Cei 3 Amigos TheDragonBall Z – part 2

Posted: Septembrie 15, 2010 in Cei 3 Amigos
 

Cei 3 Amigos The Dragon Ball Z – part 2

  

 

  Știu la ce vă gândiți. Sk8erchick nu a mai scris de un secol. E adevarat, nu am mai scris de un secol, de luni de zile, praful s-a cam așezat pe blogusorul meu. O sa incerc sa revin, dar pana atunci va las cu Cei 3 Amigos, pentru ca, dupa cum observati, Creepe are din nou inspiratie.

  Hey! Salut, fraților, îmi pare rău că n-am mai dat semne de viață, dar na, am avut niște treabă, am fost plecat și n-am mai putut scrie; acum na, m-am întors și vă voi spune povestea în continuare. [În caz că nu aveați idee, Creepe e al dracului de analfabet. Trebuie să-i corectez mereu Cei 3 Amigos. Plus că înjură și multe alte chestii, dar asta face Cei 3 Amigos special. Dar să continuăm.] 

    După cum știți, eroii noștri au rămas ultima dată în lumea Dbz, blocați de mașinăria ciudată pe care eroii noștri o au de la extratereștri și l-au ajutat pe Goku, care la rându lui le-a oferit mâncare și adăpost.

    Următoarea zi, când ei s-au simțit mai bine, s-au dus afară să ia o gură de aer, când l-au văzut pe Schizo cum iese din groapa în care a căzut.

    -Offff! N-a murit! De ce nu putem scăpa de el?! Mori, fute-te-ar dracii în cur să te fută. [V-am spus că înjură.] 

    Când Creepe a sărit pe el să-l rupă în bucăți, a apărut o mână uriașă, care părea că se îndreptă spre Schizo și l-a șters ca pe un desen de pe hârtie. Se pare că așa Schizo a dispărut și n-a mai fost văzut, iar în ziua aceea comemorăm moartea lui, chiar dacă a fost un raton prost, care a sâcâit oamenii și i-a mințit. Ahhh, ce frumos! Păcat că nu-i și în realitate așa :)).

    Într-un final, aparatul s-a reactivat și i-a tras pe eroii noștri într-un alt vortex!!!!! Și nu știm de data asta unde îi va duce. Asta veți afla data viitoare, în urmatoru volum, Cei 3 Amigos 3, Volumul 3.

 

     Așa, dragii mei cititori (dacă am vreunul), aș vrea să vorbesc cu voi, să ne cunoaștem și să-mi puneți întrebări dacă vreți. Vă spun că această poveste este bazată puțin pe fapte reale și ce am zis aici, hmm… chesti rele, majoritatea, le-am zis din suflet :D. Dacă vreți să-mi puneți întrebări nu ezitați. Și vreau să vă anunț că vreau să deschid site-ul Cei 3 Amigos și dacă ați putea să mă ajutați și voi, de exemplu, că nu știu. Mă mai gândesc. Sau dacă vreți, vă rog să nu ezitați să-mi ziceți. Bye, vă iubesc! 

Comentarii
  1. Creepe spune:

    fututi rasa ta bursucico analfabet deci aha si modificari te fut pana te rup daca te prind :)) glm

  2. Cati spune:

    esti back.;x
    a si…imi place cum se intampla totul asa repede in cei 3 amigos.:))
    bine…stiu ca nu le scrii tu, si ai zis ca nu o sa mai ai postari luungi, dar astea cu amigos astia ar putea sa fie totusi mai lungi, ca sunt dragute, prin felul lor…primitiv.;x

  3. D!3 spune:

    Cam scurta povestirea Creepe…
    Stiu ca asta o face mai interesanta!

  4. Creepe spune:

    vrei sa zici ca is prost ?!?!

  5. Creepe spune:

    ia auzi primitiv scrie tu atotstiutorule eu imi dau demisia !!!

  6. simo na spune:

    ai sprijinul meu la site

  7. sk8erchick spune:

    @Creepe, ma’ man, fata vroia să spună că sunt drăguțe. Dacă tu prin „primitiv” înțelegi altceva, asta e treaba ta. 🙂

  8. Cati spune:

    nu am zis ca esti prost. primitiv ma refeream la text, fara figuri de stil, fara rahaturi de genu`. e simplu si direct. si asta le face faine. asta vroiam sa zic, scuze, poate nu m-am exprimat eu bine.:)

  9. Creepe spune:

    nui nimic nu mam suparat glm si eu pe acolo :))

Lasă un răspuns

