Columbenii se joacă cu presa

Posted: Octombrie 7, 2010 in People, Stuff

Columbenii se joacă cu presa

 

 

 

 

     Iri și Moni iar au mare scandal, de data asta nu din cauza vreunui șofer, ci din cauza a două… tipe.  De fapt, nu știu exact cât de mare e scandalul; probabil nu atât de mare cum ar fii vrut presa, împreună cu cele două. Nu știu dacă ați auzit de incident, dar pentru cei care nu, o să vă explic cam cum stă treaba.

    Doamna Monica C. a plecat cu fetița, Irina, în Los Angeles, mi se pare, ca să își facă un viitor acolo, Moni plimbându-se ba prin Romania, ba prin America. Ea e de părere că România nu e un loc tocmai potrivit pentru fetiță. În America duce o cu totul altă viață, mai liniștită, mai relaxantă. Nu e asaltată de paparazzi, pentru că în America nu o prea cunoaște nimeni. Nu e asaltată de fani din același motiv. 

    Iri, rămânând singur, a dat de două femei pe care a cam pus ochii și le-a invitat la el acasă. Ele au acceptat, știind că e un om foarte cunoscut, foarte bogat, tată, soț ș.a.m.d.

    A apărut recent un video în care apare Iri cu cele două. Din câte am înțeles, au petrecut împreună în jacuzzi, apoi „CHIAR ÎN PATUL TĂU, MONICA!!!”

    Tocmai am urmărit Acces Direct, ceea ce eu nu fac prea des (eu nu mă uit de obicei la TV, dar mai la Acces Direct). A fost invitată Moni, ca să dea detalii despre nenorocire. Nu vă imaginați că Moni e fată proastă, că stă acuma și plânge de nu mai poate, că se sinucide și va fii discutată ca Mădălina Manole, că se dă cu curu’ de pământ. Moni era tare zâmbăreață și cred că a fost părima dată când fata asta mi-a părut deșteaptă.

    Prezentatoarea (nu am idee cum o cheamă pe blonda aia cretină care prezintă Acces Direct, poate mă ajutați voi), din câte am observat, tot încerca să o facă pe Moni să se enerveze, tot aducea vorba de divorț, dar Moni părea mai OK ca niciodată. „Nu te simți jignită că soțul tău a fost cu alte femei în patul tău?”, „Ce o să faci? O să rămâi sau o să pleci?”, „Fetița voastră e mică acum, dar peste câțiva ani va avea acces la internet și va afla toate lucrurile astea.” Monica era OK, zâmbea, râdea, era cât se poate de amuzată de felul stupid în care înțeleapta prezentatoare încerca să o facă de căcat. 

    Pe la sfârșitul emisiunii, au apărut în platou cele două tipe, toate numai un zâmbet. Moni s-a ținut în continuare tare. „Crocodilul nostru, sau fostul nostru crocodil și soțul Monicăi s-a purtat frumos până într-un moment, când a început să devină obraznic. Din cauză că a devenit obraznic, video-ul a ajuns public.” Nu știu dacă numai mie mi s-a părut, dar în momentul când au spus că a fost „obraznic” mă gândeam la faze deochiate gen cele două tipe îl leagă pe Irinel Columeanu de pat și îi pun cătușe, ca mai apoi să-l biciuiască, pentru că a fost obraznic.

    „Monica, e Irinel un gentleman?” a întrebat prezentatoarea. Iar Monica, inteligentă cum o știm, calmă, a spus: „Iri e un gentleman cu doamnele.” S-a aprins un chibrit și-a ars până la sfârșitul emisiunii, Monica rămânând cool, deși blondele se chinuiau să facă probleme. O să postez un filmuleț tare drăguț, cu imnul care s-a făcut în cinstea crocodilului, de Budzu.

 

Comentarii
  1. SickPunk spune:

    Ai luato pe ulei:)),speram sa nu se vorbeasca pe blogu tau despre politica si vedete.Un subiect stupid de discutie. Pish in freza de mos,Monica ii statea closca pe oua,dar so desteptat si sia dat seama cai trebe o scula mai tare.

Lasă un răspuns

