Cei 3 Amigos 2 – vol. 1

Posted: Ianuarie 20, 2010 in Cei 3 Amigos

Cei 3 Amigos 2 – vol. 1

 

 

 

 

„Dragi prieteni, dupa cum stiti, ultima data cand v-am scris, v-am facut sa credeti ca ala e sfarsitul cartii, dar nu. Mai e partea a doua si sper sa va placa.

Cei 3 Amigos au plecat din Hell bucurosi ca au invins, dar ce se va intampla in continuare, ei nu stiau.

Dupa 3 luni pe drumuri ei au ajuns in Romania si l-au lasat pe Schizo. Schizo s-a intors la iubita lui Simonieta si si-au continuat viata impreuna.

D!3 si Creepe au continuat sa umble cautand lucruri interesante ce le puteau face sa piarda vremea, dar intrebarea cea mare, bagami-as pula, este: cum sa fie inca 3 amigos daca ei, acum, sunt numai 2? Stati si vedeti ce se intampla in continuare.

Ei s-au indreptat intr-un loc in Munti unde au gasito pe Leah. Statea si ii astepta pe Creepe si D!3.

Acolo era o casa abandonata unde s-au dat zvonuri imputite pe la stiri ca ceva a cazut acolo.

Ei sau dus sa vada ce se intampla si sa rezolve problema pentru a strange niste banuti.

Acea casa era foarte mare si deabea au explorat o parte din ea. Au gasit multe chesti ciudate pe acolo, ce nu pareau pamantesti.

Trupa celor 3 Amigos acum e formata din Creepe,D!3 si Leah si se pare ca se infrunta cu fiinte din afara Caii Lactee.

Extraterestri nu pot fi mai rai decat fortele intunecate a le lui Satan. Sau pot???

E o intrebare foarte mare si se pare ca lumea, revenind la normal, totul este ciudat si extraterestri au inceput sa vina din nou pe Pamant si vor sal cucereasca.

OOOO nuuuuuu!!!!!! Miley Cyrus a revenit pe Pamant. Nu se poate, e in viata. A, da, am uitat. A fost omorata in razboi cand Satan a atacat, dar a reinviat din moment ce totul a revenit la normal. Offf, curva nenorocita, tot nu scap de tine =)).

Eroi nostri, Cei 3 Amigos, au intrat intr-o camera din care veneau zgomote ciudate si au picat intro capcana.

A aparut un extraterestru in fata lor si din cate se vedea la el se parea ca el conducea acest loc.

El s-a prezentat eroilor nostri si a inceput sa le prezinte planu lor. Numele lui era Grevin, in limba extraterestra=Pizda si a fost trimis pe Pamant sa construiasca niste turnuri care vor transmite semnale catre navele mama ale extraterestrilor ce vor arde formele de viata care locuiesc pe pamant in afara de ei si de tot ce e planta si apa pe Pamant.

Un plan genial dupa mine, daca ma gandesc, dar sa revenim la subiect. Cei 3 Amigos au scapat din cusca si se pregateau sa faca urmatoarea miscare.

 

Asta-i tot, prieteni, continuarea aflati in urmatorul volum.”

So…Creepe s-a intors. Si eu m-am intors. Sper ca va place primul volum din a doua parte, sper ca va vor placea si celelalte:). Cititi, comentati, de Creepe sa nu uitati.=)) WTF! De ce niciodata cand vreau nu-mi ies rime si imi ies acum??

 

 

Comentarii
  1. bLuE_rock . lp!_! spune:

    Ce rima inteligenta:)))) Sexy Emineasca:))

  2. Creepe Lord spune:

    wow is sexy ? :d ms

  3. Creepe Lord spune:

    Asa mia venit in minte sami las o parere despre creatia mea deci mi se pare ceva genial dar nu ca celelalte creati mam gandit putin ca in seria asta sa pun putini extraterestri si o sa fie scurta de tot imi place e destul de fain si ma gandeam ca in urmatoarele volume dupa astea cu extraterestri sa bag ceva cu Dbz(Dragon Ball Z) 😀 dar mai am pana ajung acolo acum trb sa termin cu extraterestri daca Li mai posteaza in continuare ii dau vol 2 din Cei 3 Amigos part 2 Imi iubesc fani mai ales pe aia infocati =))=))=))=))=))

  4. sk8erchick spune:

    bLuE_rock . Ip!_!, ce-i cu rima aia? :)) Si Creepe Lord, ai mai scris ceva? :> Hai, trimite, ca astept!! 😛

  5. D!3 spune:

    E super tare Cei 3 Amigos.Keep it going bro >:d<

  6. sk8erchick spune:

    Yeah, keep it up, dude! >:D<

  7. Creepe Lord spune:

    Vreti chiar acum Cei 3 Amigos k acum ma pun sa scriu pronto pt voi mai alkes pt fani hahahah nr .1

  8. ha , ha ha eu si andreea fanele nr 1..
    mai ti minte deea atunci la tine cand ne certam
    pe chestia asta?:))
    >:)

  9. sk8erchick spune:

    Sunteti nebune! Niste fane nebune…ha ha. :)) Cititi in continuare!

  10. Creepe spune:

    INNNNNNNTTTTTTTOOOOOOOOAAAAAAAAAARRRRRRRRCCCCCCCCCCEEEEEEEETTTTTTEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. sk8erchick spune:

    Sa ma intorc? 🙂 Ma gandeam de multe ori sa mai scriu ceva, dar sunt foarte obosita de blogging. Stiu, eu, marea bloggerita, dispar subit.
    Subit.
    Subit dispar.
    Dar am cam pierdut din cititori, mai Creepe, si acum e al dracului de greu sa-i recastig. Nu fac nimic cu un singur sau doi cititori. Imi e si mie un pic de dor de postat, dar nu stiu. O sa incerc. Stiu ca esti cititor fidel in continuare.
    P.S.: Multumesc foarte mult; nu stiu ce mas face fara oameni ca tine. 🙂

Lasă un răspuns

