Sfârșitul lumii se mută în…

Posted: Octombrie 14, 2010 in Stuff

Sfârșitul lumii se mută în…

 

 

 

    11.11.2010. Haaaaa, ha, ha! Cum căcat să se înșele mayașii, frate? Mayașii, ăia care-au spus că vine The End în 2012 și toata lumea a pus imediat botu’. Deci, fraaaaaate, nu-mi vine să cred că tocmai ei, Mayașii, s-au înșelat!!! Ho, shit. Na că mai avem vreo lună de trăit. Hahaha, ce glumă de căcat.

    Deci serios acuma. Fraților, suntem îndoctrinați cu rahaturile astea și e grav și trist că mulți dintre noi le credem.

    Mi-am irosit 12 lei (de care puteam să beau 2 beri) la film când a apărut 2012. Și săracii oameni si-au irosit atâți bani ca să-l facă. Stau și mă gândesc… acum ar trebui să-i schimbe numele în 2010?

    Ce părere aveți despre căcaturile cu sfârșitul lumii?

    Credeți că murim toți în al III-lea Război Mondial? În 11.11.2010?!

    Eu zic să ne căcăm în fața Parlamentului în 11.11.2010, ce ziceți?

Comentarii
  1. Creepe spune:

    voi chiar sunteti asa de batuti in cap ? mayashii au spus ca in 2012 se termina calendaru nu ca ii sfarsitu lumi ii o gluma porcaria cu sfarsitu lumi asa a vrut cineva sa faca gluma cai la fel de prost ca aia care cred dar defapt mayasii au spus ca se termina calendaru la asta sau referit :l

  2. rrhona spune:

    * insert irony here*
    Pff, fetito, ce proasta esti, nu stii ca madam Vanga (sau cum naiba o cheama) si Nostradamus zic ca vine cel de al treilea mondial DAR noi vom supravietui pana in anul 5000? Eeee? Hai ca nu o stiai pa asta. Am citit in click =)))) ( de obicei nu citesc, dar a luat o colega si meh).
    Dar, acum serios… Sfarsitul lumii chiar vine, adica, WTF, Sfanta PARASCHIVA are Facebook? Are you fcking kidding me? =)))))))))))))))))))))))))))))

  3. SickPunk spune:

    „Eu zic să ne căcăm în fața Parlamentului în 11.11.2010, ce ziceți?” =))=)) genial eu chiar vreau sa facem asta la modul cel mai serios:)) .
    Chestia cu sfarsitu lumi e bullshit,putem muri foarte binetoti si maine sau peste 100 de ani.Nu se stie niciodata

  4. bere.hardcore] spune:

    eu vreau cacarea:>:))

Lasă un răspuns

