100!

Posted: Octombrie 28, 2010 in Stuff

100!

 

 

 

    Uite că am ajuns la aniversarea mea de 100 de posturi scrise pe blogușorul ăsta! Și ca să fiu cââât se poate de sinceră… nu pot să cred!

    Totul a început de la talentatul blogger Grim Cris. Am dat de blogul lui căutând ceva de skate, apoi am citit tot blogul ăla dintr-o răsuflare. În scurt timp, am creat ceea ce aveți în fața ochilor acum. Primul meu blog.

    E ca un animal de companie. Te fericește când nu ai de lucru, este fidel, dar trebuie să-l și hrănești. Și să-i sărbătorești ziua.

    Am avut suișuri și coborâșuri. Am avut conflicte, am avut șocuri plăcute, surprinzător de plăcute, am avut momente de sevraj când nu mergea netu’ sau nu era curent, apoi am avut o prioadă extraordinar de lungă în care nu am mai postat. Dar cred, sper, că mi-am revenit în forțe și nu mai fac pauze de câteva luni de zile.

    Dar mi-a provocat și ceva probleme copilașul ăsta. Pentru că un blog aduce lucruri bune, dar și rele. Iar eu am avut siiigur parte de amândouă.

    Am avut o perioadă în care nu-mi mai rămânea timp de nimic altceva. Veneam de la școală, postam un articol nou, răspundeam la commenturi, citeam alte cinci milioane de bloguri, mai comentam și eu alte bloguri (pe lângă faptul că iubesc să am dreptul la exprimare în blogging, e o modalitate extraordinară de publicitate), apoi mai scriam vreo cinci articole pentru zilele fără inspirație.  Era dependență și nu era chiar bine. Ai mei nu mă vedeau decât pe blog, ceea ce i-a făcut să recurgă la chestii de urgență, cum ar fii limitarea internetului la trei ore pe zi (pe care, ai ghicit, le dedicam cu mare plăcere blogului). Da, am atins apogeul.

    Dar esențialul e că am aici 100 de posturi, 834 commenturi, 22, 612 viziualizări în total (ziua cea mai aglomerată fiind Joi, 30 Septembrie 2010, cu 10, 837 viziualizări) și multe de învățat. Sper să ne auzim și la aniversarea de 200 de posturi la fel de activi, sănătoși, fericiți și alte chestii siropoase.

    De fapt, acum urmează chestiile siropoase:

    Vreau să vă mulțumesc din adâncul suflețelului meu pentru toate commenturile frumoase și urâte (sunt la fel de bine-venite, îmi plac la nebunie), pentru tot sprijinul vostru, pentru susținere și vorbe calde. Sunt mai mult decât fericită că mă citiți și mă comentați și deși nu sunteți foarte mulți, sunteți destui încât să-mi dau seama că nu scriu degeaba. Pentru că dacă n-ați fi fost voi, n-aș fi ajuns probabil nici la cele 100 de posturi pentru care cinstesc acum cu voi.

    Vreau să vă întreb un lucru. Pentru că nu știu dacă v-ați dat seama, dar îmi pasă ceea ce credeți, ceea ce ați citi. Așa că vin și vă întreb: Ce ați dori să citiți în viitor pe blog? Aveți dreptul la opinie, la o părere, așa că nu o irosiți. Spuneți-mi ce vă place și ce nu vă place la blogul ăsta. Spuneți-mi ce ar trebui să adaug la el sau ceea ce-ar trebui să scot. Nu îmi spuneți numai lucruri bune, doar ca să mă simt eu bine. Spuneți adevărul.

Comentarii
  1. Levy spune:

    pai ce sa zic,first:)
    felicitarii si tine-o tot asa:P

  2. Creepe spune:

    hey sis vreau sa fiu al 2 lea care te felicita :)) si sati spun so ti tot asa si succes in continuare.lucruri rele despre blog nam de zis asa ca ne mai auzim pe mess 😀

  3. sk8erchick spune:

    @Levy, Creepe, mulțumesc mult! 🙂

  4. bere.hardcore] spune:

    Felicitari!:) si imediat o sa sarbatorim ziua bloggeritzei:P;;) Bv, bha!>:D<

  5. sk8erchick spune:

    Merci mult mult de tot, Andrushka. >:D< Ești o dulce! 😡

  6. bere.hardcore] spune:

    nu mai imi zi andrushca:-w

  7. Milus spune:

    Sa ne traieshti !!! La mai multe posturi decat shti sa numeri ;). Sa-tzi dea DUMNEZEU intzelepciune shi sanatate shi tot ce itzi doreshti pt a putea sa postezi cat itzi pofteshte sufletzelul. Te iubesc !!! Sa nu uitzi asta…… 😉

  8. sk8erchick spune:

    Mulțumesc. Și eu te iubesc! >:D<

Lasă un răspuns

