A fi sau a nu fi…rocker?!

Posted: Aprilie 8, 2010 in Music, People

A fi sau a nu fi…rocker?!

  

Mai, mai, mai. Leah e cam in stare de soc. De vreo ceva timp. De ce? Uite de-asta…

Stateam linistita si citeam. Citesc, citesc, citesc in continuare….foarte absorbita de lectura mea, cand o aud pe maica-mea strigand. M-a chemat la ea in camera, am mers la ea in camera si-am vazut ca se uita la TV. Mi-am dat imediat seama ca vroia sa-mi arate ce e la Tv, so…m-am uitat la televizor si…SOC! Guta, Nicolae Guta, la frumoasa emisiune a lui Maruta, Happy Hour. Dar nu era el, bai. Era o creatura de pe Marte, care se dadea drept Guta al nostru. OK, gata, sunt cat se poate de serioasa acum. Era Nicolae Guta, cocalarul de el, imbracat in piele neagra, in bocanci de gothic si se tot fastacea pe acolo, vrand sa para mare rocker. Mai, eu nu prea cred ca i-a iesit. Cica vrea sa-si lase plete si sa isi puna pierce-uri, sa fie rocker tru’. Pai mai, frate, cum crede el ca va arata rocker, dupa atatia ani in care a fost el Boss de Boss al manelarilor. Vrea sa castige bani si din manele si din rock? God, pai chiar vine Apocalipsa. Mie mi se pare cam ciudat Guta asta.

Lasand asta la o parte, am aflat niste lucruri foarte interesante despre The King of the Manele. Cica are…nu mai stiu cati copii, facuti cu mai multe neveste. Vreo 3, cred. Si a spus ca le imparte banii la toti in mod egal, dar ca Nicoleta e preferata lui, ca o ia si aia, saraca, pe urmele lu’ taica-su. A mai spus acolo ca lui ii plac toate genurile de muzica, chiar si Rock-ul. Am ramas cu gura deschisa in fata televizorului. Maica-mea radea, eu am inceput sa rad dupa ea si uite asa am ramas pana acum. Am uitat sa mentionez ca Guta asta mai canta si HipHop. N-am mai stat sa-l vad si la Hip Hop, ca am avut treaba, dar…e de plans, va spun eu. DAca si Guta se da drept rocker, frate, pai atunci hai sa fie toti cocalarii rockeri. Bai, fratilor, de ce nu va pastrati numele de cocalari, v-ati plictisit deja? Vreti sa murdariti renumele rockerilor puri? God…nu inteleg nimic in lumea asta. Ba rockerii is cocalari, ba cocalarii is rockeri. Sau Hop-eri.

Ia uite aici, minunati-va si voi, dragii mei.

Stiu, stiu, de mult s-a intamplat minunea si eu am cam intarziat cu vestea. Dar nu mai este timp pentru nimic, nici macar de scris pe blog.

 

 

Comentarii
  1. imgna spune:

    Recunoaste ca ti-e ciuda pe hainele lui si pe talentul lui !
    :)). Acum serios… Eu l-am vazut pe cocalari…e si hiphopper:>

  2. sk8erchick spune:

    Da…recunosc. Imi plac bocancii aia de gothici. 😀 Dar nu imi e ciuda. Poate are el talent, dar are pentru manele.. :))

  3. delov spune:

    Guţă e mai mult decât jalnic. Auzi la el ‘manele-rock’… mizerabil, la fel ca muzica pe care o cântă. Poftim, TALENT? Gura aia de canal deschisă care urlă la lună pentru faimă şi bani? I don’t think so… lmao.

  4. sk8erchick spune:

    Da, mai. Ai dreptate si…nu ai. Stii care e faza? Guta nu are talent pentru Rock. Right. Dar are talent pentru manele. Gandeste-te ca nu e nici aia usor si nu o poate face oricine.
    Ok, revenind…Guta e Guta. E un cocalar, si cand vorbesti de cocalari…cam iti dai tu seama. Asta e. Sincer, nu stiu cum spun eu ca are talent, pentru ca eu una il detest la maxim. Dar are, serios acum. Gata. Leah a innebunit!! 😐

  5. Milus spune:

    Bah dude, eu cred ca cunosc ceva muzica shi pot sa fac shi eu un comment pertinent cand vine vb de muzica.
    Parerea mea personala e ca gutza e de doi bani cand e vb de cultura sau alte chestii ce trec de clasa a V a, insa cand vine vorba de muzica „se shtie” (vorba lu expiratul ala de Fernando) :))in ceea ce priveshte genul muzical……..aaaaaaaaa aici va sparge pe totzi.
    Spun asta pentru ca:
    1). Un manelist poate sa cante oricand alt gen muzical de ex. rock pe cand un rock-er niciodata nu va putea canta manele(nici daca se da cu curu de pamant)
    Spun asta in cunoshtintza de cauza. deshi nu sustzin in mod deosebit genul asta muzical,….. maneaua este foarte greu de cantat….so incercatzi sa vedetzi daca putetzi face fluctuatziile alea din voce shi vb dupa.
    2). Manelishtii nu au o problema cu alte genuri muzicale deci se pot adapta ushor pe cand rock-erii nu se pot adapta altui gen muzical. Sorry.

    P.S. Deci nu trebuie sa va suparatzi pe mine pt comment-ul asta.
    Astea sunt parerile mele personale shi s-ar putea sa ma inshel. 😉

Lasă un răspuns

