Christine

Posted: Octombrie 24, 2010 in Books

Christine 

 

 

 

    Yay, altă recomandare. V-am spus deja că am citit câteva cărți de care voi scrie. Așa că zilele următoare probabil o să… scriu despre cărți?! OK, nu vă plictisesc. Fac așa: o zi cărți, o zi alte căcaturi. Pentru că dacă o să scriu numai despre cărți câteva zile rămân fără cititori, so.

    E vorba despre „Christine”, de Stephen King. Dacă nu ați auzit de Stephen King, este un autor extraordinar, de obicei al genului horror. Mie îmi place grozav de tare felul în care scrie și sunt sigură că v-ar place (plăcea?) și vouă.

    „Un mit american devine un fioros coșmar pe patru roți și paradisul iluzoriu al adolescenței se transformă în infern… Christine: o bizară și cutremurătoare idilă magică, o tandră și sălbatică relație erotică între un vechi automobil și tânărul ei posesor, o poveste de dragoste stranie cu deznodământ catastrofal, în care seducția, gelozia și răzbunarea ating intensități monstruase și ucigașe…”

    Sper că v-am pus pe gânduri puțin. Lectură plăcută! 🙂

Comentarii
  1. Rronique spune:

    Eu una nu indraznesc sa citesc Stephen King inca, dar iti recomand cu caldura si fiori pe sira spinarii John Saul, este foaaaarte bun.

  2. sk8erchick spune:

    Hehe, chiar acum citesc Umbră, de John Saul. E un autor grozav, chiar că-ți dă fiori pe șina spinării. Eu zic să nu mai aștepți și să pui mâna pe-o carte de King, o să-ți placă absolut.

    • rrhona spune:

      Umbra, am citit-o sigur, dar nu imi amintesc despre ce este. Aaaa, este despre aia cu copii supradotati si… oo, da, e smechera tare =D. Wait, toate cartile lui sunt asa!

Lasă un răspuns

