Cursuri de chitara – Lectia 2

Posted: Ianuarie 22, 2010 in Music

Cursuri de chitara – Lectia 2

 

 

Duuude!! Wazzup? Mama, cat de dor mi-a fost de tine! De tine, ala, care citeste si comenteaza. N-am mai scris de mult din cauza internetului. Am avut eu niste probleme cu el si n-am prea mai putut sa intru sa scriu. Am mai prins cate o bucata de net, dar nu indeajuns incat sa scriu un articol, doar ca sa raspund la niste comentarii.

Daca ati citit „Cursuri de chitara – Lectia 1”, stiti cam cum sta treaba, deci puteti sa continuati si sa cititi. Data trecuta am invatat sa acordam, acum invatam trei acorduri. Acordurile sunt intr-un fel simple, dar acum incepe durerea de degete si sper sa nu renuntati. Acordurile sunt G, C si D, adica Sol, Do si Re.

Acordul G:

Pentru acest acord, trebuie sa apasati cu degetul 2 fretul 3 coarda 6, degetul 1 fretul 2 coarda 5 si degetul 3 fretul 3 coarda 1.

 

Acordul C:

Degetul 1 fretul 1 coarda 2, degetul 2 fretul 2 coarda 4 si degetul 3 fretul 3 coarda 5.

 

Acordul D:

Degetul 1 fretul 2 coarda 3, degetul 2 fretul 2 coarda 1 si degetul 3 fretul 3 coarda 2.

 

Pai cam asta e. A fost cam scurt, dar nu va incarc cu mai multe, ca si asa aveti de invatat destul astea trei acorduri. Sper sa mearga treaba:).

 

 

 

Comentarii
  1. bLuE_rock . lp!_! spune:

    stiu de pe ce site ai luat astea
    :))

  2. sk8erchick spune:

    Da, Andreea:). Am invatat de pe site-ul ala si acum ma gandeam sa-i ajut si eu pe altii la randul meu, scriind aici.

  3. Creepe spune:

    Mancavar purici si mamica voastra (EU) la cacate de chiatara lasati commedar la vol 6 si Part 2 vol 1 din Cei 3 Amigos nu lasati nenorocitilor va tine Mamica minte nu va mai iubesc =))=))=))=))=))

  4. sk8erchick spune:

    =)))Taci, ba! Mare lucru, mi-a lasat un comment. O sa ai si tu commenturi, ce dracu?:)) Esti gelos pe your sis?:| Taci acolo!

  5. Milu spune:

    ;)) Mey canateatz-o,….tzine-o tot asha cu muzica. 😛

  6. sk8erchick spune:

    He, he..;)) Merci!! O tin tot asa.:D

  7. […] articole Desene animatePluralul la telecomandă?!Spune NU drogurilor!Revin lent. Cred. Sper.Cursuri de chitara – Lectia 2Ouă crude și vocalizeDa' e OK bă…SondajeBatranei simpatici?Vreun sfat pentru […]

Lasă un răspuns

