Alma

Posted: Ianuarie 29, 2010 in Stuff

Alma

 

Tocmai am primit de la o prietena un filmulet. E despre o fetita, Alma. Ideea mi s-a parut creepy si ma gandeam sa o impartasesc cu voi.

 

 

Deci? Ce parere aveti? Mi s-a parut ciudat sa intre fetita aia, saraca, in papusa… Si ati vazut peretele ala plin cu nume? Banuiesc ca alea sunt numele tuturor copiilor care au trecut pe acolo si care au vazut si ei o papusa care seamana cu ei si care au intrat in magazinul de papusi si s-a intamplat si cu ei, saracii, acelasi lucru. Si saracul baietel pe bicicleta, ati vazut cum incerca sa scape si s-a inchis usa?:(

Nu stiu, dati-mi pareri! Vreau sa aud si parerile voastre. Ce ati face voi daca ati merge linistiti si ati vedea intr-o vitrina o papusa care seamana leit cu voi? Eu as face probabil acelasi lucru pe care l-a facut Alma. Si ati auzit voi de vreo continuare a acestui filmulet? Ar fi interesant sa fie mai multe, dar banuiesc ca ar fi cam aceeasi poveste cu fiecare copil. Daca ati vazut vreo continuare, nu ezitati sa-mi spuneti, sunt foarte curioasa.

Si despre lectiile de chitara, voi mai scrie. O sa mai postez cateva melodii pe care le puteti canta, si apoi continuam cu acorduri si alte melodii cu alte acorduri si asa mai departe…

Comentarii
  1. Creepe spune:

    Nr.1 la Comm ieeee =)) Hmmm mi se pare fain pe scurt si daca as fi in locu fetitei si mi sar intampla sa vad o papusa ca mn ias rupe capu hahahaha urasc papusile si as da foc la magazin Hai Sis sus cu Blogu maine vine ceva nou si de la mn =))=))=))=))

  2. Creepe spune:

    Vizitati Cei 3 Amigos HAhaha Ce Rau Is =))=))=))

  3. sk8erchick spune:

    Ai mai scris Cei 3 Amigos? 🙂 Trebuie sa-mi trimiti, ca sa postez, ca fanele nr. 1 asteapta :>. Deci maine un nou articol Cei 3 Amigos, ha? 🙂

  4. Andreea spune:

    FANA NR. 1:-W:-W:-W:-W

  5. Andreea spune:

    ( e de inteles ca eu is:-w:>:>:D )

  6. Ralucutza spune:

    Normalll k dak ash vedea o papusha exact k mn m-ash duce dupa ea…numa nah…ar fi ciudat…..de udne shtiai aia km arat yo??…sa faca o papusha???

  7. sk8erchick spune:

    Pai…mai Ralucutza. Nu ai prins ideea. Papusa, probabil, avea ceva malefic in ea si a atras-o pe Alma. ai uita-te o data, poate intelegi mai bine. 🙂

  8. Ralucutza spune:

    pai…mah Leah….yo m-am uitat…..da nu pare ajea malefik….poate e…..sh nu imi dau yo seama!!!…orikm….fain video-ul….:D………Uh cmz??….

Lasă un răspuns

