WTF!

Posted: Februarie 18, 2010 in People

WTF!

 

Gata, nu mai suport! Printre lacrimi, printre suspine si printre regrete si sentimente de ura, am venit aici, in fata calculatorului, sa scriu. Ma simt epuizata. Pentru prima oara in viata mea, simt ca sunt alt om, ca m-am transformat in ceva ce nu sunt eu. Si sunt ceva rau, ceva care are toate defectele pe care le urasc eu la un om.

Sa spunem ca eu sunt A. A a avut o prietena B. Dupa ceva vreme, si-a facut inca o prietena, C. Nu erau foarte bune prietene, dar erau ceva acolo, incat sa poata sa se descarce una la alta si sa-si spuna ce se mai intampla prin vietile lor. La scurt timp, A a inceput sa le tot spuna niste chestii pe care B si C nu vroiau sa le mai auda, ca s-au saturat, ca A repeta de prea multe ori alea. Pana intr-o zi cand A a vazut cum C a tras-o pe B afara din clasa si-au inceput sa susoteasca ceva, doar ele doua, sigure-singurele. A a vazut, dar nu s-a dus dupa ele. A stat, a inghitit, a suferit. Nimeni nu a intrebat-o pe A cum se simte, daca se simte bine, daca se simte aiurea, daca o doare in cur sau daca vrea sa moara. Nimeni. Si da, A se simtea aiurea rau…rau de tot. Se simtea exclusa, se simtea data la o parte. Nu a mai fost exclusa, deci acum, ca a vazut cum e, se simtea ca dracu’. Cel mai aiurea era ca A nu stia de ce a fost exclusa din frumuselul grupulet. Probabil pentru ca tot repeta acele lucruri de care B si C nu vroiau sa auda. Si a incetat. Dar a incetat de tot. Singurele lucruri pe care A le spunea dragelor de B si C erau insulte. Pentru ca a inceput sa le urasca. A crede ca B si C sunt niste fitoase, niste pitipoance, niste gunoaie de oameni. Si nu, nu exagerez chiar deloc. Problema e ca A si-a dat seama ca nu e chiar de gluma si a inceput sa-si dea seama ca si ea s-a schimbat foarte mult. S-a schimbat intr-o persoana insuportabilaa, nesuferita, idioata. Atat de insuportabila, nesuferita si idioata, ca nici ea nu se mai suporta. De fapt, chiar se ura. Ii venea sa moara. Stia foarte bine ca si B si C se simt aiurea pentru miile de insulte la adresa lor. Trebuia sa rezolve asta. Cat mai repede. Nu puteau continua asa, pana si A s-a saturat sa le faca in toate felurile. A a ajuns sa fie omul pe care il ura cel mai mult. S-a schimbat prea mult, si nu stia nici cand, nici cum, nici de ce. Si nici nu stia cum sa-si revina la loc, sa fie cea de din-nainte.

Deci. Va trebui sa lamuresc ceva? Idei pentru A? Sfaturi? Pareri? Astept, eu chiar nu mai stiu ce pot face.

Comentarii
  1. SHUT UP spune:

    kill urself.
    don`t think twice.
    50 paracetamol NOW .

  2. sk8erchick spune:

    Da, multumesc frumos pentru sfat! 🙂 But…who the fuck are you?

  3. Andreea spune:

    WTF?!? Daca iei 50 de pastile te bat:| Moarta sau vie, oricum ai fii, te bat:|:)) Pfai… faza ii ca nah ar trebui sa-ti intrebi prietenel de c vorbeau k 2 shit-uri deoparte si ca ea crede cca-s prietene si de-astea:-j Totusi…is prietenele tale:) ( da’ tot io-s the 1st:>)

  4. Andreea spune:

    si ca tu credeai ca sunteti prietene*:D ma rog A credea:)) da clar esti uh:P

  5. sk8erchick spune:

    Azi am vorbit cu ele…nu leam mai facut nici cum azi. 🙂 E parca mai ok…
    P.S.: Evident ca you’re the first:X:*

  6. SHUT UP ! spune:

    Esti o vaca ratata.
    Nu realizezi ca nu e nimeni aproape de tine ?
    Il iubesti pe Razvan monstruos(vrei sa ai copii cu el de la varsta asta ?! wtf) si …
    esti trista:))

  7. sk8erchick spune:

    Acum ceva vreme, in timp ce o don’sorica pusa pe cearta, la fel ca tine, a deschis pe blogul meu si al ei un ditamai conflict and stuff…de atunci ignor lumea pusa pe cearta pe blog. Nu imi prea place sa ma cert, mai ales aici, intelegi? 🙂 Si nu inteleg…suferi tu din cauza ca eu sunt o „vaca ratata”? Eu nu sufar, pentru ca nu sunt. Acum na…depinde si de ce gandire ai tu, stii? Si Razvan ala nu e asa cum zici tu. Nici macar nu il cunosti, deci de ce vorbesti de el? In plus…cine dracu’ a spus ca fac eu copii? Dude! Esti frustrata rau, bai. Deci…din acest moment, declar oficial ca te ignor, nu mai raspund la nici un comment urat de-al tau. Punct. 🙂

  8. Andreea spune:

    Asa, Lih, sparge-i pe toti:))) Scuze:P Mda…de la faza cu aia nu mai mai bag pentru tine ca sa nu mai fie conflicte:))

  9. sk8erchick spune:

    Bravo! Ai facut o alegere buna, Andreea mama. 🙂

  10. D!3 spune:

    wtf ba SHUT UP who the fuck are u?
    te crezi dur(a)?
    zici kkturile alea numai pt ca stii ca nimeni nuti poate face nimic pt ca nu te cunoaste
    dar sa dea drq sa aflu eu cine esti … (nu e amenintare)
    dar daca aflu eu cine esti nu stiu cum se va termina tot…

  11. D!3 spune:

    P.S.
    Lia daca mai vb asa despre tn te bat>:):P

  12. sk8erchick spune:

    D!3, chill out, dude. Sunt ok :). Si nu conteaza cine e SHUT UP, ma doare undeva de ce spune el/ea, chiar nu ma intimideaza cu nimic. So..I don’t fucking care!

  13. SHUT UP spune:

    Ma numesc Miruna,si sunt din comuna Ciuperca judetul Vaslui . Ma vei gasi sub numele de ” a lu Pintilie ” .Cauta-ma, sunt fierbinte ! .
    Asshole.

  14. D!3 spune:

    sugatoareo nu esti din tm si nam chef sa vin pana acolo numai pt o retardata ca tine clar ca daca esti „a lu Pintilie” cum face toata lumea bascalie de numele ala inseamna ca nu esti decat o retardata:) hai gata gata:-j nam chef de certuri .
    Oi fii tu fierbinte… vrei sa te racoresti? Leagati un bolovan de gat si dati drumu’ de pe pod in rau:)

  15. sk8erchick spune:

    =))…Scuze, nu pot sa ma abtin…Ok, gata, nu mai rad! 🙂 Gata, nu mai zice nimeni nimic!

  16. SHUT UP ! spune:

    Oh,D!3 , imi place numele tau, este o asemanare izbitoare cu c3| m@! jm3k3r.
    Sunteti niste labagii, tu , „lya” ca esti fata esti doar proasta.
    Zau,mi-e mila de voi.
    And…duuuh e numita IRONIE. Cred ca prin catunul vostru nu s-a auzit de asa ceva .
    Eu sunt din Focsani bai oamenii lui Dumnezeu.

  17. D!3 spune:

    pitzipoanco nush dc teai bagat in seama pana la urma :-j
    hai gata tiam zis nu am chef de cearta deobicei sunt un tip calm dar cei ca tine care se trezesc vorbind ma scot din sarite si nu ma lua pe mn cu limbajuri de cocalar „c3| m@! jm3k3r” D!3 imi e doar porecla numai tu esti prea pitzipoanca sati dai seama:)
    hai gata cum am mai zis nu am chef sa ma cert.

  18. Milu spune:

    Shut Up,……..se pare ca te mananca dantura.
    Daca vin pana-n Focsani ca nu e mult de la Barlad……nu? Itzi rup picioarele shi tzi le var in cur !!! S-a Intzeles?

  19. Andreea spune:

    WTF=))=))=)) Ce show funny e pe blogul tau, Ly=)) Ce tare ii cand mai vine cate-o pitzipoanca de-asta pusa pe cearta, care nu stie cum sa se bage-n seama si zice ca-i „fierbinte”! Fierbinte pe dracu!=)) Daca fufele astea-s fierbinti atunci eu sunt Carol al II-lea:)))))) Revino-ti, tanti a lu Pintilie!:))

  20. Creepe spune:

    bv bv bis is deacord cu ce zice si ma bag si eu cum sa no apar pe my sis Li 😀

  21. Creepe spune:

    Pitipoanca puli mele se arunca dupa mere cade tare intro pula si caldura o apuca =))=))=))=)).Futei tata tareun pumn si se raceste usor =))ma cac pe tn hahahaha =))=))=))

  22. Andreea spune:

    =))=))=))=))=))=))=))=)) WTF=))=))=))=))=)) Ce tare-i poezia” =))=)) ANTI=FUFE! ANTI-FUFE!=))=))=))

  23. Creepe spune:

    =))=))=))=))

  24. SHUT UP spune:

    Te astept „Milu” . Sunteti o adunatura de tarani imputiti. Nu sunt fufa … Maicata e.

  25. sk8erchick spune:

    Ba handicapato, tu te auzi? Fuck off, dude. Nu ai alta treaba? Chiar ti se pare ca are rost cearta asta? Pentru ce? Numai daca ai ceva cu mine, daca ma cunosti…si din cate spui tu nu ma prea cunosti. Si nu iti dai seama cat de frustrata esti…Look, stiu. Am zis ca nu mai raspund comentariilor tale, dar ai intrecut masura, pustoaico. Tre’ sa-ti arate cineva ca nu ar trebui s-ai tupeul asta si sa te porti cu lumea ca un cacat. Il astepti pe Milu?? Nu mai spune…frate, da ce curajoasa esti tu. Bravo.
    P.S.: Milu e taica-miu. 🙂

  26. sk8erchick spune:

    Si pentru voi, eu zic sa o lasam naibii in pace, ca nu are rost. 🙂 Nu intelege, renuntam.

  27. D!3 spune:

    Eu nu renunt :)) nu sunt genul care se da batut mai ales in fata unei pitzipoance:)

  28. SHUT UP spune:

    Am 26 de ani FTW . Am dat de blogul tau din greseala, dar e mai amuzant decat 500 de sudoku-uri la un loc. Nu sunt pitipoanca,desi mama ta e. sk8erchick,daca taica-tu este Milu,inseamna ca nu sunteti numai tarani imputiti,ci si analfabeti. Sunt curajoasa ,da. Dar nu sunt un „dude” ,trust me. Sau vrei sa imi fac o schimbare de sex?Poate mi-am facut si nu stiu.
    Stii cum e vorba aia…Mare ti-e gradina Doamne…DAR DE CE AI PUS SI BANCUTE?!
    Mi-e mila de voi.
    D!3, tu chiar existi ? Adica…nu stiu,parca esti din desene animate,toti parca ati fi , atat de falsi sunteti. 🙂 . keep on trollin`.

  29. D!3 spune:

    Da eu chiar exist si nu sunt un personaj din desene animate.Chiar nu inteleg de ce teai bagat in seama.A a intrebat daca aveti idei cum sa faca sa se impace cu B si C nu cum sa se omoare.Nam zis nimic de mama ta si nu ma fa sa incep.

  30. useless spune:

    Sincer, te compătimesc. Suferi şi încerci să te descarci pe un blog. Aştepti un colac de salvare şi nu primeşti decât rahat. Eşti infantilă şi problemele de acum ţi se vor părea nişte copilări peste câţiva ani. Cel mai bun sfat este: Get over it! or Sulk in pity self. Dacă se iveşte un căcat în mijlocul drumului nu călca în el, ci fă un efort şi sari.

  31. sk8erchick spune:

    @useless, nu am facut blogul asta ca sa ma descarc in el, da’cand chiar nu mai stii ce sa faci, e ok si un blog. Nu mai am nevoie de nici un colac de salvare, articolul a fost scris acum ceva vreme, so..am gasit deja unul. Si da, am trecut si peste. 🙂

  32. useless spune:

    Fetita nenorocita, incercam sa te ajut. Credeam ca ai probleme grave, dar tu esti doar un copil prost si rasfatat.
    PS: Mai nou, conjunctia subordonatoare ‘ca…sa’ nu se scrie impreuna, se foloseste asa: Am mintit ca sufar sa par interesanta. ‘Niciun’ se scrie legat conform noului DOOM. In loc sa aberezi pe un blog mai bine ai deschide o carte de gramatica.

  33. D!3 spune:

    Tu cine mai esti?
    Toti va apucati si comentati,fara ca cineva sa va bage in seama si apareti tot mai multi care nu aveti ce face , asa ca sariti si voi cu comentarii.
    PS: Get a life or a job;).
    Nu va apucati sa comentati aiurea.Mai uitativa si voi la datele articolelor fratilor.

  34. imgna spune:

    Doamne , atat de multi oameni care va spun ca sunteti prosti si tot nu ii credeti ? Deja sunt 3 … cu mine 4 scumpa. Stii cum e vorba aia… Cand 2 iti zic ca esti beat te duci si te culci. Ratatilor.

  35. useless spune:

    Multumesc pentru sfat, D!3, dar dorinta de suicid nu dispare cu una cu doua si apare la persoane cu probleme grave. I’m just saying.
    PS: I am useless for my true identity is useless.

  36. D!3 spune:

    Ok i got it your useless,dar ce ne pasa noua?Credema o cunosc bine pe Sk8erchick si nu are ganduri de suicid;) si nici nu are probleme grave(ca si tine ca te bagi in seama aiurea).

  37. sk8erchick spune:

    @useless, merci pentru sfat, dar… nu inteleg, totusi. Imi spui ca nu stiu gramatica, dar in acelasi timp imi spui sa scriu o carte de gramatica. Odd. Si nu pot deschide o carte de gramatica…pot SCRIE una. 🙂 Got it?

  38. Andreea spune:

    Wohooo! Deci e adevarat ca in ziua de azi, toti cei care corecteaza pe cineva si se dau destepti, spunand despre DOOM sau vreo carte de gramatica, sau cei care spun despre suicid si chestii de-astea se cred destepti…defapt vor sa para destepti, dar daca s-ar uita careva in catalogul din clasa a 7-a, la sectiunea lor, si ar vedea notele la romanaaa………God!:))))) So… nu va mai dati asa destepti/destepte, pentru ca, noi, toti ce-i care o cunoastem pe Sk8erchick, radem de voi de nu mai putem si de comentariile voastre!:)) Nu va mai umflati in pene, ca oricu noi va dezumflam!:-j:))

  39. Andreea spune:

    oricum*:D

  40. sk8erchick spune:

    Se scrie „cei” bai doamno buna la romana!! :)) In fine…lasand asta la o parte, e intr-un fel adevarat ce zici, dar nu suntem nici noi niste destepti. 😛

  41. imgna spune:

    Hello,sunt tot eu, revin! Credeti-ma, poate ca eu in clasa a 8-a am terminat mereu cu mentiune, premiul 3 sau 2, dar Meredith, cu care ma stiu din clasa a 6-a, era mereu cea mai buna din clasa:la matematica,engleza,istorie,geografie,romana, ce vreti voi. Premiul intai pe linie. Nu va mai cacati pe voi mucosilor.

  42. D!3 spune:

    Ba igma ia veziti de treaba ta fufo…
    cine pula mea tea mai bagat si pe tn in seama,scarbo?
    Vrei sa inveti ceva foarte tare?
    Se numeste sugerea pulii,o sati placa tare tare… nu mai fiti smecheri pe un blog;).Daca ar fii sa aduci vorba asta fata in fata cu noi nu te-ar tine sa spui cacaturile astea pentru ca stii ca tio iei la ochi;) si tu si restu de retardati care comenteaza ampulea (SIMTITIVA RATATILOR!).

    Esti best friend cu lopata
    Cari cacatu’ cu galeata
    N-ar fi bai si n-ar fi rau
    Daca-ar fi cacatu’ tau
    asa o sa ajungeti voi ratatilor…daca nu cumva deja sunteti.

  43. D!3 spune:

    Pai sati fie rusine ba sugatoareo.Zici de mine ca sunt adoptat,numi pasa.Tu nici macar nu stii cineti sunt parintii si nici nu esti sigura daca ei sunt adevaratii tai parinti.Ma noi macar am dat de internet acasa nu mergem ca tine la o sala unde faci o muie ca sati dea 5 minute la o statie;)

  44. Gna spune:

    mda…daca zici. zi-mi adresa ta sa iti cumpar o carte cu bancuri si sa ti-o trimit prin posta. apoi, vezi ca au sunat cei din 1900 toamna, isi vor glumele inapoi.

  45. D!3 spune:

    Ha ha ha ce amuzant am uitat sa rad:|.
    Ce plm va bagati toti retardati in seama?:|
    N-aveti si voi o viata personala ?
    FUCK OFF idiots:) L-)

  46. Gna spune:

    O viata nu poate fi decat personala. Nu poate fi viata economica,nationala,politica sau de ce nu( ca tot sunteti voi mai taranei,asa), etnica…Dar sa te lasam cu gandurile tale fericite.

  47. 1900 toamna, maaan:)) spune:

    Ce seaca-i faza cu „vezi ca au sunat cei din 1900 toamna, isi vor glumele inapoi.”=))=)) Goood! Glume de-astea auzeam eu la „Spioanele” cand aveam 5 ani:)):)):)):)) Apropo, de cand Timisoara e un SAT?=)) Te dai mare ca inveti bine, nush ce:)) Pun pariu ca daca te pun sa scrii punctele cardinale pe tabla, incepi sa te cureti de matreata!:)) Stai, sa nu fiu rea!:Do:) sus e nord (N), jos e sud (S), in stanga e vest (V), iar in dreapta e est (E).:) Cu placere>:D< NU-ti face griji!:-j Data viitoare te invat si sa numeri pana la 10 si, poate, daca ai coeficientul de gandire MACAAR de 5, atunci te invat si prima litera a alfabetului:-bd Apropo, e A:-bd Las' ca te-nvata mama:-j

  48. imgna spune:

    Se scrie apropos, doamna profesoara. Nu am matreata, in viata mea nu am avut. Imi imprumuti tu? Ma uitam la Spioanele la admirabila varsta de 8 ani, dar a trecut ceva timp si sincer, nu imi amintesc glume de acolo. Voi tine minte sfaturile tale, dar sa stii ca tupeul de care dai dovada nu face altceva decat sa te injoseasca. Sunt in clasa a opta si te asigur ca stiu sa scriu, stiu sa numar, stiu punctele cardinale, ba chiar stiu sa si cant la pian. Nota Bene: Tupeul este un defect al oamenilor mici. Nu,nu la inaltime. Gandeste-te la asta, apoi lasa comentarii pe blog.

  49. Ralucutza spune:

    :)))))…ce atri is commurile d p aici……numa pitzipoancele se pun sa scrie pa ici….thoamne…ajea ceva…..Leah…nu-i baga in seama!!!…Nu vezi ce proshti sunt??…..Cik la ala sa deschizi DOOM-ul….zii k nu-l mai ai k lo luat femeia de servici din cls:)))….copii facutzi al sub bratz:)))…Ceao!!!!!!

  50. sk8erchick spune:

    @Ralucutza, mai Ralucutza. Mie nu mi se prea par tari comentariile de aici. Si stii de ce? Dau dovada de prostie. Nu prea imi plac. Si in plus, au fost scrise de mult, asa ca nu mai pun sa le raspund nimic.

Lasă un răspuns

