413 elefanți

Posted: Octombrie 29, 2010 in Stuff

413 elefanți

 

 

    413 elefanți se legănau

    Pe o pânză de păianjen

    Și pentru că nu se rupea

     Au mai chemat un elefant pe ea.

  

    414 elefanți se legănau

    Pe o pânză de păianjen

    Și pentru că nu se rupea

    Au mai chemat un elefant pe ea.

   

    415 elefanți…

 

    În prima oră, azi, băieții din clasa mea au început să cânte asta, ceea ce mi-a stârnit cheful de a cânta și eu. Așa că am început fain frumos în prima pauză să cânt. De ce spun că „am început”? Pentru că am terminat cam când am plecat de la școală. A fost unul din cele mai ciudate lucruri pe care le-am făcut vreodată. M-am oprit la 413 elefanți, de-aia am început acum de acolo. Dar serios, imaginați-vă c-am cântat rahatul ăsta de 413 ori. Chiar toată ora de Chimie. Ceva din ora de Spaniolă. Aproape toată ora de Sport. Iar în pauze… chiar nu am putut vorbi cu nimeni, în afară de „316 elefanți…”, „334 elefanți…”, „345 elefanți…”, „412 elefanți…”

    Care sunt cele mai trăznite, nebune, idioate, fără sens și absurde lucruri pe care le-ați făcut?

Comentarii
  1. Secretile Mariei spune:

    8766 de elefanti:))….

  2. sk8erchick spune:

    :)) Da… cred că-mi va rămâne ceva timp în minte.

  3. Mihai Căulea spune:

    prea tare :)) Multumim ca ne-ai impartasit faza asta zic eu amuzanta din viata ta….
    Eu tot spre scoala m-am impiedicat de cel putin 15 ori… N-a fost intentionat, dar a fost una dintre cele mai strambe zile pe care le-am avut.

Lasă un răspuns

