Care dintre ele?

Posted: Martie 4, 2010 in Music

Care dintre ele?

 

Ascultam azi ceva de la Nirvana si ceva de la Flyleaf. Am dat peste Smells Like Teen Spirit, o melodie de-a celor de la Nirvana, care e cantata si de minunatul grupulet Flyleaf. Totusi, nu pti compara Nirvana, o trupa veche, cunoscuta, cu renume cu Flyleaf, o trupa mai mica, mai necunoscuta si mai…altfel. Nu putem compara vocea tipei de la Flyleaf cu vocea lui Kurt Cobain, pentru ca nu seamana absolut deloc. Si uite Smells Like Teen Spirit, cantata de Flyleaf. Imi place ce-au facut, imi place cum a iesit cover-ul, imi place vocea tipei, imi place tot. Chiar e foarte reusit, poate nu la fel de reusit ca originalul, dar e foarte reusit si suna foarte bine. Eu postez clipurile de pe youtube, cu Smells Like Teen Spirit, cantata si de Nirvana si de Flyleaf. Nu mai ramane decat sa imi spuneti voi care e mai buna, care va place mai mult, daca nu va place niciuna sau daca va plac amandoua.

 

P.S.: Imi pare tare rau ca n-am mai postat in ultima vreme. Incerc sa postez din nou in fiecare zi, asa cum obisnuiam la inceput. Sper sa reusesc. Merci din nou ca ma cititi si ma comentati. Va pupa Sk8erchick. 🙂

Comentarii
  1. Meredith spune:

    Nu iti este rusine? Cum indraznesti sa manjesti numele celor de la Nirvana? Ai auzit si tu de o piesa de a lor si gata, esti mare fan. Nu aveam nici inainte parte de o parere prea buna despre tine, dar se pare ca acum ai reusit sa o faci SI MAI PROASTA. Spanzura-te!

Lasă un răspuns

