What’s the problem, dude?

Posted: Februarie 16, 2010 in People

What’s the problem, dude?

 

Vi s-a intamplat vreodata sa treceti pe langa oameni si sa nu mai suportati, sa vreti sa va teleportati undeva intre moarte si viata cat mai repede posibil? Mie da. De multe ori.

Pur si simplu treceam pe langa lume si mi-era scarba sa-i privesc, mi-era scarba de tot si de toate. Nu mai suport sa vad atatia fitosi, atatia oameni nesuferiti care nu merita tot ce au, cocalari, pitipoance s.a.m.d. Imi vine sa-i scuip. Traiesc bine oamenii, au casa mare, vreo 3 masini, 15 plozi, o nevasta plus inca vreo 3 amante, haine de firma si tot ce se poate. Fara numar. Vi se pare corect sa aibe atata, in timp ce ei sunt niste gunoaie de oameni, si in timp ce altii sunt saraci si se chinuie pentru leul de paine? Oameni care lucreaza pentru un ban, ca sa aiba ce manca, sa aiba cu ce sa se imbrace si un acoperis desupra capului. De multe ori, oamenii aia valoreaza mult mai mult decat scarbosii aia bogati, flegmatici si libidinosi, pe care, repet, imi vine sa-i scuip. Nu e corect.

Vi se par corecti distrusii care conduc tara, care conduc lumea? Baga la minciuni in capul nostru, ca sa ne spele creierul si sa le credem minciunile jegoase. Voi credeti porcariile alea? Eu nu. Uite un exemplu care e foarte discutat: Gripa. Porcina, Aviara, Canina (a aparut si aia, in caz ca nu stiati) si ce gripe or mai fi. Le credeti aberatiile? Majoritatea dintre voi, probabil. Si-mi pare foarte rau sa va contrazic. Dar isi dau si ei seama, saracutii de ei, ca nu mai merge asa. Suntem prea multi in lumea asta. Si ce s-au gandit? Hai sa mai reducem putin din populatie. Poate mai economisim si noi apa, bani, mancare. Prea multi chinezi, prea multi rromi, prea multi rusi, prea multi…orice. Ce-au zis desteptii doctori, geniile astea de pe aici (Terra)? Hai sa creem niste virusuri. Da, frate. Vi se pare cunoscut? Mie da. Si uite asa s-a raspandit gripa. De ceva vreme, tot auzi pe strada cum oamenii se duc la doctor sa-si faca vaccinul impotriva gripei porcine. WTF! L-ati facut? Blana. Nu l-ati facut? Nici sa nu va duceti. E un FAKE. F-A-K-E. Uite aici:

 

 

 

Ce ma mai enerveaza in lumea asta? Rasismul. Nedreptatea. De fapt…tot. Fuck the gouvernment, fuck the police, fuck everything. Nu mai suport. Unde ma uit, vad numai oameni saraci, nedreptatiti, libidinosi si flegmatici de care va vorbeam, cocalari, pitipoance, curve, drogati, idioti. Peste tot. Hai sa ne uitam de exemplu…intr-o revista. Iau revista de langa tastatura, o deschid si-ncep sa citesc. Ce vad? Adam Lambert, care a castigat locul doi la American Idol, e foarte talentat, are o voce de aur, dar e gay. Blana. Hopa! O vad aici pe Anda Adam. Frate, mai apare si asta in cate-o revista, si cand apare, aparte aproape dezbracata si super pitipoanca. Mai blana ca niciodata. O vad pe Miley Cyrus, care, dupa mine, e un exemplu foarte prost pentru copiii din ziua de azi. E o pitipoanca si ea. Uite, aici scrie ca se tot desparte si se tot impaca cu iubitul ei, Liam Hamsworth. De ce? Pentru publicitate. Zic eu. Lady GaGa, care, pe zi ce trece, e tot mai creepy si mai nebuna. Urmatoarea pagina J-Rock. N-am nimic cu ei. Sunt ei mai ciudati, dar bai, decat cocalari, frate, mai bine J-Rock. Rammstein. Uitati-va la mosuletii astia. Ce rau au facut ei? Mai mult rau face Bush, frate. Am mai rasfoit si nu vad altceva decat Hannah Montana. De ce exista Hannah Montana? Nu-i place numele ei? Hannah Montana e mai penibil decat numele ei, zic. Dar probabil face de doua ori mai multi bani, haha. In fine. Uitati-va, frate, la lumea asta! Mie mi se pare c-a luat-o rau razna. Da’ rau de tot. Si e trist. Ce au oamenii cu Emo, Visusi, Rock-eri, Punk-eri, Metalari? Au facut oamenii astia vreun rau? Ce au oamenii cu gay-ii? Nici ei nu fac vreun rau, din cate observ. Dar in ziua de azi nu vezi decat cocalari si pitipoance. Frate, mai un pic si ma dau cu capu’ de pereti. Ma agit degeaba. Oricum, lumea nu se va schimba pentru ca spun eu. Dar va cer voua parerea. Ce credeti? 🙂

Comentarii
  1. alterdrac spune:

    Err…nu am ABSOLUT nimic cu Miley,din contra chiar o respect.
    Da,e enervanta,insa de mica a fost pe platourile de filmare,de mica a trebuit sa cante si tot asa…In timp ce copii ca tine sau ca mine erau cu mana-n gura,ea canta,filma…Nu a avut copilarie…Si nici adolescenta nu are,apare mereu in revista…Fetei asteia ii va fi imposbil sa aibe o viata fara sa fie urmarita de paparazzi.

  2. sk8erchick spune:

    La asta e ok. Nu am spus niciodata ca nu are voce. Are un talent nemaipomenit tipa, dar faza e ca nu-mi place mie persoana ei. Asta e buba… Si da, respect pentru ca face treaba grea pe care o face. Sincer, ca sa ma vad si eu pe scena cu nu stiu cate mii de oameni in fata mea cantandu-mi melodiile, as plati preatul asta mare de a trai in fata camerelor de filmat. E nasol, stiu, dar visul ala e mult prea puternic, asa ca nu m-as plange. Paparazzi sunt niste gunoaie, dar asta e treaba lor…sa umple lumea de mizerii. 😐

  3. radu spune:

    Dupa parerea mea paparazzi = vanatori de bani.Pe de alta parte in Romania e alt dezastru ,oameni nu is civilizati.Trist nu?.Si nu cred ca o sa fie civilizati vreodata.Sunt foarte putini oameni in tara asta care au creier si care il pot folosi cum trebuie,majoritatea is numa infecti ,oriunde te duci ti se face scarba.De exemplu sunt bitangii astia din guver sau de pe unde mama lor or fi .Nu le pasa de tara ,nu fac nimic si tara ajunge in ultimul hal din mai multe puncte de vedere,in special in cadrul populatiei (toti cu fite,daca ar putea tear jefui pana la ultimul ban ,si injura la greu =porci urbani).Eu m-am saturat de tara asta …

  4. sk8erchick spune:

    Asa e. Cine nu s-a saturat de tara asta? Mi-e scarba de mizeria asta.

Lasă un răspuns

