„Voi sunteți drogate?”

Posted: Noiembrie 5, 2010 in People, Stuff

„Voi sunteți drogate?”

 

 

    Fraaaate.

    După ce ieșim de la școală, eu cu coleguța mea drăguță mergem împreună până la colț, de unde eu o iau într-o parte, iar ea în cealaltă. Ca de obicei, acum câteva zile stăteam la colț și ne pupăceam, cum facem noi de obicei, vreo juma’ de oră ca rămas-bun. Și vine o babă. Și văd că vine, o trag de mânecă pe colega, îi spun să-i facem loc la babă. Dar baba nu merge mai departe. Baba se oprește acolo lângă noi.

    Frate, și stăm și ne uităm, ne întrebăm ce căcat vrea baba de s-a oprit în mijlocul drumului să se uite la noi. Și se uită baba noastră cu niște ochi bulbucati, frate, și spune:

    – Voi… ce-i cu voi? Sunteți drogate?

    Primul gând care mi-a trecut prin cap a fost: „Asta-i profă’, frate.”

    De ce?!

    Anywayz. Lăsând asta la o parte, mi se părea extrem de ciudat, dar având în vedere că rahatul ăla a ieșit din gura unei babe gen super machiată, bine îmbrăcată, pula mea, nu mai spun nimic. Eu am o fobie pentru babe de genu’, nu știu dacă înțelegeți, dar nu suport babele stafidite care încă se cred gen super sexy și umblă machiate și căcaturi.

    Acuma… eu vin și vă întreb: Ce căcat o fii făcut-o pe ființa aia să se gândească la faptul că am fii drogate? Pur și simplu ne pupam de rămas-bun. Probabil e baba nebună? Sau o fii de vină vremurile în care era ea tânără, când nimeni și nimic nu era cum e acum? Pentru că  avea cred că peste 90 de ani.

    Nu știu… numa’ mie mi se pare weird și în același timp funny?

 

Comentarii
  1. Ciupi spune:

    fratee…dar de unde ai luat limbajul ? getoo? bucuresti? suburbie ? emo..

  2. sk8erchick spune:

    Fraateee, limbajul nu l-am luat nici din ghetou, nici din suburbie sau București. Locuiesc în Timișoara.
    Cât despre faptul că tu presupui că sunt Emo… nu pot sa spun prea multe.
    Ești amuzant, mai Ciupi. 🙂 😀

  3. Milus spune:

    Nu te stresa cu intrebarile astea. Itzi zic eu. La baba ii patinau hormonii pe creier. E clar ca era atinsa la cap. Ai vazut tu vreo baba de peste 80 de ani intreaba la minte? daca gaseshti asha ceva sa ma anuntzi shi pe mine.

    Concluzie clara: Nu e toata la minte saraca.

  4. sk8erchick spune:

    Da, cred că așa e. Dar m-a uimit în mod special felul ei de a vorbi și privirea ei cât se poate de serioasă și de șocată, de parcă ar fii fost ceva graaav.

  5. helen spune:

    poate baba era o ptofa ieshita de la ore shi avea nevoie de o doza (de la voi) hi hi hi
    dragutz blog

  6. sk8erchick spune:

    Da, crede-ma ca primul lucru la care m-am gandit a fost asta. :)) Multumesc. 🙂

  7. Iti zic eu, voia si ea o pastila sau un joint ceva si nu avea la cine sa apeleze. O sa vezi cum o sa fie peste vreo o suta de ani cand apar droguri noi si nu ai de unde sa faci rost sa le incerci si tu 🙂

  8. sk8erchick spune:

    Probabil. :))
    Daaar. Peste o sută de ani o să ai de unde, crede-mă. Peste o sută de ani cea mai multa lume o să se ocupe cu asta, pentru că numărul consumatorilor crește pe zi ce trece. Așa că probabil la fiecare colț o să dai de câte-un dealer.

Lasă un răspuns

