O privire in urma…

Posted: Februarie 1, 2010 in Stuff

O privire in urma…

 

Si uite-ma aici, la frumoasa varsta de 13 ani, uitandu-ma un pic in trecut…ma uit in urma mea si vad o fetita cu chef de viata, mereu vesela, care nu se plictisea niciodata.

Ma uit in urma si ma vad la cresa, pe la 3 ani…aveam parul atat de cret si atat de blond, niciodata nu o sa uit! Acum nu mai e asa…pacat. Ma vad in cresa, un copil…sadic. Si nu, nu e o gluma, ha ha. Chiar vorbesc serios, eram sadica. La aia 3 ani ai mei stiam ce vroiam si nici un bebe nu se punea cu mine. Eram Super Lia! Super Lia, asta, mereu batea bebelusii de pe acolo…mi-au zis ai mei cand am mai crescut ca ii bateam si ii dadeam cu capul de pereti si…God! Da, e chiar adevarat. O data am dat un copil cu capul de calorifer, ca nu stiu ce i-a facut unei prietene. Doamne, saracu’ copil, daca l-as cunoaste, mi-ar fi frica sa dau ochii cu el. Educatoarele de la cresa veneau cu mine oriunde ma duceam, chiar si la baie. O data au vrut sa ma lege de pat…nici cu ele n-as da ochii. Eram cel mai rau copil pe care lam cunoscut, sau, mai bine zis, de care am auzit in viata mea.

De la cresa am inceput sa cant, prietenii mereu imi ziceau sa le cant si in scurt timp si parintii lor ma puneau sa le cant. Mi se pare ca eram o ciudata. Ce voce aveam? Nu imi amintesc, dar ce voce poate sa aibe o fetita asa mica? Mai bine ca nu imi amintesc. 🙂

De la 4-5 ani, ai mei mi-au cumparat prima pereche de role. Vecinii si-au facut cruce, ca eram prea mica. Va zic eu ca nu eram. N-am mai cazut de atatea ori in viata mea. Si nu stiu cum rezistam sa ma intorc in casa zi de zi cu genunchii sparti. Chiar eram o ciudata. Aveam cele mai lovite picioare dintre toti tovarasii de joaca, din cauza ca eu mereu eram cu baietii si ma urcam in copaci, pe langa faptul ca ma dadeam cu rolele zilnic.

Si mai stiti desenele alea vechi si tari? Povestiri din cripta…sau Orasul porcilor. Sau…Jack, piratul cel teribil…sunt multe la care ma uitam eu, la care va uitati voi… Astea sunt desenele alea cu care ne-am umplut fiecare copilaria. Generatia asta o sa isi aduca aminte de Hannah Montana. Sec.

Si inca sunt copil. Nu spun ca nu mai sunt copil. Spun ca nu mai sunt ca si atunci, nu mai sunt aceasi din gradi sau din cresa. Nici voi nu puteti fi aceiasi. Doar vroiam sa-mi aduc aminte cum eram…voi ce vedeti daca aruncati o privire-n urma? 🙂

Comentarii
  1. D!3 spune:

    eu daca ma uit in urma vad multe intamplari haioase si unele chiar penibile…
    cand aveam 2 ani eram la sat si ma jucam cu niste puppies…
    mama ma cautat si cand ma gasit ,ma gasit cu sange la gura…mama era foarte speriata crezand ca catelusii mar fii muscat pe mine…dar era invers:)).
    asta e una din intamplarile mele … mai sunt multe dar nu va mai spun:D.

  2. sk8erchick spune:

    Dumnezeule…copii sadici am mai fost :)).

  3. hmmm…. daca ma uit in urma .. ma vad fata ciudata cu ochelari:))… caruia ai placea sa deseneze( in fine:-j shi acum imi place ) … si cand eram intr-o vacanta la bunici …. shi ma jucam cu veri mei si am mers cu lighianul pe garla si spuneam ca ne dam cu barca:))) :D…

  4. sk8erchick spune:

    Foarte tare :))…si nu va scufundati? Era destul de mare barca pentru toti? :))

  5. ne dadeam cu randul … si garla nu era asa mare pana la genunchi , dar ne distram:))

  6. sk8erchick spune:

    Ha ha..:)) Foarte tare!

  7. Andreea spune:

    Macar voi ati ramas in barca:-L Eu, odata, eram la sat cu un vecin, ALex, si el facu-se o pluta din sticle cu varul lui. Si mi-o zis sa ma pun pe pluta ca vine si el dupa mine. Si normal ca inteligenta de ANdreea l-o crezut. Si Alex o impins barca si Andreea s-o prins de un pod pe care statea el si BUF! uite-o pe Andreea in apa, uda leoarca. :-l:-l Dar nu le-am spus bunicilor:P A vazut bunicu’ cand dormeam ca aveam alte soseste (pentru ca eu si Alex aveam pantaloni lafel ….mdaaa… stiu ciudat…. dar atunci eram mai baietoaica:)) da nu ma imbracam ca baietii [-x ca eu aveam niste sosete in dungi si bunica lui Alex mi-a dat sosete legre cu bulinute colorate:P ) . Mda asta-i una din multele tampenii din copilarie.:)

  8. Andreea spune:

    Apropo…nu erai singura batausa:)) Si eu eram batausa gradinitei:P Mai ales cand vroiau fetele sa-mi ia papusileX(X( Ce le paruiam=)) Sau in prima zi de gradi am batut-o pe educatoare si ea imi tot zicea 😛 (chestia era ca si maicamea si matusamea o avut aceeasi invatatoare:D)

  9. sk8erchick spune:

    :))…apropo de…paruit. Sau paruiala? 😕 Nu stiu care e varianta corecta. In fine…am uitat sa scriu ceva in articol…aveam 3 ani si mai era o tipa care atunci avea 6 ani si mi-a luat floriile si eu am traso atat de tare de par, ca i-am smuls cam jumate de par din cap…scuze, Sara, ca asa o chema, dar na…nu stiu cum am putut sa-i smulg parul in halul ala. Si iar un apropo, ca veni vorba de par…ha ha. Pe la 4-5 ani am facut, probabil, cea mai mare prostie. Maica-mea era pe vremea aia croitoreasa si intr-o zi isi spala poseta pe care-o lua cu ea la lucru si a scos lucrurile din ea si le-a insirat pe masa. Eram doar noi doua acasa si ea a intrat in baie sa spele poseta si-a inchis usa. Eu am pus ochii pe foarfeca si…am luato si-am inceput sa-mi tai din par. Oops…dupa aia, ca un copil inteligent ce eram, am aruncat tot parul la gunoi, ca sa nu-si de seama ai mei. Dar si-au dat seama, avand in vedere ca jumatate din par imi ajungea pana la umeri, jumatate era dublu, ha ha. Am fost tunsa scurt, pana la umeri atunci.
    Cat despre tine, Andreea, mama…nu mi te imaginez acolo, uda-leoarca, in apa :)).

  10. Andreea spune:

    Pffffff… ai fii murit de ras=)) Ma tineam de podul ala pana am fost intinsa la maxim:)):P Apropo…nu esti singura ce-si taia paru;)) Si eu imi taiam parul, dar ce groazni mi-l taiam:)) Si-l aruncam dupa oglinda ca sa nu-l vada ai mei:P:D:-„

  11. Phera. spune:

    Blonda cu zulufi,dolofana,o muscam pe mama de picior cu mancare in gura, eu m-am tinut de mama pana am invatat sa merg pe role . la 4 sau 5 ani am castigat primul meu concurs pe role. daca aveam probleme la scoala il chemam pe varul meu sa rezolve situatia. parintii mei mereu au avut grija sa am tot ce imi doresc ,asta fac si acum , si le apreciez eforturile… am fost un copil dat naibii , mancam mult , eram grasuta dar aratam ca un ingeras . acum sunt slaba , orice as manca nu ma ingras si am fata de inger … nu mai sunt creata ,doar blonda cu par drept si am intrecut-o pe mama in inaltime.
    am atatea amintiri frumoase , incat nu stiu pe care sa le spun .

  12. sk8erchick spune:

    Wow…foarte tare! Ce concurs ai castigat?? :> Sunt super curioasa, pentru ca nam fost la concursuri pe role…whatever. So…? 😀

  13. sk8erchick spune:

    Ha, ha…foarte tare! Bravo! Mi-ai amintit cand m-am lovit si eu de o masina…a fost destul de aiurea, am mers la spital…a trebuit sa-i repar masina ca la cat de puternica sunt, i-am indoit aripa din spate…oricum, omul ala e genul de om scarbos si flegmatic pe care-ti vine sa-l scuipi. In fine…bine ca s-a terminat. Am invatat ca viteaza e periculoasa. Viteza omoara. Asa ca ai si tu grija cu viteza, eu nu prea am avut…

  14. Andreea spune:

    Atunci cand ti-ai spart dintele ala:)))))???

  15. sk8erchick spune:

    Da, atunci cand mi-am spart dintele ala. 🙂

  16. alterdrac spune:

    Eram mica,nu am stricat masina lol .
    :))

Lasă un răspuns

