23 random things about Leah

Posted: Noiembrie 5, 2010 in Stuff

1. Îmi plac cerealele cu scorțișoară.

2. Îmi place scorțișoara.

3. Am o pisică care latră și nu miaună niciodată.

4. Cred în spirite, fantome, zombie, povești de speriat copii.

5. Când eram mică, îmi plăceau filmele horror și deși aveam coșmaruri mereu, continuam să mă uit.

6. Filmul meu preferat în copilărie a fost Titanic, pe care l-am vazut de aproximativ 178 764 997 ori; de vreo 2 ori pe zi timp de câțiva ani.

7. Când am avut vreo 3 ani, m-am tuns singură, fără să vadă ai mei.

8. Am fost un bebe dement, chestie care mă sperie.

9. La grădiniță, îmi plăcea să mă ascund sub catedra educatoarei.

10. Când eram mică, m-am urcat pe pervazul unui geam deschis, ca să-mi salut vecinii.

11. Beau ouă crude.

12. Iubesc focul.

13. Îmi plac scoicile.

14. Scriu mai mult decât vorbesc.

15. Cânt mai mult decât vorbesc.

16. Nu prea vorbesc.

17. Când vorbesc, nu mă poți opri.

18. Îmi plac păianjenii, deși mi-e frică de ei.

19. Îmi plac șerpii și nu îmi e frică de ei.

20. Numărul meu preferat este 13.

21. Am o cutie în care țin orice amintire, de la ambalaje de bomboane până la cele mai importante și frumoase lucruri pentru mine.

22. Relațiile mele de până acum au durat 1 lună și 24 de zile fiecare.

23. Sunt nebună.

Comentarii
  1. Razvy spune:

    Some of this shits ain’t real. Don’t belive what you read. xD

  2. sk8erchick spune:

    E totul adevărat. 🙂

  3. Narcy spune:

    ce dragutz:X:X:X:):):):*:*:*:*

  4. Razvy spune:

    Ba,lasa tu vrajelile astea cum ca ai fii nebuna.:|
    Vrei doar sa te dai mare pe blog,lol.

  5. sk8erchick spune:

    Hei, mă cunoști doar. Știi că sunt nebună. 🙂

  6. helen spune:

    definitzia adolescentzei

  7. helen spune:

    pai da, mah. plus inca 54269875 alte lucruri ” la intamplare”

  8. helen spune:

    da-i OK bah, hi hi hi

  9. Milus spune:

    Eu zic ca eshti doar…..Henky-Penky shi un pic de Trendy-Flendy dar nebuna in nici un caz.
    Eshti deshteapta shi semeni cu tac’to mancatziash…..
    Te Iubesc !!!

Lasă un răspuns

