Fuck the school!

Posted: Ianuarie 5, 2010 in Stuff

Fuck the school!

 

 

Ieri a fost prima zi de scoala dupa vacanta de iarna. Mult „asteptata” prima zi. Asta m-a facut sa ma gandesc la scoala. M-am intors…si mi s-a parut destul de lunga vacanta asta, chiar daca nu a fost.

Si mi-am amintit de profi. De aia buni, de aia rai…si de ceilalti care nu-mi inspira nimic:)). Mi-am amintit de profu’ de mate, de care ne e frica la toti si pe care l-am revazut. Totusi ne-a fost dor de el, chiar daca el e lupul si noi oile:)). Ne-a lasat sa discutam despre ce-am facut de sarbatori. Da’ azi n-am mai scapat. Poate fi tare de treaba uneori si spune glume si radem toti, dar poate fi tare al dracului si sa ne faca sa ne tremure genunchii de frica lui.

Sau profa’ de romana. E asa de blanda cu noi, de parca am fi in clasa I. Prea blanda. In prima zi in care ne-a predat ea am crezut ca e enervant de blanda:)). Dar mi-am dat seama, cu timpul, ca poate e bine sa mai aven si o profesoara blanda, care sa nu ne dea note foarte mici, sa ne ierte de multe ori la prostiile noastre, si sa avem o ora in care sa ne relaxam si sa invatam in acelasi timp, in care sa stam si noi chill.

Profa’ de spaniola era preferata mea. Si ne intelegeam foarte bine. Asta pentru ca anul trecut, chiar daca m-am transferat la o luna dupa ce-a inceput anul, mi-am luat lectiile pe toata saptamana si tot anul trecut am invat foarte bine la spaniola si aveam doar 10, nici un 9. Nu ma intelegeti gresit! Nu ma laud. Ziceam ca sa va dati seama de ce ma placea profa atat de mult. Si vorbesc la timpul trecut, ca in vacanta de vara n-am mai pus mana pe caietu de spaniola si am decazut cam mult. Daca am inceput sa le intreb pe colege cum se traduc unele cuvinte si anul trecut ma intrebau ele pe mine…si acum cateva zile am luat primul noua la spaniola. si cred ca am luat 9 din cauza ca profa’ a observat ca nu e bine ca nu mai invat si a vrut sa imi faca observatie. Si tot nu pun mana pe caietu’ ala afurisit! Chiar incepe sa mi se para plictisitoare limba aia.

Profa’ de bio care e noua si o uram inainte ca mi-a zis sa nu mai vin cu skate-ul la scoala… acum ne intelegem bine.

Sau aia de engleza, care e mai batranica si e afurisita din cauza ca ne tine in fiecare pauza si ne preda…si ii tot zicem si nimic. Dar mie mi se pare de treaba, e foarte copilaroasa. Ii plac desenele animate si mereu ne pune melodii de copii de clasa I sa cantam si chiar ii plac. Si anul trecut am avut cea mai tare lectie posibila…se numea „Do you like Heavy Metal?”. Am ascultat muzica toata ora. Toate genurile. Am ascultat si-am invatat despre trupe. Si dansa ea si canta mai mult ca multi dintre noi. Si mi-a demonstrat ca nu conteaza varsta, mereu ramai copil:).

Profa de soprt e diriga’. Si nu e chiar ok. E tanara tipa, are vreo 27 de ani, dar mereu comenteaza de bratarile mele, de hainele mele si spune ca asa nu se vine la scoala. Da’ asta e stilul meu, frate! Si mai sunt multi rockeri in scoala care se imbraca si mai ciudat ca mine.

Aia de fizica ma enerveaza rau:-L. Mai ales azi. A inceput sa tipe pe o colega, ca nu a stiut la tabla. Si a inceput dupa aia sa strige pe noi ca, vezi doamne, n-am deschis deloc caietul in vacanta asta. De parca noi alte lucruri mai importante nu avem de facut in vacanta, numai sa invatam la materia asta stupida. De parca de-asta sunt vacantele. Sa stai si sa inveti in camera ta inchis, izolat de lume, de tot. Doar invatand la fizica. Vacantele au fost facute ca sa te odihnesti. Si se pare ca multi profi’ nu inteleg asta.

Aia de muzica e tare ciudata:)). ziceam ca mi-a fost dor de ea, da nu stiu…mi-a fost?? Azi si-a spart unu’ mic dintii dandu-se pe gheata la scoala si a inceput sa ne spuna profa’ ca nu e bine cum ne jucam, ca e foarte periculos si sa mergem pe strada, ca poate sa ne calce o masina, dar mai sa ne dam pe gheata, sa ne spalam cu zapada and stuff. Mai ales „patinele cu rotile”. Si alte chestii cu roti:)). atunci am inceput sa rad. Eu cu inca cativa colegi. Si a zis ca ne scade nota la purtare, ca a crezut ca radem de ala mic, accidentatul. Da’ eu radeam gandindu-ma ca daca ar fi dupa ea, nu ne-am trai vietile ca lumea, ca poate se intampla ceva grav. Mai ales cand a zis ca ea ne-ar incuia in clase pe toti iarna, numa’ la baie si atat. Si atunci a fost rasul rasurilor:)).

Aia de info e naspa, aia de religie e ok si aialalti sunt simpli. Seci. Profu’ de isto e cel mai tare. 22 de ani tipu’. Am auzit ca asculta B.U.G Mafia:)). si e tare de treaba.

Ai pauzele, alea care le astepti mereu cu atata nerabdare, in care poti sa te descarci, sa manci, sa vorbesti cu pretenii cat vrei tu. Orele alea plictisitoare, alea interesante, in care razi de nu te mai vezi, in care te distrezi si sunt ca niste ore libere. mi-am amintit de tot. M-am intors in spiritul asta de mers la scoala, de facut temele (rar) :)).

Asta inseamna scoala pentru mine:-??. La voi cum e? Cum sunt profii, orele, pauzele…? Astept raspunsuri:>.

 

 

 

Comentarii
  1. Creep spune:

    Ceai cu Dracea ii cel mai bun prof si nu trb sati fie frica de ele ii de mate dar pe mn mo iertat si mo trecut la corigenta ca puteam sa raman de la alt prost aia de romana a ta no cunosc dar profi buni is bine veniti ca nu ramai daca esti dinala care nu invata ca mine.Profa de spaniola a ta o stiu doar din vaz si nu mai stiu ce o trb sa fac pt ea odata cand eram de servici la poarta =)) aia de Bio dracu o stie.Dobanda aia de Engleza so mance dracu cu tot nu ma lasat sa copiez la teza dar tot am copiat =)).Spilca profa de muzica ii nebuna nui ciudata o duce putin cu capu dar na ii k mio facut din 1 10 odata :d ii foarte tare .Ceilalti is k toti din cate ii stiu dar profele de fizica cele 2 din scoala is al dracului de imputite =))=)) astai tot imi place articolu scoala pute =))=))=)) forta Li forta Li Ave Lia bv Sis .

  2. sk8erchick spune:

    Creep, aia de bio e Ofelia. Tre’ sa o stii. A fost insarcinata si-a plecat pentru ceva vreme din scoala. Acum s-a intors. si nu era faza ca ti-a facut 10 din 1?:))) Parca asa-mi amintesc:-?…si-mi place faza cu ave Lia=))esti un geniu.

  3. Creep spune:

    Ba desteapta lumi si a raiului si iadului eu vb de aia de muzica desteapto si pe ofelia mio reamintesc nu curva aia cacata au drace

  4. alexandra spune:

    pffff … eu nu’ti cunosc profii:))… ce sa zic shi in scoala la noi sunt profi buni shi profi rai:d…. asa incep cu aia buni …. profa de desen :X:X::X logic daca se poate e cea mai tare profa …. adica nah …. la astia din clasa de la mine le da 4 cand nusi gata desenul la timp:))… mie numi da:))))…… asa … profa de romana :D:D:D…:X:X: deci o ador……. profu de mate( dirigu) …. e tare numai ca uneori are apucaturi tzipa la noi fara motiv :-?? … profa asta noua de muzica … aduce combina la ora shi ascultam muzica:X…..pffff profu de sport e tare :)))) adica daca ma intrebai acuma 2 luni sponeam ca ai insuportabil dar dupa ce mio dat 2 de 10 nu mi se mai pare la fel :)) shi e cam secant ca e directorul adjunct al scoli shi al cunoaste pe tata shi daca fac ceva imd ma spone cand se intalnesc /:) ….. profii rai … pfff primul pe lista ala de istorie:))))…..adica toata scoala se sperie de el :-??…. profa de engleza …. am primit in vacanta de facut tema 40 de pagini …. shi 2 esee :|::|:| ai cam dusa un pic … ca atat asta e micutul meu top :)) daca se poate numi asa =)))

  5. Creep spune:

    Aaaa Li am uitat sa spun ceva Diriga ta ii cea mai tare ceas vrea sa fac si eu sport cu ea mias baga ceva in ea si cand o fost de vo dus la strand ce tare arata cu ochi stateam dupa ea =))=))=))=))

  6. sk8erchick spune:

    Da, Creep, desteptule, am inteles de cine vorbeai>:P.
    Si cat despre diriga-mea…sa trecem peste!:-j

  7. sk8erchick spune:

    @alexandra, e interesant:>. Cred ca e destul de ok in scoala la tine:-??. BTW, in ce scoala esti?:))

  8. Phera. spune:

    Te-as sfatui sa taci .
    Ai putea fi exmatriculata pentru acest articol .
    Cunoasc bloggeri care au fost exmatriculati pentru un inocent articol despre profesori.

  9. sk8erchick spune:

    Sincer…nu mie frica!:) Asta e parerea mea si o spun in fata oricui fara nici o problema:). Si nu cred ca profii astia ar sta sa citeasca pe blog:)).

  10. thea spune:

    aaa..si voi faceti cu dobanda? :))

  11. bLuE_rock . lp!_! spune:

    hei, creepe, care-i chestia cu profa de sport!:)))) Si baietii de la mine din clasa stau in limba dupa ea si se baga toti unul in altul cand profa zice sa vina oricare din ei:)))) Apropo, profa de muzica ii diriga mea:-w:)) Si ii super tare:)) Nu stiu daca altcineva o avut o diriga asa ubna sa vorbeasca cu profii sa ne treaca (ma rog pt mine na-re dc – modesta de mine:)) ) si sa nu ne treaca notele de la teste-n catalog si ii cea mai tare:))))

  12. sk8erchick spune:

    :)) Profa de sport e diriga mea. Si ce vedeti atata la ea, bai? Deea are dreptate:-L. Si in plus, daca ati cunoaste-o cum e ea de fapt…v-ati schimba parerea! Si apropo de profa de muzica, diriga lu’ Andreea, poate fi ok uneori…ca na…iei numa 10. Da’ ba, e aiurea si nebuna oricum:)).

  13. AnDrEeA spune:

    nici mie nu imi place fizica o urasc :-& nici matematica nu i mai presus doar se aseamana cu fizica :-&

  14. AnDrEeA spune:

    hey si eu am dirig de sport :)) si i sooper de treaba :)) il ador :*:X

  15. sk8erchick spune:

    Andreea, cui crezi ca-i place matematica sau fizica? E adevarat, sunt cativa…dar putini. Si ma bucur sincer pentru dirigul tau, sigur e mult mai tare ca si diriga mea:)…Keep it up!

  16. Ralucutza spune:

    Leah..itzi iau lama d ela gat sh te omor!!!!……Cum potzi s aspui ajea ceva despre diriga??
    Las’ k at knd neo dus la shtrand sh al film sh peste tot o fo bn??….Waaaaaiiiiii k maine te omor….Serios vb…Dak vin la sc…K shtii e wrestlemania sh tre s ama uit mai ale sk e randy sh mai e sh undertaker…Las’ k fac yo o combinatzie cu maikamai sa o sune pe diriga sh sa-i spuna k mie rau sh k nu merg al sc…Mai vad yo….App va scap sh de testu’ la romana…..Sau poate il dau altadat:D….Mai ceva….Profu’ d mate e fain…Sem trecut mio dat un 10 aiureah..Numa’ k sa-mi iasa media 9…:D…Da sem asta tre sa-mi iasa media 10…….Neaparat!!!……Bah Leah…..Nu cumva’ sa-i zici lu diriga despre asta….K te omor!!…Bah dak citeshte diriga asta??…Adik ce ma intere??…:P

  17. sk8erchick spune:

    Ralucutza, aia e parerea mea despre diriga, doamna „profesoara” de sport. Fiecare are dreptul sa-si dea cu parerea. Asa ca nu-mi pasa daca vede asta. De fapt, ar fi destul de ok. Macar m-ar scapa de o grija si ar afla parerea mea.
    Cat despre dom’ prof’ de mate, Dracea, el e mai ok acum decat anul trecut. DAr e ok cu cine are el chef. 🙂

Lasă un răspuns

