What about your summer?

Posted: Septembrie 18, 2010 in Stuff

What about your summer?

 

 

    De o săptămână a început școala. Vara s-a terminat și eu, una, am rămas cu multe amintiri. Probabil asta a fost cea mai plină vară a mea de până acum și, deși nu am fost undeva anul ăsta, mă pot lăuda cu o vară grozavă.

    Beții, blăneală, soare, înghețată, concerte, ploi de vară, prieteni noi, prieteni vechi, prieteni perduți, iubiri, certuri. A fots (am lăsat „fots” în loc de „fost, pentru că m-am chinuit să scriu corect, dar pur și simplu nu a vrut tastatura) o vară care mi-a dat lecții. Lecții importante și mă bucur că nu am trecut prin ea ca majoritatea. Pentru că, de obicei, toți spun: Vara asta am fost la bunici, am fost apoi la mare, apoi am fost în Grecia, apoi…. Eu pur și simplu spun: Am stat acasă, am mers la concerte, m-am dat cu scândura, am cântat la chitară și atât.

    Mi-am dat seama că pot să fiu și altă persoană, nu doar tipa timidă care nu are decât vreo doi-trei prieteni și nu iese din casă. Probabil la începutul verii nu îmi dadeam seama de o grămadă de lucruri, cu care acum deja m-am familiarizat. Probabil la începutul verii mă cunoșteam mai puțin decât acum.

    Acum probabil aș da orice să mai ies din casă la concerte și să beau o bere cu prietenii, lucru pe care acum câteva luni nici nu-mi imaginam că l-aș face. Acum sunt mai deschisă și îmi fac prieteni noi doar printr-un: Hey! Eu sunt Lia., pentru că nu mai sunt fata timidă de dinainte. Și îi numesc prieteni, dar am învățat că-i mai bine să nu-mi fac iluzii. Nu poți cunoaște niciodată un om cât ți-ai dori. Și am învățat cât de tare se poate schimba o persoană, în foarte puțin timp. Am învățat cât de tare te schimbă iarba, cât de tare te schimbă anturajul, cât de tare te schimbă orice lucru. Am învăţat că poţi să-ți faci noi prieteni într-o secundă, dar să-i pierzi nici nu-ți trebuie atât. Multă lume mi-a spus că m-am schimbat. Și nu neg; m-am schimbat al dracului de tare și sunt mândră de ceea ce-am devenit. Și poți să nu mă mai suporți, pentru că îmi bag p**a.

    So… sfatul meu? Încercați lucruri noi. Încercați să vă distrați mereu, fără să aveți o ocazie anume. Încercați să râdeți ca proștii din nimicuri, pentru că probabil mai târziu vă va părea rău că n-ați făcut-o. Trăiți.

Comentarii
  1. Sorin spune:

    Si faceti sex in grup. :))

  2. sk8erchick spune:

    Da, faceti sex in grup! =))

  3. SickPunk spune:

    Imi place cum gandesti……o vara aseamanatoare am avut si eu.Sa speram ca asa va fi si vara viitoare.

  4. bere.hardcore] spune:

    duuuude. sorin ii obsessed d sex in grup=)))) Oh, Gosh. chiar a fost blana vara asta:)) lav’ u>:D<

  5. sk8erchick spune:

    Chiar a fost. De două ori blană. Love you too! >:D<

Lasă un răspuns

