Headbanging plăcut!

Posted: Octombrie 2, 2010 in Music, Stuff

Headbanging plăcut!

 

 

 

    Postez ceva scurt. Vreau să urez Headbanging plăcut azi, cu ocazia „sărbătorii”. M-am trezit azi-dimineață, m-am uitat în calendar și mi-am dat seama că e 2 Octombrie. Așa că m-am gândit să vă urez distracție, bere multă, moșală plăcută și ce mai vreți voi.

    Nu știu dacă am doar eu impresia, dar anul ăsta a fost un an important în România, în legătură cu muzica. Din câte știu eu, la Sonisphere au fost The Big Four ( Metallica, Slayer, Megadeth și Anthrax), Rammstein, Alice In Chains, au mai venit AC/DC, au mai venit The Rasmus și KoRn la Peninsula, au mai venit Iron Maiden, acum scurt timp Guns ‘N Roses și încă o grămadă de trupe destul de importante pe la noi. Și azi, regele Ozzy Osbourne.

    Deci. Distrați-vă, fraților. Vă aștept cu povestioare de la marele concert.

Comentarii
  1. SickPunk spune:

    Un an important pentru cei care au avut bani sa mearga la asemenea concerte:). Pentru noi sunt bune si concertele undergound cu 10 lei biletu:))

  2. sk8erchick spune:

    Da, din păcate, așa e.

Lasă un răspuns

