Batranei simpatici?

Posted: Martie 28, 2010 in People

Batranei simpatici?

 

Ia uita-te putin la poza asta. Nu e tare? 🙂 Probabil par putin (sau mai mult) dementa. Dar poza e foarte frumoasa. Adica ce e in ea e frumos. Ce m-a facut sa dau un search la Google Images cu „batranei indragostiti”? Pai uite…

Plimbare linistita cu colega mea dupa ore. Mergeam, mergeam, gandindu-ma la ce as mai putea eu scrie p’aici, cand, pe langa mine trece un cuplu de batranei. M-am uitat la ei, am zambit, am mers mai departe. Dar gandul la ei mi-a ramas. Erau atat de batrani si totusi indragostiti, fericiti, cu pofta mare de viata. De ce nu suntem toti asa? Ma refer la noi, astia mai tineri, mai copii. Nu ne bucuram de viata cum ar trebui. Nu ne bucuram de iubire cum ar trebui. In generatia asta e plin de copii tristi, care sufera in dragoste, care mint, care barfesc. Noi de ce nu putem fi veseli si cu chef de viata? E frustrant, pentru ca am vazut ca niste batranei simpatici se bucura de viata mai mult ca noi, astia tinerii. Si e foarte rau.

Dar sa revenim la batranei. Vroiam sa va amintesc ca nu toti sunt la fel. Nu toti sunt indragostiti si veseli. Sunt mosuleti morocanosi si babute rautacioase care mereu zbiara pe copii sa faca liniste afara, care mereu ii cearta la orice mica prostioara. Mereu cand eram mica trebuia sa fie cate o baba sau mai multe pe strada care sa strige sa facem liniste. Copiii nu fac liniste. Niciodata. Dar ele nu intelegeau. Erau deja destul de indepartate de varsta la care si ele zbierau pe afara. Si noi le uram mereu.

Eu ma intreb cum voi fi eu cand voi fi baba (daca nu mor inainte sa devin baba). Nu ma imaginez deloc. Nici nu ar trebui sa ma gandesc la asta, dar uite ca o fac. De stiut, nu stiu cum voi fi cand voi fi baba. Dar imi doresc sa am vreo 2-3 nepoti, sa stau intr-o casa undeva, intr-un loc linistit (probabil la munte sau padure sau…undeva la mare, desi acolo nu ar fi foarte linistit), impreuna cu mosuletul meu simpatic, sa le fac placinte si prajituri nepotilor, sa-i pup si sa-i mangai pe crestet, sa le spun povesti. Asta ar fi interesant. Foarte interesant…sunt tare curioasa.

In fine…voi ce parere aveti despre babute si mosuleti? Ce credeti, sunt simpatici sau nu? 🙂

Comentarii
  1. Milu spune:

    Exista o vorba mai veche despre batrani:
    Cine are sa shii futa cine nu sa-shi cumpere.

    asta vrea sa zica ca nu-i bine nici cu ei nici fara ei.

    Eu sincer m-am cam saturat sa-i vad, nu potzi sa respiri de ei, shi cu cat imbatranesc mai tare cu atat devin mai rautacioshi shi egoishti.

  2. sk8erchick spune:

    Uneori e asa, din pacate. Dar batraneii aia erau tare simpatici si mi-au atras atentia imediat. Erau tare veseli si cu chef de viata, nici decum rautaciosi. Unii, din pacate, devin cu timpul.

  3. alterdrac spune:

    si…ziceai ca Milu e taicatu? 😀

  4. sk8erchick spune:

    @alterdrac, da. Milu e taica-miu. 🙂

  5. cedraa spune:

    >:)Dar poate ca nu o sa fii indragostita,si nici fericita cu baboiul tau;)).Nepotii o sa fie niste draci:|
    Oricum.Milu avea dreptate.Cred ca toti ne-am saturat de ei.N-ai loc sa tragi o basina ca vin ei sa ti-o miroasa.:|Cum e un eveniment „oferit” de primarie,n-ai loc sa arunci un ac,ca sunt babe artagose si mosi senili.Plus ca artagoasele te mai si cearta daca razi sau te bagi putin in fata ca nu vezi de freza ei retro.Oh,si cand ii vezi in piata cu carucioarele alea gen punga,in care cara vrute si nevrute,si te mai calca uneori.Tot ele tipa laa tine ca nu te uiti pe unde mergi.

  6. sk8erchick spune:

    Asta cam asa e. 😐

  7. Nice articolul…
    si da’h cu faza cu dragostea la batrani
    astazi am fost cu andreea in oras si am vazut 2 batrani….
    batranica cred ca avusese un accidend mai de muult :-??
    ca era in scaun cu rotile
    asa
    si batranelul o impingea
    nu stiu mie mi sa parut asa de cute
    cand i-am vazut
    😀
    Si noi nu stim sa pretuim dragostea pentru ca nu suntem constienti de ce avem ..
    cand o sa fiim mai mari o sa spunem ceva de genu
    ,,Ce prosti am fost cand am fost mici ”
    :)))

    ;x

  8. sk8erchick spune:

    E frumos sa ai pe cineva langa tine cand esti batran si nu poti sa faci mare lucru. 🙂

  9. bere.hardcore] spune:

    hahaaaa:)) da’ batraneii tai is blana:)) mi se par asa simpatici:X toti batraneii:)) inafara d baba aia d la sat c tipa la mne….. si d alta kre chema politia knd faceam galagie:)) [ce sa zic, ora d liniste toata ziuaaa!:-@]. oricum, nu cred ca noi o s-apucam batranetea=)))

  10. sk8erchick spune:

    Eu cred ca nu apucam batranetea.
    :))

Lasă un răspuns

