Încerc. Promit!

Posted: Mai 15, 2010 in Stuff

Încerc. Promit!

 

 

    Dragi cititori, dacă mai sunteţi cititorii mei, vă scriu din nou, după foarte multă vreme de la utimul post.

    Probabil aţi observat că nu am mai scris de foarte multă vreme. Îmi e şi ruşine că mai am tupeu să scriu acum. Ştiţi şi voi că atunci când am început cu blogul, scriam în fiecare zi, asta pentru că aveam multă inspiraţie, multe subiecte de dezbătut, multe lucruri care asteptau nerăbdătoare să iasă din mine. Deci aveam despre ce să scriu, deci scriam zilnic.

    După o vreme, am cam rămas fără subiecte. Unii vor spune că nu este asta o scuză. Şi eu spuneam înainte că asta nu e o scuză. Dar probabil că nu mă pricep așa de bine la privit lucrurile și observat, so… probabil nu-s eu foarte buna la scris atunci când nu am inspirație. Am început să scriu tot mai rar, mă chinuiam sa scriu un articol în fiecare zi, nu reușeam nici din cauza timpului, nici din cauza lipsei de inspirașie, la scurt timp nu am mai scris deloc. Și nu am scris de foarte mult timp. Regret sincer, deși știu că nu voi schimba lucrurile. Se observă că am pierdut din cititori foarte mult, că nu mai citește nimeni nimic, tocmai pentru că au văzut că nu mai scriu. Cineva, când vede că nu mai scrii, nu se mai obosește să acceseze blogul tău zilnic să vadă dacă ai mai scris cumva, ceva.

    Nu am mai intrat să citesc alte bloguri, să comentez alte bloguri, alții nu m-au mai comentat pe mine și așa mai departe. Îmi cer scuze că nu v-am anunțat de pauza mea. Pur și simplu am obosit foarte mult de atât scris. Unii îmi spuneau chiar că nu mai am viață personală din cauza blogului și acum le dau dreptate într-un fel. Nu aveam timp pentru nimic altceva, pentru că trebuiam să bloguiesc în fiecare zi și asta îmi lua tot timpul, de când veneam de la școală și până mă băgam în pat să dorm, în fiecare zi.

    Am obosit grozav de tare, nici nu vă puteți imagina. Am fost pentru o perioadă de timp dependentă de blogging, și când mi-am dat seama, era târziu. Eram epuizată, în adevaratul sens al cuvântului, și la propriu, și la figurat.

    Trebuia măcar să vă las un mic mesaj în care să vă spun că renunț la blogging pentru ceva timp, dar nu știu pe câți interesa, oricum.

    Așa că acum încerc să revin. Dar îmi va fi foarte greu să mă întorc la rutina zilnică de bloggeriță. Nu voi putea scrie în fiecare zi. Dar știți cum facem? O să postez un articol în fiecare sâmbătă. Așa că dacă vreți să citiți, o să aveți în fiecare sâmbătă un articol nou. Sigur nu va rămâne așa, pentru că atunci când voi simți eu că sunt în stare să scriu de mai multe ori pe săptămână, vă voi anunța. Încerc să mă revanșez față de voi, pentru că simt că am greșit foarte mult față de cei ce mă sprijineau în blogging. Vă mulțumesc foarte mult pentru suportul acordat și pentru ajutor. See ya!

🙂

Comentarii
  1. Raluk spune:

    off Plumpkinu meuuuuuu….Iti dau eo nishte idei despre ce ai putea scrie…
    despre zena…povestea aia amuzanta….si q ultima fraza acre mia placut mie ff mooolt…:X…..ceaw!poosy!:-*

  2. sk8erchick spune:

    Hey, plumpkin! How did you get so plump? :> Hahahaha!
    Măi, nu vreau să scriu despre Zena, pentru că nimeni n-ar citi. Înțelegi? So… n-ar interesa pe nimeni. 🙂

    • Sonia Bieber spune:

      Poate ar interesa pe cateva persoane…… >:)

      • sk8erchick spune:

        V-ar interesa pe voi, cei din clasă. Dar, gândește-te… cine altcineva ar citi? Numai noi, right. 🙂 Lasă, că am eu și alte subiecte de scris. Și apropo, nu uita să intri în fiecare sâmbătă, Apple! Sunt cu ochii pe tine. 🙂 Love ya! :X
        P.S.: Justin Bieber mi-a șoptit la ureche că te iubește! Șarlatanooooo! :))
        XoXo

  3. Creepe spune:

    Scrie despre ochioase muhahahahaha si o sati mai dau eu niste C3A 😀 sau scrie despre obsedate de J.B. care nu mai intra pe mess pt ca is prea obsedate si nebune sper ca te simti.=))

  4. D!3 spune:

    lol Sonia Bieber =)).You wish it. JB the bigest looser :). Just look at his face:)).

Lasă un răspuns

