Leapsa 7

Posted: Februarie 6, 2010 in Leapsa

Leapsa 7

 

Am dat peste o noua leapsa, asa cum va spune si titlul. Dar asta nu mai e o leapsa de-aia cu intrebari si raspunsuri, cum v-am tot obisnuit pana acum. Asta e o leapsa muzicala. Am mai postat si eu lepse muzicale, dar asta e altfel. Gen…evolutia mea muzicala. Deci va voi plictisi cu muzica mea, de la inceputurile inceputului, pana acum.

La inceputurile inceputului…eram mica. Ascultam foarte multa muzica de foarte mica. Stiu ca pe vremea aia erau trupele alea foarte vechi…erau Andre, pe care le ascultam zi de zi la casete si cantam mult muzica lor. Acum mi se par penibile, dar atunci erau grozave. Erau Animal X, carora le ascultam muzica cu aceasi placere si le cantam muzica. Erau 3 Sud Est, care mi-au placut pana mai tarziu, care aveau muzica foarte buna, la fel si O-Zone. Mai erau foarte multe trupe vechi…erau Valahia, erau L.A., erau…multe altele. Si atunci avam, tin minte, foarte multe casete. Acum nu stiu ce am facut cu ele, pe unde sunt ele si ce mai e cu ele. Am doar amintiri frumoase incarcate cu multe casete cu muzica veche romaneasca. Pentru ca atunci un aveam calculator, nu aveam internet de unde sa-mi iau muzica si pe langa asta, eram prea mica sa stiu sa folosesc calculatorul. Deci aveam nu stiu cate casete. Era bine.

Dupa ceva vreme, am ascultat cam tot aceleasi chestii, trupele alea se tot destramau, eu tin minte ca inca ascultam la casetele alea. Am continuat sa ascult Andreea Balan, am continuat sa ascult 3 Sud Est, am continuat sa ascult multe trupe care deja erau destramate.

Prin clasa I sau a II-a, am inceput cu RBD. Stateam la bunici in zona in fiecare weekend, si cum stateam o data pe banca cu ceilalti copii, gasca de fete mai mari decat noi cantau RBD. Ma gandeam „Da’ ce e asa de minunat la telenovela asta?” si le-am intrebat cand e difuzata la TV. Au zis ca in fiecare zi de la 18:30, parca…am mers in casa, m-am uitat timp de doua ore, mi-a placut extrem de mult si uite ca asa am inceput eu sa ma uit la Rebelde si sa ascult si sa cant muzica celor de la RBD. Mi-au placut la fel de mult ca-n prima zi pustii aia, asta timp de vreo 4 ani…nu puteam sa nu vad un episod, pentru ca daca pierdeam un episod, plangeam o saptamana. Eram exagerat de fana, eram fanatica, dar RBD a fost o trupa care a meritat toata admiratia si toata iubirea fanilor. Si aveau mult, mult succes. Mexicanii nu au durat prea mult…s-au destramat si ei acum ceva vreme. Eu pe vremea aia nu mai ascultam RBD de ceva timp, dar cand am auzit nu am crezut. Am inceput sa rad si am spus ca RBD nu se pot destrama. Ca RBD sunt o trupa puternica, cu mult succes, cu multi fani. Peste ceva vreme am vazut la TV. Am inceput sa plang in hohote chiar daca eu nu mai eram asa fana ca inainte, chiar daca eu am lasat-o mai moale cu RBD cu ceva vreme in urma. Am tinut-o asa cam o luna…a fost o perioada foarte trista. Am plans cand am auzit melodiile lor solo ce au urmat si poate mai plang si acum daca imi aduc aminte. Dar a trecut faza asta cu RBD.

Dupa RBD, de fapt si in timpul cu RBD, ascultam foarte multa muzica de prin Spania, Mexic…America Latina. De-acolo si placerea pentru spaniola. Si ascultam Belinda, Gabi Spanic, Natalia Oreiro…dupa aia porcaria aia de Patito Feo. Sec, acum mi se par toti niste ratati…

Dupa aia am inceput asa usor cu Punk-ul, Rock-ul… Aveam o prietena care asculta Rock si am inceput si eu, asa, incet-incet, sa ascult. Daca ma gandesc bine, mie mereu mi-a placut muzica mai…agresiva. Chitarele, tobele…mereu m-a atras Rock-ul. Si-am inceput cu Simple Plan, Linkin Park si Tokio Hotel. Si cu fiecare zi evoluam si ascultam tot mai multe trupe. Am inceput apoi sa ascult Breacking Benjamin. Au urmat Green Day. Evanescence. Nightwish. Si tot adaugand trupe in playlist, mi-am marit orizontul. Acum ascult foarte multe trupe. Acum ascult Anti-Flag, Bad Religion, Blink 182, Goldfinger, Green Day, Guns’n’Roses, Secondhand Serenade, Sex Pistols, Simple Plan, Sum 41, 3 Days Grace, 3 Doors Down, 30 Seconds To Mars, A Fire Inside, Alesana, Bon Jovi, Breaking Benjamin, Bullet For My Vallentine, Cargo, Dope, Evanescence, Flyleah, HIM, KoRn, Kreator, Led Zeppelin, Limp Bizkit, Linkin Park, Metallica, Murderdolls, Nightwish, Rammstein, Skillet, Slipknot, System of A Down, Tokio Hotel, Whitesnake. So…nu mai umplu pagina, ca am umplut-o destul. Si Avril Lavigne. E cantareata mea preferata de cativa ani si va mai ramane multi ani.

Si cam asta a fost evolutia mea muzicala. Sper sa se mai dezvolte…desi, nu cred ca voi mai putea renunta la Rock si Punk si Metal vreodata. Mi-au intrat deja prin vene. Dar sigur voi mai evolua si sigur voi asculta trupe noi. Mai vedem.

Comentarii
  1. bere.hardcore] spune:

    Imposibil sa nu fii scris band-urile alea dp mp3 sau comp sau cva. imposibil sa t gandesti u la ele in ordine alfabetica:))

  2. sk8erchick spune:

    Evident ca am cautat in comp. Sunt extraordinar de multe si e frustrant cand nu iti aduci aminte de ele desi vrei sa le postezi in articol neaparat. Ma stii doar. 😀 :))

Lasă un răspuns

