Fucked up songs – partea 3

Posted: Februarie 17, 2010 in Music

Fucked up songs – partea 3

 

 

Si uite ca am ajuns la a III-a parte din Fucked up songs, de data aceasta vorbind de nimeni altii decat de tipii de la Breaking Benjamin. Breaking Benjamin e o trupe de post-grunge, metal alternative din Wilkes-Barre, Pannsylvania. A fost formata in anul 1998 de catre Banjamin Burnley si Jeremy Hummel. Mark Klepaski si Aaron Fink s-au alaturat formatiei dupa ce-au plecat de la Lifer, formatia predecesoare. Tipii sunt foarte tari, au talent, se vede foarte bine si muzica lor de multe ori m-a facut sa scap de unele sentimente aiurea. Imi plac foarte mult Breaking Benjamin, chiar isi merita marele numar de fani din toata lumea. Am pregatit cateva melodii, sper sa va placa.

1. Breaking Benjamin-The Diary Of Jane

2. Breaking Benjamin-Evil Angel

3. Breaking Benjamin-Dance With The Devil

4. Breaking Benjamin-Topless

5. Breaking Benjamin-Breath

6. Breaking Benjamin-Wish I May

7. Breaking Benjamin-Polyamorous

8. Breaking Benjamin-Rain

 

So…v-a placut? Spuneti-mi parerea voastra despre Breaking Benjamin. See you next time! 🙂

 

Comentarii
  1. Andreea spune:

    Eu, una, ador Breaking Benjamin:X:X:X:X Prima melodie pe care-am ascultat-o de la ei a fost Diary of Jane:X si asa am continuat:)) BRAKING BENJAMIN 4 EVER! \m/\m/\m/:X:X

  2. sk8erchick spune:

    Si eu am auzit pentru prima data The Diary Of Jane si dupa aia a urmat sa-mi downloadez toata discografia lor. Inca o am si ii iubesc la fel de mult ca si la prima melodie. Sunt geniali!!

Lasă un răspuns

