Vreun sfat pentru mine?

Posted: mai 22, 2010 in Sport, Stuff
 
 

Vreun sfat pentru mine?

 

    Probabil știți și voi că mă dau cu skate-ul. Și probabil știți și voi că mă dau pe un căcat de RCO. Și dacă aveți vreo treabă cu skateboarding-ul, știți probabil ca RCO este un brand de căcat și că nu poți să faci mare lucru pe un skate RCO. Când m-am hotărât să mă apuc de skate, nu știam mare lucru nici eu. Probabil că ar fi trebuit să mă informez înainte, dar n-am făcut-o. Pur și simplu mi-am luat un skate (de fapt, mi l-a luat taică-miu, fără să știu) și am mers să mă dau.
 
    Au urmat zile multe și însorite și căzături și durere și așa mai departe. Și a început să mă atraga din ce în ce mai mult sportul ăsta. Am început să mă uit la TV numai pe Extreme Sports Channel, numai la concursuri de skate și am început să cunosc tot mai mulți pro skateri, am citit cărți cu skateri și tot ce era legat de skate. Și așa am aflat și eu că RCO, ăsta, e nimic altceva decât un lemn și niște roți. Nimic mai mult, nimic special. Dacă ați avut vreodată RCO și ați și încercat niște trick-uri, poate v-ați dat și voi seama de ce spun asta. E mult mai greu să înveți să faci trick-uri pe un skate RCO, decât să înveți pe unul de un brand bun. 

  

    Când mi-am deschis și eu ochii și-am văzut ce-i mai bun, m-am hotărât să-mi iau altceva. Mult mai bun decât pe ce mă dau eu acum. Și am început să-mi strâng bani și să ma chinui să fac vreo cinci milioane din alocații. Eu nu prea am bani niciodata, so… a fost un lucru foarte greu. Dar într-o zi draguță, nu acum mult timp, taică-miu mi-a zis că îl cunoaște pe unu care lucrează în U-man, și tipul, se pare, l-a cam convins și pe taică-miu că orice e mai bun ca și RCO. 
    Și acum vă întreb pe voi: Ce îmi recomandați? Eu mă gândeam la o placă Element, axe Independent și… roți și rulmenți nu știu. Poate Toy Machine. Dar dacă vă pricepeți vreunul din voi mai bine, ce îmi recomandați? Lăsați un comment în care să-mi spuneți părerea voastra și ce branduri sunt mai bune. Mulțumesc! Vă pupă Lia! :)
 
 
Comentarii
  1. dreaming.rose] spune:

    Ăăă…….Element is te best!!!\m/\m/\m/

  2. dreaming.rose] spune:

    the*

    :”>

  3. sk8erchick spune:

    Yup. It is. Tocmai de-aia vreau placă Element. :X
    Încă nouă zile…

  4. BinLaden spune:

    O fii element mai bun, dar pana te obisnuiesti cu el iti ia ceva timp.Fiindca tu esti obisnuita cu RCO.

  5. sk8erchick spune:

    Da, de asta sunt sigură. Dar serios că merită să mă chinui ceva timp până mă obișnuiesc. Decât să continui să mă dau pe RCO… mai bine mă chinui eu cu Element.

  6. Ary spune:

    pai, placa mea e element, axele tot element si rulmentii si rotiile sunt toy machine…si stii, merge super tare, frate :)…iti recomand superba combinatie:))

  7. sk8erchick spune:

    Merci de recomandare! :)
    P.S.: Cum mai merge cu skate-ul? :P

  8. Element e foarte bun. Şi Independent la fel. Roţile ai grijă să fie din poliuretan. Nu contează firma, roţile toate sunt la fel dacă sunt făcute din materialul care trebuie.

    Cât despre rulmenţi, ţi-aş recomanda Speed Demons, dar nu ştiu dacă găseşti aşa ceva pe U Man. Îndreaptă-te tot spre Element

  9. sk8erchick spune:

    Mulțumesc! O să țin cont. :)

  10. A.Cidette spune:

    Te-as sfatui sa iti iei un skate cu totul, adica nu rulmentii de acolo, placa de acolo, etc., pentru ca iesi mai ieftin. Mai ales acum cu criza asta =)) . xD

  11. sk8erchick spune:

    Măi, eu știu că ies mai ieftin la un complete, dar băieții din U-Man mi-au recomandat pe bucăți. Și asta nu numai ei, ci și alții. Mi-au spus mulți că ies mai bine, deși mai scump, pentru că e mai de calitate așa. Și pot să-mi aleg ce vreau eu, ceea ce e super Ok. Ăăă… chiar dacă e criză și eu a trebuit să-mi strâng banii ăștia câteva luni bune, am reușit și sincer, mai bine mă uit la calitate, decât la bani. Nu știu, eu sunt genul de persoană care dacă face ceva, vrea să facă bine. Și mă gândesc că e mult mai Ok să fie skate-ul bun, decât sa fie ieftin. So… nu știu, cred că merg tot pe faza cu bucățiile. :)
    Mulțumesc pentru sfat! :P

  12. edy spune:

    poate nu o sa luati comentul in considerare dar eu sunt skatborder profi si iti spun ca RCO e cel ma de cacat , si nici Elementul nu e sfantul duh asa ca iti propun un skateboard BIRDHOUSE,FLIP,DGK,ori un skate BLIND parerea mea id de mess hutu_edi.

  13. sk8erchick spune:

    Da, da, știu și eu că Element nu e nici el “sfântul duh”, dar mi s-a pus serios pata pe Element. Acum nu știu sigur dacă o să-mi iau Element. Mă mai gândesc.
    Merci pt. sfaturi! :)

    • weak15 spune:

      ce ti-ai luat pana la urma?:d

      • sk8erchick spune:

        Până la urmă, nimic. Încă nimic. Taică-miu s-a cam supărat pe mine și s-a dus la dracu’ toată treaba cu asta, dar am strans banii si probabil într-o lună ies cu scândura la căzut. Mă mai gândesc la ce o să-mi iau.

  14. andreii spune:

    sal am rco este bn de cv se poate face macar ollie cu el?

    • sk8erchick spune:

      Măi, Andrei, se poate da Ollie cu RCO, se poate da și Kickflip cu RCO, asta dacă te chinui un pic. Dar gândește-te serios la ce vrei să faci! Dacă vrei sa ieși pe afară și doar să te joci cu skate-ul, poți rămâne liniștit la RCO. Dacă vrei să dai trick-uri serioase și să faci buba, eu te sfătuiesc să-ți achiziționezi un skate mai bun. Sunt o grămadă de skate shop-uri, chiar și online. Și ai de unde alege. :)

  15. Greeg spune:

    Recomandarea mea e Baker. Element isi face treaba fara probleme oricum, deci daca ai pata pusa pe Element, nu sta pe ganduri!

  16. Moartea spune:

    pai am si eu un RCO si acum na mam cam plictisit de el si am citit peste tot ca RCo e cel mai varza Sk8 asa ca mam decis sa imi iau un skate pe bucati placa lemn Canadian full maple axe 5” rurmenti ABEC5 si roti cauciuc tare e bun ?? va rog datimi raspunsul

  17. Stresant spune:

    Hei,am vorbit serios cand ti-am spus ca-ti trimit nisipul prin posta,acum am si o scoica:)

  18. Vali spune:

    Dek-baker. Girl .enjoy. habitat. Element m-a dezamăgit.

    trakuri-tensor.

    rulmenti-speed demons.

  19. hey, foarte tare!! chiar mi-a placut:)) :P si eu ma dau cu placa..adica inca invat..si o ador..stiu ca majoritatea spun ca fetele nu prea au ce sa caute pe placa dar se contrazic singuri..ahhh ce ma enerveazaaa:)) in fine. eu ador sk8′u si n-o ascult eu pe mama sa nu ma mai dau. :| doar nu’s asa zdruncinata la creieri..zic eu.,:D in fine.. te astept si pe la mine:) pwwwpp:*:*>:D<:)

  20. andrei spune:

    dc ai schimbat ai modificat site, inainte era mai frumos

  21. sk8erchick spune:

    @andrei, mie imi place asa. Nu stiu.

Lasă un răspuns

