Ouă crude și vocalize

Posted: Septembrie 19, 2010 in Music, Stuff

Ouă crude și vocalize

 

    Acum ceva vreme am fost solicitată ca vocalistă într-o trupă. Asta e tot ce-mi trebuia. Asta așteptam. Mereu am căutat persoane serioase, care chiar vor să cânte și să se implice total. De data asta, m-au găsit ei.

    A rămas că ne întâlnim noi și vorbim. Nu se știe încă dacă voi cânta cu ei, pentru că au de ales dintre mine și altcineva. Mie, sincer, mi-ar face o al dracului de mare plăcere. Pentru că asta e tot ce mi-am dorit vreodată.

    Stăteam eu și mă gândeam și mi-am dat seama că eu când eram mai mică, cântam cu mai mare ușurință ca acum. Probabil din cauză că îmi alegeam melodii mai ușoare, dar eu sunt de părere că mi-am cam distrus corzile vocale în ultima vreme, cu băuturi reci și carbogazoase și alte căcaturi. Așa că m-am hotărât să am serios grijă de voce. Și m-am pus pe căutat modalități de protejare a corzilor vocale și am găsit câteva: ou crud (de vreo 2-3 ori pe săptămână), ou amestecat cu miere și lapte, nimic acidulat, nimic prea rece sau prea cald, alcool (cica e bun), pauze vocale totale, odihna, nu suprasolicitarea vocii, vocalize, ceaiuri calde cu miere și lămâie, lapte cu miere, exerciții, fulare sau eșarfe în locuri reci, ardei iute, sare, lămâie, propolis, miere + lămâie + apă (în cantiteate mică), umiditate în aer.

    Și acum vă întreb pe voi. Dacă cântați, cum vă întrețineți corzile vocale? Sau chiar dacă nu cântați, știți cum aș putea să-mi protejez vocea (în afară de cele spuse mai sus)?

Comentarii
  1. SickPunk spune:

    Dupa parerea mea daca esti talentata ai voce oricum nu trebe sa oferi un tratament special corzilor vocale si sa te chinui cu tot felu de medicamente…chestile astea sunt pentru cei netalentati (cum sunt eu;)) ) ……..din cate am inteles tear ajuta un aparat de aerosoli sa nu ragusesti si eventual sati intreti sanatatea (sa faci fitness) .
    Cat despre trupa sa nu te entuziasmezi prea tare….. putini sunt seriosi zilele astea si cei care sunt seriosi si nu au pile sau bani se realizeaza greu.Na… macar dale o sansa si vezi daca sunt seriosi (desi nu prea cred).

  2. sk8erchick spune:

    Chiar dacă sunt talentată, nu pot să-mi fut corzile vocale la nesfârșit. Și aparat de aerosoli de unde? Știi tu un loc de unde aș putea face rost? Cât despre trupă, știu că în ziua de azi nu prea mulți sunt serioși și știu că nu prea mulți se lansează ușor, dar dacă vrei asta cu adevărat, te chinui și-o faci.

Lasă un răspuns

