de paparazzi, fotografiata si bla bla bla…pai frate, deja Hannah Montana e la fel de cunoscuta ca Miley Cyrus, so… e asaltata si fotografiata de paparazzi de doua ori. Ce-i cu peruca aia in capu’ ei? Chiar eu am citit intr-un interviu ca nici nu-i place, ca nu-i place parul blond. Pai frate, imbraca-te cum vrei tu, fi tu… nu tre’ sa fi altcineva pentru succes. Miley Cyrus e ok, da’ Hannah Montana…sucks!

Jonas Brothers-ma enerveaza baietii cu pantalonii aia stramti de fete…cica ei canta rock. Dude, ala chiar nu e rock, am impresia ca ei nu stiu ce inseamna genul ala muzical. Si sunt trei. Trei penibili frati.

They rock:

Michael Jackson-chiar daca nu e aici printre noi, e cel mai tare. N-am vazun in viata mea un om mai pacifist si ma bun la suflet ca el. Si era King of Pop. Era foarte talentat in muzica si dans, nimeni nu era ca si el. R.I.P Michael Jackson.

KoRn-sunt o trupa de nu metal din Bakersfield, California. Au niste melodii foarte, foarte tari, pur si simplu geniale. Si versurile si instrumentalul sunt super tari, si tipii merita ascultati.

Katy Perry-o cantareata foarte ciudata, dar super tare! Merge la concerte imbracate foarte ciudat, lumea spune ca e penibila, dar uite ca eu n-am trecut-o la „They suck”, am trecut-o aici. Are melodii interesante, cum ar fi U’re So Gay, Thinking Of You, I Kissed A Girl…si e chiar tare!

Alice-poate nu stiti cine e Alice. Alice e Alice si e de vis!:)) Are un blog video in care posteaza video-uri cu ea dandu-si cu parerea despre…chesti. Si despre oameni. Totul a inceput cand a fost filmata vorbind la telefon cu fostul ei prieten, certandu-se, facandu-l rau de tot de cacat…in metrou. Si e foarte tare tipa…ii place culoarea verde, avand in vedere ca are bretonul verde si pentru ea totul e verde. Nu ii pasa ce zice lumea despre ea, ea continua sa-si dea cu parerea, si si-o da bine:)).

 

 

Comentarii
  1. Lucian spune:

    prietene, Britney Spears nu a pierdut nimic, chiar a castigat multe. Eu o consider de apreciat, incredibila si mult peste alti artisti din zilele noastre. sa nu mai zic ca turneul ei Circus s-a clasat pe locul 19 in incasari din toate timpurile [si locul 1 2009, cred]
    Madonna… baba aia a facut donatii de peste 16 milioane de dolari. e de apreciat.
    si pe partea alalalta, Katy Perry nu e atat de minunata 😐 nu stiu dc ai bagat-o in seama aici… si… LOL … Alice? :))))
    totul a fost teatru. si faza cu metrou, absolut tot. e o chestiune MediaPro, sau ProTv whatever…

  2. sk8erchick spune:

    Parerea ta!:) Si Alice… conteaza daca a fost teatru sau nu? Mie chiar imi place cum gandeste fata aia…respect!

  3. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Eu, sicer, respect ca ti-ai afisat parerea si ca nu ti-a pasat de altii:) Dar… eu cred… pff… eu nu comentez de nimeni! daca guta ii cumva, ghinion, asa l-a facut Dumnezeu! La fel si Madonna si Lady Gaga! Siincer, sunt intrutotul de acord cu Lucian. Oricum, Ly, e parerea ta:)

  4. sk8erchick spune:

    Parerea ta, parerea mea…:P.

  5. Ralucutza spune:

    da atre…mai ales…de la alice…aia cu…messu…are dreptate…..pai dah…cu sts-urile……..ce….mea…..ma….ma…..tre sa scriu al sts??…..si mie imi place tipa……knd e p MTV sh mai dau am uit……(sper sa stii ce e in loc de pct.pct.):D

  6. sk8erchick spune:

    Da, Ralucutza, da. Stiu ce in locul punctelor. 🙂

Lasă un răspuns

