Insect Store

Posted: Octombrie 3, 2010 in Stuff

Insect Store

 

 

 

    Am dat acum ceva vreme peste clipul ăsta pe YouTube și m-a cam șocat, sincer. Am auzit de o grămadă de ori prostii cum că chinezii mănâncă insecte sau căcaturi de-astea, dar când am văzut video-ul de mai sus, m-am gândit că trebuie să vă cer și vouă părerea.

    Nici nu vreau să îmi imaginez cum e să mănânci căcaturile alea. Mie, una, îmi e scârbă doar când le văd. De multe ori îmi place să mă joc cu insecte, dar să le mănânc e absurd. Cică au mai puțin colesterol. Îmi bag picioarele în colesterol. Cum să mănânci gongi învelite-n ciocolată?

    Eu stau și mă gândesc. Când eram mai mici, mergeam de mânuță cu părinții la magazin și le spuneam: „Mami, tati, vreau două acadele, o ciocolată, niște biscuiți și pufuleți.” Copiii noștri ce-și vor dori când vom merge cu ei la magazin? „Mami, tati, vreau o acadea cu păianjen, una cu muscă, una cu libelulă, vreau niște goange de-alea cu cioco, vreau niște viermi cu caramel și… un miriapod.” O să ajungem să nu mai fim înțepați de țânțari sau albine pentru că o să-i mâncăm. O să ajungem să ne trezim dimineața și să bem cafea cu fluturi. Atunci chiar că vom avea fluturi în stomac, frate.

    Sau știu și eu?! Poate că copiii noștri vor avea note mai bune la bio.

Comentarii
  1. Creepe spune:

    Bestial mai facut sa rad cu lacrimi era sa si pic de pe scaun la faza cu Mami,Tati vreu o acadea cu libelula :)) sau ceai zis =)) mortal articol bine dar nu mie scarba sa le vad dar sa le mananci mi se pare absurd numi pasa de colesterol ii scarbos sa manci o insecta.

  2. sk8erchick spune:

    @Creepe, exact asta am spus și eu.

  3. SickPunk spune:

    Daca e in avantajul nostru ,de ce nu?

  4. sk8erchick spune:

    Ce avantaj? Chestia asta e în avantajul nostru?! Căcat, păi aș borî de fiecare data când aș mânca.

  5. Creepe spune:

    Da ba Spuneti Da insectelor !!! :))

  6. sk8erchick spune:

    Bă. Mi-a venit o idee, coaieeee! Hai, frate, să facem joint-uri din goange uscate.

  7. SickPunk spune:

    Mie nu mi se pare scarbos,un om inghite in jur de 3-4 insecte pe noapte.Asa ca de ce vi se pare scarbos oricine a inghitit o insecta un paianjen ceva.

  8. sk8erchick spune:

    Mie tot scârbos mi se pare.

Lasă un răspuns

