Leapsa 4

Posted: Ianuarie 4, 2010 in Leapsa

Leapsa 4

 

Uite o leapsa primita de la Grim Cris (Multumesc, Grim!). Eu trebuie sa continui propozitiile de mai jos, so… here we go!

1. SUNT: rockerita.:D

2. AS VREA: un skate nou:-L.

3. PASTREZ: mereu posterele din orice revista, ca sa imi umplu peretii (acum sunt cam plini, asa ca nu mai am cum sa pun).

4. MI-AS DORI: sa:-?…cant intr-o trupa rock!:D

5. NU IMI PLACE: Nicolae Guta:)).

6. MA TEM DE: intuneric:D

7. AUD: porumbeii din pod:))

8. IMI PARE RAU: ca nu am mers niciodata la un concert Aril Lavigne:(

9. IMI PLACE: Tony Hawk.

10. NU SUNT: pitipoanca.

11. CANT: vocal, la orga si la chitara.

12. NICIODATA: nu voi asculta manele:-L

13. RAR: imi fac temele la mate, ca nu prea inteleg lectiile:))

14. PLANG: de nervi, de fericire, de plictiseala.:)) Plang prea mult.

15. NU SUNT: pitipoanca, am mai zis:))

16. SUNT CONFUZ: cand ma hotarasc cum sa ma imbrac.

17. AM NEVOIE: de o gramada de carti pe care nu le am inca si vreau sa le citesc.

18. AR TREBUI: sa dorm noaptea (ceea ce n-am prea mai facut in ultima vreme)

19. AS PUTEA: sa dau vreodata kickflip?:-L

Sper ca v-a placut!:) Leapsa merge la toti care o vor.:P

Comentarii
  1. bLuE_rock . lp!_! spune:

    So… unele chestii sunt asemanatoare celor pe care le-ai scris tu…Anyway…sa incepem:P :
    1.SUNT: Andreea, scurt si la obiect:))
    2.AS VREA: sa pot ajunge ceva in viata de care cei din jur sa fie mandrii, inclusiv eu:P
    3.PASTREZ: orice „amintire”, oricat de tampita ar fi ( de exemplu, cand am mers sa-i iau cadou lui Ary, am pastrat ambalajul de la bomboana pe care am „digerat-o” in mall si ambalajul de la guma Orbit pe care am primit-o de la Lulu:)) )
    4.MI-AS DORI: un ventilator, pentru ca-i prea cald in camera mea x(x(
    5.NU IMI PLACE: ca un om sa se dea altcineva, doar pentru a castiga putina atente in plus
    6.MA TEM DE: intuneric (aussi! si mie imi este frica de intuneric) si de bau-bau:)). sa lasam gluma. MA TEM de DUmnezeu, este logic:)o:)
    7.AUD: o fata ce casca la fel ca o vaca ( si aceea sunt eu:D )
    8.IMI PARE RAU: ca nu am facut unele lucruri la momentul potrivit, de aceea regret cateva chestii:)
    9.IMI PLACE: scoala ( e de necrezut, dar ce ne-am face fara scoala? am fi niste tampiti ce inca incearca sa descopere focu’ <> si la scoala ii cea mai mare distractie:)) ), muzica:X, my life:), lectura, poezia ( mai ales poeziile scrise de Eminescu, deoarece au ceva special in ele ce te emotioneaza si parca iti uda sufletul cu o lacrima de iubire, mila, fericire…)
    10.NU SUNT: obsedata de sine, fitoasa…ce mai? NU SUNT PITIPOANCA:))
    11.CANT: vocal si la chitara:)
    12.NICIODATA: nu voi inceta sa visez, deoarece visele de induc intr-o atmosfera mistica si, daca nu visezi, te poti considera un om fara suflet:)
    13.RAR: ma inteleg bine cu Pedro, un coleg nesuferit :)) glumeam:-j RAR… stau putin in fata sifonierului, daca este vorba sa-mi aleg hainele pentru a doua zi/pentru ziua respectiva:D
    14.PLANG: cand iau note proaste sau cand sunt trista sau nervoasa si nu mai pot sa tin in mine… :”>
    15. chestia asta a mai fost o data :-w:-w:-w ma rog….sa zicem ca: ––„––
    16.SUNT CONFUZ(A): la orele de matematica/fizica ( glumeam, asta-i mai rar:)) ) -> am spus asta pentru ca chestia cu hainele am spus-o deja
    17.AM NEVOIE: de niste jeleuri ca-mi este pofta si nu mai am:((((((((
    18.AR TREBUI: sa dorm naoptea ( este la fel ca la tine, deoarece nici eu nu dorm noaptea, pentru ca eu atunci stau si citesc si asa se duc orele:)) )
    19.AS PUTEA: sa fiu mai buna la invatatura, vreau mai mult, mai mult:)), deoarece mereu exista loc pentru mai bine si mereu te poti intrece pe tine insati, asta bineinteles daca ai vointa:).
    That’s all and… anyway…fain articolul, Balonash>:D<

  2. sk8erchick spune:

    Pfff….Andreea, mama, cat ai scris!:)) Imi place ca ai scris toata leapsa:D, pentru ca-mi place savad cat mai multe…perspective?:-? Asa se zice??:)) In fine, nu stiam unele chestii, so… e bine de stiut. Si bai, chiar ai pastrat ambalajele alea:))? Esti nebuna!

  3. bLuE_rock . lp!_! spune:

    da am si o gramada de teste:D stai sa vad c mai am…am o gramada de ambalaje de la guma de-aia cu abtibilduri, am un bon fiscal de la un starbucks:)), am pixuri nefolosite, am invitatii multe, am tone de hartii cu tampenii:)) deci daca vezi ce-i in biroul meu.:)) cat pe ce sa cada sertaru’ :)), dar pute fain, a guma, de la ambalajele prea multe:))

  4. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Apropo, deci o sa ma crezi total nebuna:)) Am pastrat si vata cu care mi-am sters unghiile=)))

  5. sk8erchick spune:

    Ha, ha…interesant:>:)). Vata de la ziua lu’ Ary?=))

  6. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Da! Sa vezi ce faina ii, e in toate culorile:)) Dar nu numai vata aia:”>:”>:-„:-„:))

Lasă un răspuns

