Creepy number

Posted: Martie 12, 2010 in Movies, Stuff

Creepy number

 

Right. 23. Acum ceva vreme, m-am uitat la The Numbar 23, un film cu Jim Carrey. Si nu, nu e comedie. 🙂

Eu nu va spun despre ce e vorba in film, doar ca e genial, genial, genial; mai genial de atat nu poate fi. Si postez trailerul si alte porcarii care…sunt ciudate, cel putin mie imi dau fiori and stuff.

 

Daca ati inteles ceva din trailer-ul ala, va dati seama ca lucrurile pe care urmeaza sa vi le spun sunt creepy. So…uite niste chestii despre 23.

Celulele de sex umane au 23 de cromozomi. Alte celule umane au 46 de cromozomi, aranjate in 23 de perechi.

Psalmul 23, de asemenea cunoscut sub numele de Psalmul Shepherd, este probabil cel mai citat si cel mai cunoscut Psalm.

Titanicul s-a scufundat in data de 15.04.1912. Numerele datii adunate rezulta 23. 1+5+0+4+1+9+1+2=23.

Cele mai detaliate lucruri de la asasinarea lui Iulius Cezar sunt ca a fost injunghiat de 23 de ori.

Originea de specii a lui Charles Darwin a fost publicata in 1859. 1+8+5+9=23.

William Shakespear s-a nascut in 23 Aprilie 1564. A murit 52 de ani mai tarziu, de ziua lui, in data de 23 Aprilie 1616.

Bomba de la Hiroshima a fost lansata la 8:15am (8+15=23), in data de 6 August, anul ’45 (6+8+4+5=23).

Atacurile teroriste din America, alea cu turnurile gemene and stuff, s-au intamplat in 11.09.2001. (9+11+2+0+0+1=23).

Kurt Cobain, faimosul cantaret, chitarist si compozitor din trupa Nirvana, s-a nascut in 1967 (1+9+6+7=23) si-a murit in 1994 (1+9+9+4=23).

Numarul de tricou al lui Michael Jordan e 23, care este si ziua uciderii tatalui sau (23 Iulie 1993).

A 23-a litera a alfabetului este W. Simbolul literei W, daca va uitati atent, sunt 2 puncte jos si 3 puncte sus. Pe tastatura unui calculator, litera W se afla sub si intre cifrele 2 si 3.

Maiasii spun ca lumea se va sfarsi in 2012 (20+1+2=23).

So…nu mai spun nimic, va las pe voi sa o faceti. Pe mine ma socheaza unele chestii, cum ar fii scufundarea Titanicului, data nasterii si mortii lui Kurt Cobain, sfarsitul lumii din 2012, litera W, turnurile gemene… Si acum va intreb: Ati observat ceva in neregula cu numarul 23? Este vreo faza din viata voastra care rezulta 23? Sau ceva care se rezuma la 23? Sau…stiu si eu? Care vi s-au parut cele mai ciudate lucruri despre 23?

Apropo, va recomand filmul, o sa va placa sigur.

P.S.: Numele meu, Lia=23 (L e a 13-a litera a alfabetului, I e a 9-a litera a alfabetului, A e prima litera a alfabetului => 13+9+1=23). 😐

 

 

Comentarii
  1. imgna spune:

    Maaaama ce chestie. 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23. Big deal.
    Pune mana pe o carte mai bine.

  2. woow;x
    mai pus pe gandit:))
    poi legatura cu numarul 23 este duar anul meu de nastere 1994(1+9+9+4)
    deocamndata n-am mai gasit nimica:))

  3. P.S La filumul asta am vrut sa meergem la cinema dar nu ne-au ,lasat aia sa intram :-w :))

  4. sk8erchick spune:

    @imgna, eu citesc, in caz ca iti imaginai ca nu stiu nici ce-i aia o carte. :)Si daca nu ti se pare mare lucru treaba cu 23, asta e. Unora li se pare.
    @allelovestwilight, te-ai nascut in anul in care Kurt Cobain a murit…:( R.I.P Kurt!
    Si in legatura cu filmul…mare pacat…mare, mare pacat ca nu v-au lasat sa intrati. Probabil ca eu intram prin efractie daca nu m-ar fi lasat. Sau as fi furat un buletin de la o fata mult mai mare ca mine. 😀 Totusi, iti recomand filmul. L-am vazut pe comp, so…e ok si asa. 🙂

  5. da o sa ma uit :))
    dar stateam in fata la cinema si asteptam sa vedem daca merge vre’un adult la film sa ii spune sa semneze pentru noi =))
    dar din pacate nu a venit nimeni in acel moment
    si am mers la alt film :-j
    :-„

  6. imgna spune:

    Kurt Cobain nu a murit a fost ucis. 😀

  7. sk8erchick spune:

    Aha. Right…so, daca a fost ucis…nu a murit?? Adica nu e acelasi lucru daca mori ca ai facut overdose sau ca ai fost injunghiat de ‘nspe mii de ori in piept? Tot tru esti. Vreau sa zic…tot mort. 🙂

  8. imgna spune:

    Da, este acelasi lucru, dar am tinut sa precizez ca a fost ucis.
    * sorry, my bad. *

  9. Milu spune:

    So,…..eu cred ca e fake. Toata prostia asta cu nr 23 sunt simple coincidentze pe care se speculeaza. Eu unu nu cred in kkturi de astea. Fictziune,……pura fictziune. Is o gramada de chestii mai importante de facut decat sa pierdem vremea cu nimicuri de astea. Mai bine vezi cum stai cu inspiratzia shi compune o piesa sau nishte versuri pe care sa-tzi compun eu o piesa, sau nah…… scrie shi tu o poezie.

  10. sk8erchick spune:

    Nu ma pricep eu la poezii si versuri. Deabia pot face o rima. Dar la chitara cred ca as putea sa compun. O sa ma gandesc la o melodie, poate pot sa fac si ceva versuri.

Lasă un răspuns

