Vreau si eu!

Posted: Martie 24, 2010 in Music, Stuff

Vreau si eu!

 

 

 

Si desi vreau eu atat de mult, nu cred ca imi voi putea pune in aplicare marile mele dorinte. De fapt, sunt sigura de asta.

Si aici vorbim despre fesivale. Vestivale rock, festivale frumoase, festivale la care imi doresc la nebunie sa fiu prezenta. Nu voi putea. De ce? E criza si biletele sunt destul de scumpe, desi merita (daca as avea, as da cati bani ar trebui, indiferent de pret). Si nu pot pentru ca nu sunt aici in Timisoara, deci nu m-ar lasa ai mei sa plec de capu’ meu, de nebuna, prin nu stiu ce tari sau prin nu stiu ce orase.

In primul rand, un festival de care-am auzit de la o prietena-Sonisphere. Va avea loc in Bucuresti, intre 25 si 27 iunie, iar printre trupele care vor canta se numara: Metallica, Manowar, Slayer, Megadeth, Anthrax, Rammstein si Alice in Chains. Blana. Cand te gandesti la trupele enumerate, sau cel putin eu cand ma gandesc, ma gandesc la niste trupe cu vechime, cu renume si foarte ascultate. Si probabil stiti si voi…trupele sunt ca vinul. Cu cat mai vechi, cu atat mai bune. Si nu ma contraziceti, ca sunt sigura de ce spun. 🙂 Si cica…e cel mai mare festival din Romania. Pai bai frate. Cum naiba sa nu vrei sa mergi? In primul rand…muzica buna. In al doilea rand…lume buna. Sigur ar fi de-ai mei pe acolo, pentru ca nu exista festival Rock fara rockeri, so…m-as simti..”pe val”. 🙂 Si in plus, biletele nu sunt asa de scumpe. Vreo 3 milioane si inca juma’. Pe toate 3 zilele. Si cand te gandesti ca uneori la alte trupe sau la alti cantareti dai atatia bani pe o seara. Si asta e si 3 zile, si Rock, si sunt si mai multe trupe. So…spuneti-mi daca gresesc. Daca sunt eu proasta sau nu, daca merita sa mergi la un astfel de festival.

Si in al doilea rand…Rock Am Ring. Sau Rock Im Park. Oricare din ele. Faza naspa e ca asta e undeva prin Germania, ai mei pana acolo chiar ca nu m-ar lasa, daca nu m-ar lasa nici in Bucuresti. Si sunt minora. Si biletele tre sa fie de 10 ori mai scumpe. Ok, probabil nu asa de scumpe. Dar aici vorbim de festivale de zeci si zeci de trupe anual. Exemple? Sa va fac o imagine? Sa enumar cateva trupe? Tineti-va bine, sunt foarte multe: U2, Elton John, Bryan Adams, Aerosmith, Radiohead, Rage Against The Machine, Bon Jovi, Megadeth, Bad Religion, KISS, Sting, Sepultura, Bob Dylan, Ozzy Osbourne, Rammstein, The Prodigy, Metallica, Robbie Williams, Oasis, Slipknot, KoRn, Limp Bizkit, Linkin Park, Kid Rock, Reamonn, HIM, Lenny Kravitz, Carlos Santana, System Of A Down, Iron Maiden, Placebo, Evanescence, Apocalyptica, Marilyn Manson, Deftones, Murderdolls, The Hives, Disturbed, Red Hot Chili Peppers, Muse, Nickelback, Avril Lavigne, Motorhead, The Rasmus, 3 Doors Down, Green Day, Slayer, Wednesday 13, Maroon 5, Papa Roach, Within Temptation, Guns’n’Roses, Cradle Of Filth, Franz Ferdinand, Bullet For My Valentine, Alice In Chains, The White Stripes, My Chemical Romance, 30 Seconds To Mars, Funeral For A Friend, Ghosts, Silverstein, Led Zeppelin, Paramore, Sunrise Avenue, Nightwish, Simple Plan, Pendulum, The Scrips, White Lies, Hammerfall, Lamb Of God.

So..v-am plictisit deja, right? Sunt destul de multe, zic. Desi erau inca atatea sau inca de 3 ori cat alea, nu am scris decat partea cu trupele care-mi plac, de care-am auzit si care cred eu ca v-ar interesa pe voi. Deci? V-am trezit interesul? Pot sa vi-l trezesc si mai tare. Uite aici:

Cam multa lume, nu credeti? Uite niste clipulete si cu asta promit ca termin si nu va mai chinui, nu va mai torturez.

Deci? CAre dintre voi e in stare sa-mi doneze bani de bilet? 😀 Care dintre voi vrea sa mearga si care nu? Si…de ce? 🙂

P.S.: Imi pare extrem de rau ca nu prea mai scriu, dar timpul e scurt si eu nu mai am timp de nimic in ultima vreme. Initial, scriam zilnic, dar uite ca nu am mai reusit. Sper sa-mi revin la cate un articol zilnic. Dar pana atunci…pace. Bucurati-va de vremea buna! 🙂

 

 

 

Comentarii
  1. Lauu' =]. spune:

    anu’ asta merg la Sonisphere:x:x:x. Dar numai pe o zi :(. Sambata, ca atuni vin Metallica. Ca nu poate tata sa-si ia concediu :-@.

  2. sk8erchick spune:

    Pfff…bravo, ma bucur! 😛 Distractie placuta!! 🙂
    P.S.: Daca te alegi cu ceva de acolo, sa imi aduci si mie! 😀

  3. Lauu' =]. spune:

    paai.. fii sigura ca daca ma aleg cu ceva aduc petnru tot castronu’ de ssalata :)))). mi dor de voi, ba:(. cand mergem la free hugs champain?:)))). si cu cantatu’ prin tramvaie?:))). off.. :-<. imi lipsesc zilele bune [3-4, cate-or fi fost:)).]

  4. sk8erchick spune:

    Si mie imi lipsesc zilele bune, bai Salata… 😐 O sa fie si mai bune, o sa vezi! 😛

Lasă un răspuns

