Nimic.

Posted: Ianuarie 31, 2010 in Stuff

Nimic.

 

Nimic. Hai sa vorbim despre…nimic. Chiar n-am idei, desi simt nevoia sa scriu. Stau si ma gandesc despre ce sa scriu si-mi sare in fata acest mare…nimic. De fapt in gand. Imi sare in gand.

Putem dezbate acest subiect, il putem stoarce pana ajungem la nimic. Nimic, in sensul de…nimic. Ok, am inteles, termin, ca deja devin plictisitoare si enervanta si bla bla bla…

Da’ ce poti face cand n-ai nimic de facut?? Ma plictisesc si n-am ce sa fac. Stau si-mi belesc ochii la monitor, sperand sa apara ceva sau cineva sa-mi distraga atentia. Voi aveti idei? Ce as putea face cand nu am ce? Dati-mi si mie din ideile voastre! Un comentariu…e simplu. Ca sa am la ce raspunde si poate sa-mi gasesc si eu ceva de lucru.

Si poate va intrebati de ce nu am nimic de facut, cand in lumea asta sunt atatea lucruri… E simplu. Am ramas fara boxe la comp, so… nu mai aud nimic. A trebuit sa i le dau lu’ taica-miu, deci eu nu mai am. Asa ca pana fac rost de altele, tre’ sa suport. Blana.

Nu pot sa ascult muzica, nu pot sa ma uit la un film, nu pot sa fac nimic altceva decat sa stau si sa vorbesc pe Mess (si asta cu 2-3 persoane, iar cand alea nu-s on, eu stau si iar ma intreb ce as putea face).

Si totusi am atatea lucruri. Cum eu nu pot sa rezist fara muzica (am nevoie de ea ca de aer), as putea canta. Dar la chitara nu pot canta ore in sir, ca degetele ma dor de nu mai pot. Cant o ora, cant doua, cant trei, dar nu pot toata ziua. La orga…iar nu prea pot. Ca nici ea nu mai suna foarte bine, si ea a indurat destule la viata ei, saraca, nu poate rezista la nesfarsit. Vocal…iar, cat sa cant? Ore? Pai se plictiseste pana si cel mai mare cantaret… dar mai eu.

La TV iar nu ma uit. Ca nu m-am uitat de peste o luna, cred, si ai mei au zis ca n-are rost sa-mi mai plateasca TV-ul. Si au dreptate. E chiar foarte ok fara el. Daca ma gandesc mai bine, la altceva decat muzica, o emisiune-doua, acolo, nu ma uitam.

De citit…iar ma plictisesc. Stau si ma fortez si iar ma fortez la nesfarsit si tot ma plictisesc. Apropo, aveti vreo propunere pentru mine? Vreo carte calumea? Pe care ar trebui s-o citesc…?

In fine…dati-mi idei! Ce-as putea face in astfel de momente dureroase si plictisitoare? Si dati-mi idei despre ce as mai putea scrie. Pe blog. Ce v-ar place voua sa cititi aici, pe blogusorul asta? Sunt foarte multe subiecte, dar daca nu comunic cu voi, cititorii, n-am de unde sa stiu ce v-ar placea. Doar sa presupun. Deci, hai sa comunicam. Ce subiecte interesante imi propuneti? 🙂

Comentarii
  1. Andreea/// spune:

    Pfff…….Stiu si eu…..mai posteaza o leapsa ca mie-mi plac, sunt chiar foarte interesante:))

  2. sk8erchick spune:

    Yey, prima idee!!! Merci…o sa ma gandesc la o leapsa:-?

  3. Phera. spune:

    Si tu cu nimicul ?
    Pentru a reusi ca blogger trebuie sa :
    1.nu ai nici un conflict ( observ cearta cu oddee/tyaa/whatever)
    2.nu copiezi articolele…nici macar inceputurile lor ,wtf.
    ma simt ofensata.

  4. Andreea/// spune:

    Te simti ofensata degeaba. Oricum, nimanui nu-i pasa de criticile tale. Si ce treaba ai tu de cearta cu oddee sau nu stiu cum… Nu e treaba ta ce face Lia pe blogul EI, asa ca nu te mai baga in seama ca cocosul printre gaini, ca deja m-am saturat de de-astia! In fiecare zi, se-nmultesc pe blogul asta, ceea ce e foarte sec, pentru ca blogul e super tare. Asa ca stai tu linistita ca stie Ly ce sa puna pe blog. Ea a cerut idei, nu critici! Citeste mai bine!

  5. sk8erchick spune:

    Andreea, las-o in pace. Fata chiar are dreptate. De-asta n-am mai raspuns eu comentariilor lasate de oddee/tyaa/whatever. Adica, intr-un sfarsit…cand mi-am dat si eu seama ca nu e foarte bine. I-am zis si ei ca n-are rost sa ne certam, ca nu da bine blogului, dar fata n-a inteles si am fost nevoita s-o ignor. Si Phera, imi pare rau daca te-am suparat cu ceva :). Sincer, am si uitat de articolul ala. Am intrat acum pe blogul tau sa vad care-i treaba cu Nimicul si-am vazut. La tine e „Nimic nou.” Si la mine scrie cu totul altceva decat la tine, so… chiar nu am furat, crede-ma! Scuze daca asta pare a fi… si Andreea, inca o data, las-o in pace. E foarte bine ca da sfaturi. Da, mi-a dat un sfat, nu m-a criticat. Sau poate da, whatever… Dar merci, Phera… pentru sfaturi, daca asta sunt. Si Andreea, spui asta doar pentru ca imi esti prietena. Nu o mai face. Uita-te si la mine. Nu sunt nici eu perfecta, nu esti nici tu, nu e nici Phera si nu e nimeni perfect. Asa ca nu te mai uita doar la altii, in timp ce ignori faptele si greselile prietenilor! 🙂

  6. Phera. spune:

    De fapt nu ma refeream la descriere , ci la articol…
    Well Andreea s-a trezit cu fata la cearsaf , se pare ca .
    Nu e nimic , totul a fost intr-un ton usor glumet , insa se pare ca nu a fost sesizat 😀 .

  7. sk8erchick spune:

    🙂 Deci nu incepi si tu cu cearta pe blog, right? Mi-a ajuns cearta cu oddee… E totul ok, ne intelegem, totul bine… nu? 😀

  8. hmmm… sa vedem … de ce nu te pui shi tu sa-ti creezi o lume imaginara … adica sa incepi sa scri cateva povesti ceva de genu cum erau ,, cei 3 amigos” poti face si chestia asta dar sa o iei cu totul diferit .. nu stiu ideea mea:-?? eu poate o sa fac ceva de genu , dar deocamndata sunt la inceput si mai am de invatat multe , cel putin tu pentru mine ai fost un exemplu bun , mai inspirat mult din ce ai scris …

    asa ca nu ai baga in seama pe allti ei se pot certa singuri , cum e in proverbul meu preferat ..
    ,,cel mai destept cedeaza in totdeauna primul „

  9. sk8erchick spune:

    Si ce sa scriu intr-o lume imaginara? 😕 Viata mea e destul de ok si asa, nu vreau sa o fac si mai perfecta. Adica, tot mi-ar trebui si-un skate mai bun, si Avril Lavigne’s Signature Telecaster si multe alte chestii pana sa fie cat de cat mai buna ;)). Daca ar fii perfecta, as avea trupa, am fi celebrii, m-as da bine de tot pe skate si alte bullshit-uri de-astea…in rest, n-am ce sa scriu intr-o lume imaginara, ha ha. :))

  10. poi na asta o fost o mica parere de a mea:-??

  11. Andreea spune:

    Phera…ma rog…mda, m-am trezit cu fata la cearsaf, dar la propriu, nu la figurat:D Si chiar eram foarte linistita cand am scris comm-ul ala (mirare!). Pe blogul asta, sincer, nici eu nu mai am chef de certuri si de-astea:) We’re friends, ok?:) That’s all:) Si…Lyyy:-w:-w:-w Vrei, nu vrei, eu tot iti iau apararea:)) Asa ca nu te da superman (n-a fost o jignire, doar o simpla „gluma” ), pentru ca mereu iti voi lua apararea, sis’:) Bye:*

  12. Creepe Lord spune:

    Ba Cei 3 Amigos nu e o lume imaginara e bazat pe fapte reale daca nu sti punete si citeste atent de tot sa vezi ca is personaje din lumea asta imputita si Li poti sati creezi o lume imaginara ii destul de fain ar fi ceva in care poti sa faci ce vrei si cu cine vrei.Daca commu meu vi se pare o insulta atunci dc il cititi?

  13. D!3 spune:

    Iara incepeti voi cu certurile voastre?Treminati Wtf.Nu stiu dc ati mai inceput si de data asta,dar intotdeauna ii voi lua apararea lui Li.Asa ca fara certuri va rog altfel aveti deaface cu mine.

  14. sk8erchick spune:

    Andreea, merci :D:-??….ca ma aperi. Creepe Lord, mi-am facut de mult o lume imaginara :), doar ca nu o postez aici, GrimCris are un articol cu lumea lui imaginara, nu vreau sa para ca am furat… Si D!3, iar esti tu de partea mea :)). Mereu tre’ sa fi prezent, de partea mea, ha??:>

  15. Andreea spune:

    Hei……….ce tare de tine, Li:-j! Pe tine te apara toti…pe mine…cine ma apara pe mine:)) Nimeni ( sa nu-ndraznesti sa spui ca ma aperi tu:P ). Norocoas-o>:P!

  16. sk8erchick spune:

    Bine…daca tu vrei…nu te apar eu!!!! >:)

  17. Andreea spune:

    Miau!;;):-s:-ss

  18. Creepe Lord nu am spus ca cei 3 Amigos este o lume imaginara , eu am spus sa faca un fel de poveste cum asta cei 3 Amigos numai ca sa o faca intr-un fel mai diferit , scuze daca asta s-a inteles , nu am vrut sa spun asa .

    P.S. Creepe Lord imi cer scz daca te-am jignit 🙂

  19. Si am citit cei 3 Amigos toate partile…
    sincer toata admiratia mea pentru cel care a facut , chiar mi-a placut 🙂

  20. Andreea spune:

    Ce ciudat suna Creepe Lord:))

  21. Phera. spune:

    chill dude.
    nu am vrut sa folosesc un ton artagos , nici nu l-am folosit , dar problema e ca pe internet nu iti poti da seama.

  22. Creepe spune:

    Allelovestwilight nu mai jicnit nu ma supar eu asa usor si ma bucur ca ai citit toate partile din Cei 3 Amigos si Creepe Lord Creepe Creep is tot eu acelasi lucru si autoru carti eu is Creepe de aia si scrie ma bucur cati place si nu suna ciudat Creepe Lord pt aia ce o zis =))=))=))=)) traiasca creatia mea Cei 3 Amigos parti noi deacum in fiecare 2 zile =))=))

  23. Andreea spune:

    Lordul Creepe/:)

  24. Andreea spune:

    Bah…serios… Artrebui sa te-apuci de un roman:-? Ar fii tare. Prima la lansare:))!:>:>

  25. D!3 spune:

    Creep,Creepe,Creepe the Creeper,Creep Lord,etc. poreclele astea mi se pare ca eu i le-am dat:D
    De creepe the creeper si Creep Lord nu sunt prea sigur;))…

Lasă un răspuns

