Poveste de dragoste

Posted: Martie 5, 2010 in Stuff

Poveste de dragoste

 

O dimineata rece de februarie. Frigul imi biciuia fata fara pic de mila, picioarele imi tremurau (chiar si chilotii imi tremurau) de frig. Fac un pas, mai fac unul, inca unul si inca unul…indreptandu-ma agale spre minunata cladire de care imi fusese atat de dor, minunata si impresionanta cladire unde mergi si uiti de tot, amintindu-ti cat de frumoasa e viata, minunata cladire unde totul e perfect, unde nu-ti mai pasa daca esti in curu’ gol sau nu, tocmai pentru ca e atat de minunat si tot ce vrei este sa ramai acolo cat mai mult timp, minunata cladire unde ti se fura telefonul, sau daca nu ti se fura telefonul ti-l ia cineva, minunata cladire unde mergi ca sa inveti…cum sa te bati, cum sa fumezi, cum sa chiulesti, cum sa bei, cum sa te droghezi, cum sa comentezi profilor si alte chestii la fel de educative, lista continua. Dar nu mai continuam, ca am lungit-o deja prea mult si umplem tot cu nimicuri. In fine…minunata cladire – scoala. Deci, ma indreptam spre scoala. In coltul strazii pe care se afla minunata cladire, un magazin din care isi cumpara hrana de zi cu zi toti elevii silitori care merg regulat in fiecare zi la minunata cladire. Merg la magazin, cer un croissant cu vanilie (costa 2 lei) si dau banii din ai mei 5 lei. Imi mai raman 3 lei. Cand…ce vad? Dr. Pepper, si de-aici incepe minunata poveste de dragoste. Imi amintesc intr-o secunda tot. Cum citeam eu blogul unui blogger foarte bun, Ovi Sirb, care invata candva la aceasi minunata scoala la care invat eu acum. Scria mai multe amintiri din anii de liceu ai lui, printre care si cele in care mergea in fiecare dimineata cu colegii si bea. Si scria el acolo, daca imi aduc bine aminte, ca ii place foarte mult Dr. Pepper, ca e sucul lui preferat. Si imi aduc aminte ca din descrierea lui m-a facut foarte curioasa, si ca atunci mi-am spus ca imi voi cumpara si eu sa vad cum e. Si va dati seama ca in momentul in care am vazut acolo in colt dozele de Dr. Pepper am vrut sa profit neaparat (cica nu se gaseste oriunde). Si intreb femeia care e vanzatoare pretul unei doze de Dr. Pepper, la care-mi zice ca sucul costa 3 lei si 50 de bani. Na, coaie. Ce sa zic…? Blana, frate. Mai aveam nevoie de 50 de bani, n-aveam de la cine sa imprumut, deci am plecat mai departe spre minunata cladire, mancandu-mi croissant-ul cu vanilie.

A doua zi, la fel de rece. Cobor din masina, imi pipai banii pregatiti frumusel in buzunar pentru o doza de Dr. Pepper, sunt ok, ii am, merg mai departe. Ajung in colt, cer o doza de Dr. Pepper, imi da femeia si plec spre scoala mai departe. Cand ajung in clasa, ma uit adanc la Dr. Pepper, intrebandu-ma ce gust nemaipomenit are. Si ma uit, si ma uit si tot asa… Colegii ma intreaba daca nu deschid doza, eu le spun ca mai stau putin (nici eu nu stiu de ce, dar probabil aveam emotii, pentru ca deja stiam ca va fi sucul meu preferat, hehe) si incep sa rad. Deschid doza. Ma mai uit o data adanc la Dr. Pepper si gust. Buzele mele atingeau doza, sucul facea bulbuci de cand ma astepta si in secunda urmatoare…ii simt gustul nemaipomenit, minunat, genial. Martipan. Sucul meu preferat. A doua zi cand am mers sa-mi iau n-au mai avut Dr. Pepper, urmatoarea zi n-am mai avut eu bani (e criza) si urmatoarea zi iar n-am avut eu bani. Si uite ca nu mi-am mai luat. Dar inca am doza. Goala, evident. Astept sa-mi iau saptamana viitoare inca o doza cu elixirul fericirii mele. Probabil contine ceva droguri, ca parca vad ca nu ma voi putea lasa de el. Deci…? Beti Dr. Pepper!

P.S.: Dr. Pepper, daca citesti asta, ne vedem data viitoare!! Stiu ca si tie ti-e foarte dor de mine. Abia astept sa-ti simt gustul din nou! 🙂

Comentarii
  1. Milu spune:

    De ce nu vi sa zici ca itzi trebuie cashcaval?
    Pt Dr. Pepper gaseam noi o varianta. :)))))))

  2. sk8erchick spune:

    Pai data viitoare zic asa. :)) Oricum, astia de la magazin nu au mai adus Dr. Pepper nici pana azi.

Lasă un răspuns

