I’m fuckin’ back!

Posted: Septembrie 15, 2010 in Stuff

I’m fuckin’ back!

 

  

 

 

    Niciodată nu am crezut că sunt o bloggeriță bună. Mereu eram puțin mândră de câte comentarii primeam și cate viziualizări aveam, dar niciodată nu am fost destul de mulțumită. Eu sunt o persoană probabil exagerat de perfecționistă. Și nu, nu sunt deloc o bloggeriță bună, ca cei pe care-i citesc și au mii de cititori fideli. Nici nu vreau sa ajung. Dar simt că îmi vreau blogul înapoi. Vreau să scriu, pentru că nu sunt mulți, dar sunt câțiva care mi-au cerut să mă întorc. Și mi-am dat seama că poate ar trebui să iau în considerare ceea ce spun și ceilalți. Pentru că am iubit blogul ăsta și îl iubesc în continuare, deși uneori îmi venea să mă dau cu capul de pereți numai când cineva aducea vorba de el, deși sunt puturoasă, leneșă, fără inspirație, deși am obosit făcând același lucru și postând zilnic căcaturi. Dar stratul de praf e din ce în ce mai gros pe aici și eu încep să îmi amintesc ce frumos era.

    Îmi pare rău. Dacă ai citit ultimele posturi, probabil ai observat de câte ori am încercat să revin și nu am reușit. Nu voi scrie zilnic. Voi scrie când am despre ce, deși probabi am despre ce întodeauna și nu îmi dau eu seama. Nu vreau să copiez, pentru că dacă ați citit și mă cunoașteți, știți cât de mult urăsc ideile furate în blogging.

     Probabil ai observat ce articole lungi scriam înainte. Acum nu or să mai fie chiar așa de lungi, pentru că ce dracu‘, contează esențialul și nu căcaturile de umplutură.

    Dacă aveam câțiva cititori de care eram al dracului de mândră, i-am cam pierdut pe unii și-am rămas cu maxim unul sau doi care mai intră pe aici și șterg praful pentru mine. Dacă ești blogger, probabil înțelegi. Dacă te oprești din scris, cum am făcut eu, pierzi cititori. Și e de zece ori mai greu să-i recâștigi.

    Să fie-ntr-un ceas bun! 

Comentarii
  1. Creepe spune:

    oooooo ce frumos eu is langa tine PAN LA MOARTE !!!!!!! si nus blogar a ba da is :))

  2. SickPunk spune:

    Sa nuti pierzi prea mult timp cu asta….posteaza si tu o data pe zi…..si nu prea e nevoie sa scrii romane……spunene ce ai facut in ziua respectiva ,o idee pe care sa o vorbim,o gluma ,o poza,ceva muzica…:)

  3. sk8erchick spune:

    Nu știu dacă o să reușesc să scriu o dată pe zi, pentru că o dată pe zi am scris luni întregi la început și nu mai aveam timp de nimic altceva, numai blogging, blogging, blogging. Merci de sfaturi. 🙂

  4. Milus spune:

    Bine ai revenit !!!
    Cred ca sunt cam intarziat cu urarea asta dar mai bine mai tarziu decat niciodata.
    Bine faci ca o lashi mai moale dar sa nu lipseshti mai mult de o saptamana daca vrei sa-tzi mentzi cititorii…..aaaaaaaa hac,….parerea mea. :))
    Cat despre frecventza potzi scrie o data sau de max doua ori pe saptamana. (asta e tot parerea mea) =))

    Cel mai important e ca ai revenit……chiar ma intrebam ce-i cu tine de te-ai oprit asha dintr-o data……

    Oricum……kiss u 😉

  5. sk8erchick spune:

    Da, nu o sa mai scriu in fiecare zi, ca inainte. Nu mai aveam timp de nimic altceva. Merci! >:D<

Lasă un răspuns

