Teo@Deko Cafe

Posted: Octombrie 1, 2010 in People, Stuff

Teo@Deko Cafe

 

 

 

    Azi vreau să vă fac o recomandare. E vorba de un tip de care probabil ați auzit deja și dacă ați auzit e foarte bine. Dacă nu ați auzit încă, aflați acum de el.

    Tipul face Stand up Comedy și o face al dracului de bine. Ironic, creativ, ingenios și nu în ultimul rând foarte porcos, Teo a reușit să mă surprindă de prima dată.

    Am vrut să scriu mai demult despre el, dar uite că am ajuns să o fac deabia acum.

 

    Uite aici un clip cu Teo, care e unul dintre cele mai bune. Hai, spuneți că nu-i așa.

    Urmează aici un clip despre iarbă, care e preferatul meu.

    Și acum un clip despre Căcănari, Pițipoance, HI5 și alte căcaturi.

    Dacă v-a plăcut, căutați-l pe Teo pe youtube, sigur o să găsiți ceva interesant.

    Vă pupă Leah!

Comentarii
  1. SickPunk spune:

    Foarte tare tipu :X am fost la toate stand-upurile lui din Timisoara

  2. sk8erchick spune:

    Oooooh, grozaav! Eu nu am apucat să merg la stand-up-urile lui. Și îmi pare al dracului de rău. Cum a fost?

  3. SickPunk spune:

    Foarte tare,nu am alte cuvinte de a descrie am ras cu lacrimi mam tavalit pe jos….e genial tipu.Daca mai vine in Timisoara si aflu te anunt si pe tine:) si mergem.

Lasă un răspuns

