Pe-aici se sta la coada!

Posted: Februarie 6, 2010 in People

Pe-aici se sta la coada!

 

Bai, ieri am mers cu ai mei prin Real la cumparaturi si-am zis sa mancam o pizza. Ne punem la coada si ajunge maica-mea la rand. In fata ei, o tipa bruneta si mai plinuta, plina de ea, plina de aere. Se baga in fata la maica-mea. Stam ce stam, vedem ca tot se baga inainte. Taica-miu, care-a observat ce face tipa, ii spune pe un ton uimitor de calm:

– Scuzati-ma, dar la dumneavoastra nu este rand? Nu puteti sa stati la rand, ca tot omul?

La care, tipa, extraordinar de nervoasa, ca zici ca i-am pus un pistol la cap, incepe sa se alarmze si sa zbiere la taica-miu:

– Pai, nu, ca eu am venit aici din ‘nainte si am si comandat ceva, doar ca am mers pana in capatul celalalt sa vad ce mai este si…

Bla, bla, bla… Taica-miu cu acelasi ton, neschimbat, de un calm de necrezut, i-a zis:

– Bine, dar totusi, ati plecat de la locul dumneavoastra, ati venit inapoi, ati vazut ca s-a mai pus lume la rand…ar fi trebuit sa mergeti frumos sa va puneti la rand si dumneavoastra, ca toata lumea.

Ea, nu, ea tot pe a ei o tinea, la fel de nervoasa, la fel de scandaloasa:

– Pai nu, ca asta era locul meu. De ce sa mai merg eu pana la capat?

Prietenul ei, probabil, tipu’ cu care era o tragea de maneca si i-a soptit:

– Lasa-l in pace!

Taica-miu, cu un calm nemaipomenit, si mai mare ca la inceput, i-a zis:

– Bine, ma scuzati daca am gresit undeva.

Mie nu mi-a venit sa cred cat de calm poate fi, pentru ca eu, daca s-ar pune una sa tipe asa la mine, as innebuni si-as intra in pamant. Sau as bate-o. Dar nu acolo. As trage-o de par pana afara si acolo i-as da. Ok, asta a fost exagerat, hehe. Dar totusi…tipa oricum s-a facut de rahat pe acolo, ca oamenii din spatele lu’ maica-mea au inceput sa rada, eu am inceput sa rad uitandu-ma la ei, si uite asa radeam de tipa aia care e de cacat. Si na…ne-am luat pizza, am mers la o masuta, chiar langa tipa aia. Si acolo, uitandu-ma la Big Mama, la Femeia-Fantastica, mi-a venit minunata idee de a face un articol despre ce s-a intamplat. Ca sa va dati cu parerea si voi… Deci? Voi ce credeti? A fost ok ca s-a bagat in fata la maica-mea, sau trebuia sa mearga la capat.

P.S.: Spuneti orice, nu ma supar pe voi daca imi spuneti ca a fost bine ce a facut. Chiar va admir ca va spuneti parerea sincer.

Comentarii
  1. Creepe spune:

    My sis parearea mea este urmatoare:Cum masa indrazneste sa se bage asa daca as fi fost eu as fi facut la fel ca tn as fi sparto in pumni deci na semanam suntem frati tiam zis si is de partea lu taicatu data vitoare daca o mai vezi sunama eu o tin tu ii dai =))=))=)).

  2. sk8erchick spune:

    :)) Esti prost. Yeeee, a III-a oara azi!!! In fine, revenim 😀 Merci pentru ajutor, dar nu e nevoie! :):-j

  3. Andreea spune:

    Femeia fantastica?=))=)) Ly, pe aia o poti numi femeie? Face femeile de rusine wtf:))) Zii si u mozilla ceva maaaaaaaaaaaare:))

  4. Andreea spune:

    Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Am descoperit cine o produs marele cutremur de la Bucuresti si pe cel din Haiti:))

  5. alterdrac spune:

    Parerea mea este ca , daca intr-adevar ar fi cumparat de la casa si s-a dus sa se mai uite,putea sa discute CIVILIZAT cu tatal tau,sau alta persoana de la casa(al carei rand era,adica) , nu sa se bage in fata . Sincer il apreciez pe tatal tau pentru calmul de care a dat dovada.La mine nu se intampla asa ceva . Nu ne mai facem de mult cumparaturile la Real,deci nu are cum sa se intample asa ceva :)) .

  6. sk8erchick spune:

    Multumesc! Ma bucur ca si tu esti de aceeasi parere. 🙂

  7. Ralucutza spune:

    ce femeie proasta!!!!! I so intamplat sh lu maikamia….da maikamia nu e atat de calma…voia s ao paruiasca pe aia…norok k era sh taikamiu k dak nu…ramanea aia fara par in cap!!
    P.S. Tot in Real s-a intamplat:)

  8. sk8erchick spune:

    Da mai. Eu cred ca era aceasi. 🙂 Nu stiu, tara asta e plina de oameni ca aia.

Lasă un răspuns

